افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ننگ بر مردم، شرم بر علیخانی و شرم بر بودجه های میلیاردی که هدر می رود!

  • کد خبر : 285404
ننگ بر مردم، شرم بر علیخانی و شرم بر بودجه های میلیاردی که هدر می رود!

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین دهه 80 را باید اوج محبوبیت و فعالیت رادیو و تلویزیون دانست. زمانی که شبکه های مختلف تلویزیون برنامه ها و سریال های پرمخاطب و جذاب خود را پخش می کنند. «خیابان آرام» اصطلاحی بود که معیار و شاخصی برای کیفیت آثار تلویزیونی شد. عبارتی که با تغییر مدیران سیما […]

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین دهه 80 را باید اوج محبوبیت و فعالیت رادیو و تلویزیون دانست. زمانی که شبکه های مختلف تلویزیون برنامه ها و سریال های پرمخاطب و جذاب خود را پخش می کنند. «خیابان آرام» اصطلاحی بود که معیار و شاخصی برای کیفیت آثار تلویزیونی شد. عبارتی که با تغییر مدیران سیما و کاهش مخاطب خیلی زود به فراموشی سپرده شد.

تابناک نوشت: سریال ها را اگر کنار بگذاریم، تاک شوها یکی از اصلی ترین تاکتیک های صدا و سیما برای افزایش مخاطبانشان بود. «صندلی داغ» را باید گل سرسبد این مدل برنامه دانست. نزدیک شدن به خود واقعی چهره های محبوب مردمی که هنوز با لقب «سلبریتی» از محبوبیتشان کاسته نشده بود; برای افرادی که مانند اینستاگرام امکان ارتباط مستقیم با آنها را نداشتند جذاب بود. اوج این نمایش ها در «شب شیشه ای» و «مثلث شیشه ای» رضا رشیدپور همچنان در ذهن مخاطبان نقش بسته است.

علاوه بر گفتگو با هنرمندان و ورزشکاران سرشناس، برنامه ای از تلویزیون پخش شد که در آن مردم عادی اما با داستانی عجیب مهمان هر قسمت بودند. «عسل» با تیمی خلاق و با کمک اجرای جذاب احسان علیخانی توانست بر خلاف آب شنا کند و موفق عمل کند.

از اواخر دهه 1990، این پلتفرم ها بودند که به سمت برنامه های چت محور متمایل شدند. کار به جایی رسید که رقابت نانوشته ای بین پلتفرم ها برای ایجاد یک تاک شو آغاز شد. از همسفر تا فالگیر و شب موزیکال; با فرمول، اما هنوز. از افراد مشهوری دعوت می‌کنیم که به نظر می‌رسد کاری جز حضور در مدل نمایش‌ها و چیزهای بی‌اهمیت این هنرمند دهه 70 و 80 ندارند!

این در حالی است که تلویزیون با بسته شدن دورهمی و خندوانه کاملاً از این تریبون غافل شده بود. حضار که از کلیشه های برنامه های گفتگوی اینترنتی خسته شده بودند، کنترل تلویزیون را به گوشه ای پرت کردند.

احسان علیخانی دوباره در نقش سوپرمن بازی کرد. او با «عصر جدید» یک ماسک اکسیژن موقت روی بدن بی‌جان تلویزیون گذاشت. تلویزیون، اما می خواستم به کما بروم. او علیخانی را به دلایل واهی رها کرد و فکر کرد که می تواند با کپی برداری ناشیانه دوران جدیدی را رقم بزند. نتیجه؟ فجایع به عنوان مجری جدید و بگو و بخند!

البته علیخانی و تیمش هم بیکار ننشستند. آنها نمایش را در خانه با دنبال کردن برنامه محبوب هیتوشی ماتسوموتو و ایرانی کردن آن شروع کردند. جوکر علیخانی تنها پس از چند قسمت رکورد ریتینگ را شکست. او آنقدر مخاطب را می شناسد که با ابزارهای مختلف موفق می شود آنها را جذب کند. حالا من چه کار کنم و چه کار کنم مهم نیست. بزرگتر شدن نام او از برند نمایش، نکته ای است که همه منتقدان می دانند. نام علیخانی در تیتراژ هر اثری مخاطب را تضمین می کند.

این روزها اخبار مربوط به فصل سوم جوکر در حال پخش شدن است. خبری که به همان اندازه برای هواداران احسان علیخانی و دنبال کنندگان جوکر خوشایند است، برای هواداران تلخ است. آنها باید روی سکوها بنشینند تا به میوه درختی که سالها برایش گنج خرج کرده اند فکر کنند.

سرمایه انسانی که یکی یکی روی سکوها می ریزد و مردمی که پول خرید اشتراک را ندارند باید جلوی تلویزیون بنشینند تا پخش سریال های آی فیلم را صد بار تماشا کنند. خیلی بد مردم شرم بر علیخانی ها و شرم بر بودجه های میلیاردی که به خودی ها برای آزمون و خطا داده می شود.

۲۴۵۲۲۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.