افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

مرد مسلح برای تلافی به مرد تهرانی در شهرری شلیک کرد

  • کد خبر : 286574
مرد مسلح برای تلافی به مرد تهرانی در شهرری شلیک کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» گفت: اول خردادماه امسال پس از وقوع یک حادثه. تیراندازی کردن و نشان دادن قدرت با سلاح گرم در محله «امین آباد» شهر ری که باعث ایجاد اغتشاش در نظم و رعب و وحشت شهروندان شده است، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات پلیس آگاهی […]

به گزارش رکنا، سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» گفت: اول خردادماه امسال پس از وقوع یک حادثه. تیراندازی کردن و نشان دادن قدرت با سلاح گرم در محله «امین آباد» شهر ری که باعث ایجاد اغتشاش در نظم و رعب و وحشت شهروندان شده است، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: با حضور، بازدید و بررسی های میدانی ماموران مشخص شد فردی با هویت معلوم دارای انگیزه بوده است. تفاوت های شخصی و در درگیری های قبلی با اسلحه شکاری غیرمجاز به یکی از شهروندان شلیک کرد و به سرعت از محل متواری شد.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در گام نخست با استفاده از روش های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از باغات شهر شناسایی و در مرحله بعد پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضایی به . مخفیگاه متهم

سرهنگ طرهانی با اشاره به دستگیری متهم در اقدامی غافلگیرانه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد که به همراه متهم به کلانتری آورده شدند.

این افسر پلیس تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و مواجهه با مدارک و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به جنایت ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: جامعه هیچ گاه محل پرورش اوباش و تبهکاران نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که قصد قدرت نمایی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.