افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

ورودی دانش بنیان های نفت به پالایشگاه های دریایی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 285429
ورودی دانش بنیان های نفت به پالایشگاه های دریایی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

آرش نجفی، رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: ما میرویم وی درباره فعال شدن دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم و همچنین توجه به دانش بنیان ها در این راستا به خبرنگار مهر گفت: در این راستا باید توجه داشت که علاوه بر اقدامات دولت سیزدهم، حضور بایدن در ایالات متحده، او به عنوان رئیس […]

آرش نجفی، رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: ما میرویم وی درباره فعال شدن دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم و همچنین توجه به دانش بنیان ها در این راستا به خبرنگار مهر گفت: در این راستا باید توجه داشت که علاوه بر اقدامات دولت سیزدهم، حضور بایدن در ایالات متحده، او به عنوان رئیس جمهور بدون نفوذ نبود. بایدن در برخی موارد به دلیل منافع ملی آمریکا مجبور شد تا حدودی رفتار مناسب تری نسبت به ترامپ داشته باشد. به عنوان مثال تعامل این کشور با ونزوئلا در حوزه نفت گواه این موضوع است.

وی در ادامه توضیح داد: در این صورت با جذب نفت تولیدی ونزوئلا به آمریکا، بازار رقابتی برای ایران بازتر و مناسب تر شد و در نتیجه توانستیم نفت این کشور را به شکل بهتر و راحت تری به فروش برسانیم. در بازارهای آسیای شرقی و کشورهایی مانند چین و همینطور بفروشیم.

نجفی افزود: ایجاد و توسعه پالایشگاه ها. فراسرزمینی یک حرکت بسیار عاقلانه آه تو دولت سیزدهم این کار را کرد. در گذشته و در دولت قبل این پالایشگاه ها بدون دلیل واگذار شد اما آقای رئیسی مجددا اقدامات مناسبی برای خرید برخی از این پالایشگاه ها و سهامدار شدن آنها انجام داد.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: در پالایشگاه ها فراسرزمینی تعداد زیادی تجهیزات تولیدی از شرکت های دانش بنیان مانند کاتالیزور می بینم و بمب ها سرگیجه استفاده شده است که باعث رونق این شرکت ها شده است.

نجفی در ادامه درباره کیفیت محصولات شرکت های دانش بنیان گفت: اگر واقعا بخواهیم شرکت های دانش بنیان را به دنیا و محصولات معرفی کنیم. که برای استفاده، حجم تعاملات ما با جهان باید به میزان بسیار بیشتری افزایش یابد.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی افزود: صنعت نفت یک صنعت پیچیده با استانداردهای بسیار بالا است و محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان ایرانی با استانداردهایی که در حال حاضر دارند قابل پذیرش در صنعت نفت نیست. جهان و صادرات محصولات فالو.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.