افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

با افتتاح حساب، وام بدون وثیقه فوری دریافت کنید

  • کد خبر : 287054
با افتتاح حساب، وام بدون وثیقه فوری دریافت کنید

بانک تورسی در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، طرح سپرده تسهیلات پارسا را ​​طراحی کرده است. مشتریان می توانند با واریز بین 4 تا 12 ماه در سپرده جاری خود، بین 35 تا 300 درصد متوسط ​​تسهیلات سپرده خود را با نرخ 2 تا 4 درصد دریافت کنند. ویژگی های: 1- دریافت تسهیلات […]

بانک تورسی در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، طرح سپرده تسهیلات پارسا را ​​طراحی کرده است.

مشتریان می توانند با واریز بین 4 تا 12 ماه در سپرده جاری خود، بین 35 تا 300 درصد متوسط ​​تسهیلات سپرده خود را با نرخ 2 تا 4 درصد دریافت کنند.

ویژگی های:

1- دریافت تسهیلات تا سقف 300 درصد متوسط ​​سپرده و تا سقف 3 میلیارد ریال

2- امکان دریافت وام با نرخ 2 و 4 درصد

3- امکان انتقال نقاط نصب به افراد دیگر.

4- میانگین دوره های سپرده گذاری: 6، 4 و 12 ماهه

مشتریان بالقوه:

مشتریانی که با استفاده از گردش سپرده های جاری خود قصد دریافت تسهیلات ارزان قیمت را دارند.

توضیحات محصول:

برای تشویق مشتریان به سپرده گذاری در حساب های جاری، امکان اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی بر اساس میانگین حساب جاری آنها در طرح پارسا وجود دارد:

چیزهای مهم:

حداکثر اصل اعتبار قابل پرداخت به مشتری در قالب این طرح 3,000,000,000 ریال (سه میلیارد ریال) می باشد.

مشتریانی که واجد شرایط دریافت تسهیلات از طریق این طرح هستند، می توانند امتیاز دریافت تسهیلات خود را به شخص دیگری واگذار کنند.

جزئیات وام فوری بدون وثیقه

برای دریافت وام فوری از موسسه ملی ملل شرایط را دنبال کنید موسسه اعتباری ملی به منظور تسهیل در دریافت خدمات بانکی کمپینی را با عنوان (از کارت خود شروع کنید) اجرا کرده است.

این موسسه به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بانکی اقدام به راه اندازی کمپینی با نام (از کارت خود شروع کنید) کرده است که مشتریان می توانند از طریق متابانک در

این گزارش می افزاید: پس از نصب متابانک و افتتاح حساب در نیکان نوین، ظرف مدت 7 روز کاری کارت بانکی به آدرس اعلام شده ارسال می شود.

مشتریان باید کارت را فعال کنند.

گفتنی است افرادی که از طریق متابانک در نیکان نوین حساب باز می کنند، می توانند با توجه به میانگین حساب، حداکثر 500 میلیون ریال وام بدون وثیقه از قرض الحسنه دریافت کنند.

ضمناً تعداد 10 موتورسیکلت کلیکی در افتتاحیه پیشخوان ها به قید قرعه اهدا می شود.

جزئیات جدید وام فوری بدون وثیقه

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام فوری 20 میلیون تومانی به مستمری بگیران صندوق خبر داد و گفت: ثبت نام الکترونیکی مستمری بگیران از اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.

یدالله رشیدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می توانند از روز اول اردیبهشت ماه 1403 با مراجعه به سایت صندوق فولاد به آدرس www.irsbf.ir نسبت به دریافت وام الکترونیکی اقدام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده تفاهم نامه ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود 29 هزار نفر از بازنشستگانی که حساب های قانونی آنها در بانک ملی است، 20 میلیون تومان وام ضروری با کارمزد 4 درصد و 24 ماهه دریافت کنند. عوارض

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می توانند از روز اول اردیبهشت ماه 1403 با مراجعه به سایت صندوق فولاد به آدرس www.irsbf.ir نسبت به دریافت وام الکترونیکی اقدام کنند.

مشتریان بانک صادرات که در قرض الحسنه سپرده دارند، امکان درخواست وام فوری «سپهر» را دارند. حداکثر محدودیت این تسهیلات 300 میلیون توکن بدون بهره است.

افرادی که قصد دریافت وام 300 میلیونی توکن، بدون بهره و با کارمزد 4 درصد را دارند، باید شرایط زیر را داشته باشند.

10 میلیون تومان در حساب خود نگه داشته اند.

افراد باید دو تا 12 ماه سپرده خواب داشته باشند.

مردم 36 ماه فرصت دارند تا این وام را بازپرداخت کنند.

مبلغ هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان است.

کل سود این تسهیلات 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است.

کل مبلغ وام و سود آن نیز 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است.

متقاضی باید ضامن رسمی داشته باشد.

این طرح یک وام خوب است و فقط یک کارمزد دارد.

هزینه های اضافی 200 هزار تومان شامل: ارائه و اعتبار سنجی می باشد.

وام گیرنده به بانک بدهکار نیست یا چک بدی ندارد.

لازم به ذکر است: افرادی که نیاز به وام بیشتری دارند می توانند تا سقف 200 درصد سپرده خود تا سقف یک میلیارد تومان وام دریافت کنند.

مشتریان بانک کاریبهار که دارای سپرده قرض الحسنه در این مجموعه هستند، بدون ایجاد میانگین حساب و با شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، امکان درخواست تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «صبا» را دارند.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افرادی که برای دریافت وام 200 میلیونی توکن از بانک کارآفرین اقدام می کنند باید دو ضامن رسمی داشته باشند. اگر کل مبلغ 200 میلیون تومان وام به فردی اعطا شود، علاوه بر داشتن دو ضامن رسمی، نیاز به سند ملکی نیز خواهند داشت. لازم به ذکر است که علاوه بر این ضمانت نامه ها، ۲۲ درصد از مبلغ خط به عنوان وثیقه تا زمان تسویه کامل کارمزدها در بانک مسدود می شود. سود این وام 24 درصد است و مدت بازپرداخت بسته به مبلغ دریافتی متفاوت خواهد بود. در مجموع، دوره بازپرداخت برای نصب بیش از 60 ماه نخواهد بود.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۹۳ تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مبلغ وام به اضافه سود 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

از آغاز به کار بانک کارآفرین تا برخی از دستاوردهای آن

بانک کاربرهان فعالیت خود را از 27 آذرماه 1397 آغاز کرد و در حال حاضر با ارائه خدماتی مانند بانکداری الکترونیکی، خدمات مختلف بانکی و تسهیلات بین المللی در حال خدمت رسانی به مشتریان است.

این گروه تاکنون موفق به کسب مدال برنز پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی، رتبه اول بهره وری در گروه بانک ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران، رتبه سوم پاسخگویی به شهروندان بین بانک های دولتی و خصوصی و غیره

منبع: New Hello

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.