افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

خبر فوری برای متقاضیان وام بدون وثیقه

  • کد خبر : 286324
خبر فوری برای متقاضیان وام بدون وثیقه

کادر درمانی و پرستاری که در موسسه مالی و اعتباری نور حساب دارند، می توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب و ارائه چک و ضامن کسر حقوق، نسبت به دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی از طرح «ناجیان سلامت» اقدام کنند. به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، پزشکان و پرستاران مراجعین موسسه مالی اعتباری […]

کادر درمانی و پرستاری که در موسسه مالی و اعتباری نور حساب دارند، می توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب و ارائه چک و ضامن کسر حقوق، نسبت به دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی از طرح «ناجیان سلامت» اقدام کنند.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، پزشکان و پرستاران مراجعین موسسه مالی اعتباری نور که تمایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی دارند باید در یکی از شعب این مجتمع سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. همچنین افرادی که قصد دریافت وام دارند باید حداقل 200 هزار تومان در سپرده خود به مدت سه تا پنج ماه نگه دارند. سود 0.5% پس از دریافت وام به مبلغ اصل سپرده اضافه می شود. افرادی که قصد دریافت این وام را دارند باید دارای دو ضامن رسمی، همکار و ارائه چک باشند. نرخ سود این وام 17 درصد است و امکان پرداخت اقساط شما در مدت حداکثر 48 ماه وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط این وام 2 میلیون و 885 هزار و 504 تومان خواهد بود. کل سود حاصل از شی 38 میلیون و 504 هزار و 203 تومان و مبلغ وام و سود 134 میلیون و 818 هزار و 333 تومان است.

درباره موسسه مالی نور اعتبار بیشتر بدانید

موسسه اعتباری نور فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و از آن زمان تاکنون در زمینه بانکداری شخصی و شرکتی، بانکداری اینترنتی، اپلیکیشن ها، همراه وب بانکی هما و خدمات الکترونیک به مشتریان خدمات رسانی می کند.

این مجموعه تاکنون توانسته است رتبه رضایت مشتری سال 96، رتبه برتر اطلاعات رمز پویا در شبکه بانکی در سال 98 و … را کسب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.