افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کلهر: عثمر درس بزرگی به مربیان داد/ آل کثیر شایسته حضور در تیم ملی بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 285865
کلهر: عثمر درس بزرگی به مربیان داد/ آل کثیر شایسته حضور در تیم ملی بود – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال مدعی شد که عثمر درس بزرگی به مربیان ایرانی داد و گفت: او در جشن قهرمانی پرسپولیس به مربیان درس اخلاق و معرفت داد و باید مورد تجلیل قرار گیرد. تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین هفته از بیست و سومین دوره لیگ برتر موفق شد با برتری مقابل مس رفسنجان به مقام […]

این کارشناس فوتبال مدعی شد که عثمر درس بزرگی به مربیان ایرانی داد و گفت: او در جشن قهرمانی پرسپولیس به مربیان درس اخلاق و معرفت داد و باید مورد تجلیل قرار گیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین هفته از بیست و سومین دوره لیگ برتر موفق شد با برتری مقابل مس رفسنجان به مقام قهرمانی دست یابد. قرمزها در حالی به این جایگاه رسیدند که رقیب قدیمی آنها استقلال تهران با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

محمود کلهر کارشناس فوتبال درباره عملکرد پرسپولیس در این فصل لیگ برتر گفت: پرسپولیس از ابتدای فصل با فراز و نشیب های زیادی دست و پنجه نرم کرد و تا هفته آخر حواشی زیادی پیرامون باشگاه پرسپولیس وجود داشت. خوشبختانه با درایت کادرفنی پرسپولیس و هواداران خوش قلب که در هر شرایطی از پرسپولیس حمایت کرده اند، خوشبختانه این حواشی نتوانست مانع از قهرمانی پرسپولیس شود.

گل محمدی برای پرسپولیس زحمت کشید

ادامه: یحیی گل محمدی نیز در این مدت برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید و فصل گذشته 3 جام برای این تیم به ارمغان آورد اما به دلیل مشکلاتی تصمیم گرفت نیم فصل از پرسپولیس جدا شود. پس از جدایی گل محمدی و زمانی که مدیریت باشگاه مدیریت این تیم را به «عثمر ویه» سپرد، انتقادات زیادی به این مربی وارد شد و من خودم یکی از کسانی بودم که از انتخاب اسمار برای هدایت پرسپولیس گلایه داشتم من معتقد بودم این مربی در پرسپولیس نمی تواند نتیجه بگیرد. گل محمدی در دوران حضورش در پرسپولیس علاوه بر کسب نتایج عالی، از محبوبیت بالایی در بین هواداران برخوردار بود.

عثمر درس بزرگی به تکنسین های ایرانی داد

این کارشناس فوتبال افزود: قبل از اینکه پرسپولیس قهرمان شود واقعا از داشتن چنین مربی با کیفیتی برای پرسپولیس لذت می بردم و عثمر علاوه بر اینکه توانست شخصیت و کیفیت خود را به نمایش بگذارد درس بزرگی به مربیان فوتبال ایران نیز داد. زمانی که در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کرد، تی شرتی با تصویر یحیی گل محمدی به تن داشت و ادبش واقعاً بی نظیر بود و نشان از دانشش داشت.

کلهر خاطرنشان کرد: او اکنون در بین هواداران و کارشناسان فوتبال محبوب است و فکر می کنم هواداران و اعضای تیم رقیب نیز به او احترام می گذارند. نبود سیستم داوری ویدیویی VAR باعث شده تا شاهد تنش های زیادی در قضاوت داوران باشیم. نباید از استقلالی ها غافل شد، آنها خیلی خوب کار کردند و عملکردشان جای تقدیر دارد و زیبایی رقابت این بود که تا دقیقه 86 هفته گذشته عنوان قهرمانی مشخص نبود.

آل کثیر شایسته حضور در تیم ملی بود

وی تصریح کرد: کیفیت بالای پرسپولیس و استقلال به کیفیت بالای تیم ملی نیز کمک می کند. مثلاً بعضی از بازیکنان مثل عیسی آل کثیر در نیم فصل خیلی خوب بازی کردند، اگر سن عیسی را کنار بگذاریم، او لیاقتش را داشت. به تیم ملی دعوت شود. علاوه بر این بازیکنان خارجی پرسپولیس از جمله “آستون آرونوف” و “عبدالکریم حسن” نیز تاثیر زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشتند.

با مدیریت صحیح و استفاده از VAR، فساد از بین خواهد رفت

این کارشناس فوتبال در خصوص اعتراض تیم ها به حکم داوران در فصل بیست و سوم، گفت: متاسفانه فساد در فوتبال ایران رشد کرده و در همه بخش ها رخنه کرده است، امیدوارم شرایطی فراهم شود که حق هر تیمی باشد. نقض نمی شوند.” مدیریت صحیح در فدراسیون فوتبال و استفاده از سیستم VAR می تواند ضامن انصاف در مسابقات باشد، همچنین باید از کارشناسان و متخصصان سلامت در باشگاه ها و فدراسیون ها استفاده شود.

توانایی تیم ایران بالاتر از آسیاست

کلهر در خصوص دیدار تیم فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2026 با دو تیم هنگ کنگ و ازبکستان تصریح کرد: فوتبال به جایی رسیده است که نمی توان یک تیم را ضعیف دانست و مقابل آن بازی کرد: همه تیم ها مهم و حساس هستند. ” تیم ایران شایسته بهتر شدن از جام ملت های آسیا است و باید سبک بازی بازیکنان به گونه ای باشد که رو به جلو بازی کنند و ما با وجود بازیکنان و کادر فنی خوب، شایسته این هستیم که هر دو دیدار را به نفع خود تمام کنیم. توانایی فوتبال ایران بالاتر از آسیاست و باید آن را ثابت کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.