افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

امام جمعه اهواز از مردم عذرخواهی کرد.

  • کد خبر : 28664
امام جمعه اهواز از مردم عذرخواهی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از وضعیت آب منطقه ملاشیه اهواز بازدید و خواستار تسریع در عملیات تثبیت آب شرب ملاشیه شد. موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن عذرخواهی از مردم منطقه بابت وضعیت آب آشامیدنی گفت: تا رفع مشکلات با جدیت روند خدمات رسانی در ملاشیه را پیگیری می کنم. […]

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از وضعیت آب منطقه ملاشیه اهواز بازدید و خواستار تسریع در عملیات تثبیت آب شرب ملاشیه شد.

موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن عذرخواهی از مردم منطقه بابت وضعیت آب آشامیدنی گفت: تا رفع مشکلات با جدیت روند خدمات رسانی در ملاشیه را پیگیری می کنم. . حل شد

توضیح امام جمعه بغداد درباره میزان بدهی عراق به ایران

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: حدود سه هفته پیش گزارشی مبنی بر نبود آب در ملاشیه به ما رسید. مردم آب ندارند

وی با بیان اینکه تانکرها به صورت کم و محدود آب منطقه را تامین می کردند، افزود: اخیراً سپاه، شهرداری و آبفا با تانکرهای بیشتری آب منطقه را تامین می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه سه هفته پیش که وارد منطقه شدم چندین خیابان بدون آب را جست و جو کردم، تصریح کرد: از آن تاریخ تاکنون سازمان آب استان برای تامین آب از نقاط مختلف تلاش کرده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اینکه در برخی نقاط دیگر آب در منطقه تقویت شده بود و برخی مناطق با کاهش آب مواجه بود، ادامه داد: تماس های 8 و 15 و … در ابتدا و وسط خیابان ها که وجود داشت. آب نداشتند، آب داشتند، اما سر کوچه ها با مشکل آب مواجه بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه پس از سه هفته گذشته آماده گفتگو با اهالی منطقه و پیگیری وضعیت تامین آب ملاشیه هستم، خاطرنشان کرد: وضعیت آب در سطح اصلی خیابان ها با انتهای خیابان ها متفاوت است. از ساعت یک بامداد چهار تا پنج ساعت آب دارند و می توانند آب انبارهایشان را پر از آب کنند، بنابراین دنبال این هستیم تا خیابان ها و کوچه های دیگر آب پایدار داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت اسفبار آسفالت برخی از خیابان ها، تاکید کرد: با شهردار صحبت کردم و قرار شد پس از اتمام کار آبفا، عملیات آسفالت ریزی انجام شود.

موسوی فرد ضمن عذرخواهی از مردم منطقه بابت وضعیت آب آشامیدنی، گفت: تا رفع مشکلات موجود با جدیت روند خدمات رسانی در ملاشیه را پیگیری می کنم.

یکی از اهالی ملاشیه اهواز نیز درباره آخرین وضعیت آب منطقه گفت: در حال حاضر وضعیت آب منطقه نسبت به روزهای گذشته بهتر شده و شب ها آب داریم اما متاسفانه در روز آب نداریم. .

مدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار گفت: هم اکنون عملیات آبرسانی در منطقه ملاشیه اهواز در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.