افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

انتقاد تند ویتالیک بوترین از سکه های میم سلبریتی ها: این توکن ها بی معنی هستند!

  • کد خبر : 286983
انتقاد تند ویتالیک بوترین از سکه های میم سلبریتی ها: این توکن ها بی معنی هستند!

رشد چشمگیر میم کوین های مربوط به افراد مشهور و افراد مشهور در ماه های اخیر سر و صدای زیادی را در بین علاقه مندان به بازار کریپتو ایجاد کرده است. ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، اخیراً در توییتی از این توکن ها انتقاد کرد و آنها را بی معنی خواند. مقایسه قیمت صرافی های ایران […]

رشد چشمگیر میم کوین های مربوط به افراد مشهور و افراد مشهور در ماه های اخیر سر و صدای زیادی را در بین علاقه مندان به بازار کریپتو ایجاد کرده است. ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، اخیراً در توییتی از این توکن ها انتقاد کرد و آنها را بی معنی خواند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز و بر اساس توییت بوترین، او معتقد است که هدف پروژه های رمزنگاری باید به گونه ای باشد که حتی اگر توکن های آن ها ارزش خود را از دست بدهند، باز هم سرمایه گذاران از حضور در این پروژه احساس خوبی داشته باشند.

او در پستی در شبکه اجتماعی X مدعی شد که ایجاد ابزارهای مالی تنها زمانی توجیه می شود که به اهدافی مانند بهبود مراقبت های بهداشتی، پشتیبانی از نرم افزارهای متن باز، ترویج هنر و خلاقیت کمک کند.

توییت ویتالیک بوترینتوییت ویتالیک بوترین
منبع: X

انتقادات بوترین در پاسخ به توییتی درباره نماد مادر ایگی آزالیا خواننده استرالیایی بود. در این توییت، کریس برنیسک، کارمند سابق Ark Invest، ادعا کرد که اگر توکن مادر ایگی آزالیا بتواند به ارزشی پایدار برسد، می‌تواند راه را برای ورود افراد مشهور به این چرخه بازار ارزهای دیجیتال هموار کند. .

توکن های سلبریتی دسته ای از ارزهای دیجیتال هستند که با حمایت یا تایید افراد مشهور به بازار عرضه می شوند. این توکن ها از محبوبیت افراد مشهور برای جلب علاقه و سرمایه گذاران استفاده می کنند، اغلب تب آنها پس از مدتی فروکش می کند.

چک لیست بوترین برای ارزش یک دارایی دیجیتال

بوترین در توییت خود خاطرنشان کرد که پروژه استونر گربه‌های NFT اشتون کوچر و میلا کونیس بسیار محترم‌تر از هر پروژه‌ای است که در سال 2024 توسط افراد مشهور راه‌اندازی شده است. او در این باره می‌گوید:

حداقل Stoner Cats بودجه یک نمایش واقعی را تامین کرد، در حالی که memecoin ها فاقد ماهیت و هدف هستند.

موسس اتریوم در توییت بعدی خود چک لیستی از ویژگی هایی که پروژه های ارز دیجیتال مرتبط با افراد مشهور باید داشته باشند ارائه کرد. بوترین گفت، فراتر از ثروتمندتر کردن افراد مشهور و سرمایه‌گذاران اولیه، این پروژه‌ها باید هدف منافع عمومی روشنی داشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که به جای پروژه هایی که به طور موقت برای چند ماه محبوبیت پیدا می کنند و در نهایت فراموش می شوند، پروژه هایی را ترجیح می دهد که عمر طولانی دارند و در حالت ایده آل بیش از 10 سال دوام می آورند. وی تاکید کرد که پروژه های پایدار و بلند مدت را بر روندهای گذرا کوتاه مدت ترجیح می دهد.

به گفته بنیانگذار اتریوم، توکن های افراد مشهور باید ویژگی هایی فراتر از قابل معامله بودن داشته باشند. او خاطرنشان کرد که اگرچه به DAO یا سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز علاقه‌ای ندارد، اما این سازمان‌ها حداقل حس اجتماعی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند.

ظهور سکه های میم مشهور

ایگی آزالیا توکن MOTHER خود را در 28 می روی پلتفرم شبکه Solana راه اندازی کرد. پیش از این، افراد مشهور دیگری از جمله کیتلین جنر، توکن های مربوطه خود را راه اندازی کرده بودند.

البته برخی از افراد مشهور پس از راه اندازی توکن های خود در هفته های گذشته مدعی شده اند که شخصی به نام Sahil Arora بر سر آنها کلاه گذاشته است. با این حال، آرورا ادعا می کند که در راه اندازی این توکن ها هیچ اشتباهی انجام نداده است.

توصیه می کنیم هرگز پول خود را به پروژه های مربوط به افراد مشهور اختصاص ندهید و از معاملات توکن افراد مشهور دوری کنید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-05 19:00:12

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.