افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

شهریاری: مدیریت استقلال نباید به هواداران خود مسیر اشتباه بدهد/خبر اخراج درویش صحت ندارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 286700
شهریاری: مدیریت استقلال نباید به هواداران خود مسیر اشتباه بدهد/خبر اخراج درویش صحت ندارد – پرسپولیس نیوز

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آقای درویش برکنار نمی شود و مدیریت استقلال نباید به هوادارانش مسیر اشتباه بدهد. حسین شهریاری در گفت و گو با آنا درباره اتفاقاتی که برای رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه اصلی فوتبال رخ داد و انتقاداتی که به او برای استفاده از عبارتی وارد شده است، […]

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آقای درویش برکنار نمی شود و مدیریت استقلال نباید به هوادارانش مسیر اشتباه بدهد.

حسین شهریاری در گفت و گو با آنا درباره اتفاقاتی که برای رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه اصلی فوتبال رخ داد و انتقاداتی که به او برای استفاده از عبارتی وارد شده است، گفت: هر موفقیتی آثار خودش را دارد و مانند آن. یک قطار در حال حاضر سنگ پرتاب می کنند. به خصوص اگر قطار با سرعت حرکت کند. آقای درویش در آن مصاحبه قصد توهین به مردم خوب گیلان را نداشت. با شخصیتی که از ایشان می شناسم اصلا دنبال چنین موضوعی نبود و یک لحظه اشتباه کلامی کرد و البته عذرخواهی کرد.

وی با اشاره به صدور بیانیه باشگاه استقلال علیه مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این موضوع، گفت: این رفتارها و واکنش ها طبیعی است. ما در باشگاه پرسپولیس به هواداران استقلال احترام می گذاریم. مسئولان استقلال نباید به این همه شور و شوق هوادارانشان مسیر اشتباه بدهند. اگر مدیریت در این باشگاه خوب انجام می شد، کارشان به خوبی پیش می رفت چون استقلال شایسته قهرمانی بود. ما در باشگاه پرسپولیس هرگز به دنبال تخریب رقبای خود نیستیم. بازیکنان ما بارها در مصاحبه های خود به شایستگی استقلال اشاره کرده اند و همه مصاحبه ها موجود است، ما هم سعی می کنیم راه خود را طی کنیم. در استقلال اگر سوء مدیریت نبود شایسته قهرمانی بودند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تصمیم کمیته اخلاق برای درویش و محرومیت 20 روزه او تا اعلام تصمیم نهایی گفت: در حال حاضر نظری در این باره نداریم.

شهریاری در پاسخ به این سوال که معنای این عبارت چیست و آیا درویش اکنون نباید در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد، گفت: چنین چیزی وجود ندارد. می توانید در باشگاه حاضر شوید. ضمناً این حکم موقتی است. باز هم تاکید می کنم که خود آقای درویش شمالی است و هیچ کدام از ما مشکل قومیتی نداریم. همه قومیت ها قابل احترام هستند و ایرانی ها برای هم ارزش قائل هستند و هیچکس به دنبال برهم زدن اصالت ایرانیان نیست.

وی در خصوص اینکه بهتر نبود دست اندرکاران برنامه اصلی فوتبال با مربیان استقلال و پرسپولیس روبرو نمی شدند، گفت: در این مورد اظهار نظر نمی کنم. ما کار خود را به طور کامل بررسی می کنیم.

شهریاری در خصوص شایعه برکناری درویش گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد و چنین چیزی امکان پذیر نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)