افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

طرز تهیه کیک با شیره انگور/ شامی سالم و مقوی که بدون شکر تهیه می شود

  • کد خبر : 285453
طرز تهیه کیک با شیره انگور/ شامی سالم و مقوی که بدون شکر تهیه می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کیک غذایی خوشمزه و پرطرفدار است که بسیاری از افراد با عشق آن را می پزند و خانواده یا دوستان خود را برای یک عصر جذاب با چای یا قهوه دعوت می کنند. به راحتی می توانید انواع کیک ها را در خانه درست کنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کیک غذایی خوشمزه و پرطرفدار است که بسیاری از افراد با عشق آن را می پزند و خانواده یا دوستان خود را برای یک عصر جذاب با چای یا قهوه دعوت می کنند. به راحتی می توانید انواع کیک ها را در خانه درست کنید و با نکات ریز و درشت به یک کیک ساز حرفه ای تبدیل شوید.

کیک هویج و گردو یکی از خوشمزه ترین کیک های خونی است. کیک شکلاتی، کیک وانیلی و کیک یزدی می توانند در ردیف های بعدی قرار بگیرند. اما شاید برای خوردن شکر محدودیت هایی دارید یا تناسب اندام و سلامتی شما برایتان بسیار مهم است. دستور پخت کیک امروز برای شما این است که شکر را با آب انگور جایگزین کنید و یک کیک فوق العاده و سالم درست کنید. می توانید به جای شیره انگور از شیره خرما استفاده کنید. تا انتها با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه کیک اسفنجی با آب انگور

2 لیوان آرد شیرینی سفید

یک لیوان شیره انگور یا خرما.

4 عدد تخم مرغ

نصف لیوان روغن

یک سوم لیوان آب

یک قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

یک قاشق چایخوری وانیل

پای-شایر-انگور-1

طرز تهیه کیک با آب انگور.

مرحله اول

مواد کیک را حداقل نیم ساعت قبل از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. کیک و بکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و دو سه بار الک کنید و کنار بگذارید. فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود.

مرحله دوم

برای شروع آب انگور را در ظرفی ریخته و با همزن برقی به مدت 5 دقیقه بزنید تا غلیظ شود. تخم مرغ ها را همراه با وانیل در ظرف دیگری بشکنید و با همزن برقی به مدت 5 دقیقه بزنید تا کرم رنگ و کشدار شود.

pie-shire-angoor-7

سطح سوم

حالا آب انگور را به تخم مرغ اضافه کنید و یک دقیقه هم بزنید سپس آب و روغن را اضافه کنید و سی ثانیه هم بزنید تا مواد خوب مخلوط شوند.

مرحله چهارم

مخلوط آرد و مایه را کم کم و در سه مرحله به مخلوط کیک اضافه می کنیم و با همزن دستی یا با لیسک در یک جهت هم می زنیم تا آرد کاملا با مواد مخلوط شود.

پای-شایر-انگور-5

مرحله پنجم

قالب مناسبی را با روغن مایع چرب می کنیم و خمیر کیک را داخل قالب می ریزیم و به مدت 45 دقیقه در فر می گذاریم تا بپزد. بعد از پخت کیک با شیره انگور قالب را از فر خارج کرده و بگذارید کاملا خنک شود سپس کیک را از قالب خارج کرده و در ظرف مورد نظر قرار دهید. نوش جان.

پای-شایر-انگور-6

اگر به آشپزی، کیک و شیرینی علاقه دارید، صفحه آشپزی سایت شایانوز را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.