افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

سخنرانی رهبر انقلاب برای مسلمانان جهان امیدبخش بود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 285709
سخنرانی رهبر انقلاب برای مسلمانان جهان امیدبخش بود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: صابر ابومریم دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان پس از شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) خمینی. (ره)، شهادت شهدا را ضایعه ای جبران ناپذیر توصیف کرد. وی بیان کرد: شهید […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: صابر ابومریم دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان پس از شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) خمینی. (ره)، شهادت شهدا را ضایعه ای جبران ناپذیر توصیف کرد. وی بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و سایر شهدا افراد شاخصی بودند که راه و روششان ادامه خواهد داشت.

وی سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی را کامل و کامل خواند و گفت: بیانات امام خامنه ای بیانگر احساسات میلیون ها مسلمان بود.

این تحلیلگر برجسته پاکستانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که پیش بینی امام راحل درباره آینده فلسطین در حال تحقق است. این برای ملت ایران و جهان اسلام نعمت بزرگی است که چنین رهبر بزرگی داشتیم.

وی افزود: ملت ایران و جهان اسلام باید به داشتن رهبرانی بصیر مانند امام خمینی (ره) و امام خامنه ای افتخار کنند زیرا پیش بینی های سال ها پیش رهبران ما در حال تحقق است و حتی تحلیلگران غربی و صهیونیستی نیز به آن اعتراف می کنند.

این فعال سیاسی و اجتماعی پاکستانی سخنان رهبری را امیدی برای جهان اسلام دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند که حتی تحلیلگران غربی و صهیونیستی هم اذعان کردند که رژیم صهیونیستی در حال ذوب شدن است و این یک امید برای جهانیان است. . .

وی در پایان رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را نعمت بزرگی برای جهان اسلام دانستند و تصریح کردند: بعد از امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب اسلامی برای ما نعمت بزرگ الهی است و ما مفتخرند که ما در دفاع از مظلومان جهان پاشنه آنها هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.