افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ابهامات در پرونده قتل «جغد شب» / مجله ای که سوء استفاده می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 285250
ابهامات در پرونده قتل «جغد شب» / مجله ای که سوء استفاده می کند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، «پرونده مخفی لس آنجلس» نوشته جیمز الروی نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی رمان ها و داستان های جنایی و معمایی و سومین کتاب از مجموعه «کوارتت LA» این نویسنده است. موضوع «پرونده مخفی لس آنجلس» درباره فساد مشترک پلیس و افراد مشهور هالیوود است. در سال 1997 فیلمی بر اساس این […]

به گزارش خبرنگار مهر، «پرونده مخفی لس آنجلس» نوشته جیمز الروی نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی رمان ها و داستان های جنایی و معمایی و سومین کتاب از مجموعه «کوارتت LA» این نویسنده است. موضوع «پرونده مخفی لس آنجلس» درباره فساد مشترک پلیس و افراد مشهور هالیوود است.

در سال 1997 فیلمی بر اساس این داستان به کارگردانی کرتیس هاینز و با بازی کوین اسپیسی، راسل کرو، کیم بیسینگر، گای پیرس و جیمز کرامول ساخته و اکران شد که برنده 2 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. .

فیلم «پرونده مخفی لس آنجلس» که با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته شد، با استقبال خوب منتقدان و مردم مواجه شد و در زمان اکران توانست 126 میلیون دلار فروش داشته باشد.

ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان تئاتر و برنامه های رادیویی که در فعالیت های رادیویی خود از آثار برجسته و تاثیرگذار ادبیات و ادبیات نمایشی جهان بازدید می کند و در قالب یک برنامه کارگردانی شده رادیویی به مردم عرضه می کند، به سراغ “اسرار” رفته است. لس آنجلس”.

او بر اساس همین رمان، این برنامه رادیویی را بر اساس فیلمنامه «پرونده مخفی لس آنجلس» نوشته برایان هالند و کرتیس هانسن ترجمه، تدوین و کارگردانی کرد.

بازیگران قسمت پنجم رادیویی «محرمانه لس آنجلس» به ترتیب ایفای نقش عبارتند از: شهریار حمزیان در نقش ادموند آکسلی، ایوب آقاخانی در نقش جک وینسنس، فرهاد قائمی مهدی در نقش دادلی اسمیت، کروش زارع پناه در نقش رئیس پلیس. فاطمه گلدوست در نقش گزارشگر، داریوش موفق در نقش سید هاجنز، احمد لشینی در نقش آلیس لو، محمدرضا قلمبر در نقش مت رینولدز، فریده کاکاوند در نقش لین براکن، محسن بهرامی در نقش باد وایت، مهرانه در نقش پزشکی قانونی، سوزان مقصودلو در نقش هیلدا لفرتس.

فرشاد آذرنیا افکتور، علی حاجی نوروزی صدابردار و شهناز دهکردی تهیه کننده هستند.

در قسمت 5 از برنامه رادیویی مخفی لس آنجلس، 24 دقیقه و 46 ثانیه، ادموند از باد وایت عصبانی است که متهم را در خانه اش کشته است. جک به ادموند می گوید که باد در اطراف زنان حساس است، اما جک می گوید که باد یک پلیس است و باید خودش را کنترل کند.

در اداره پلیس لس آنجلس، ادموند آکسلی نشان شجاعت پلیس را برای بستن پرونده قتل های غذاخوری “جغد شب” دریافت می کند. ادموند از اینکه 3 مظنون سیاهپوست مرده پیدا شده اند ناراحت است، اما دادلی اسمیت می گوید که اگر پدر ادموند زنده بود به او افتخار می کرد. از دیدگاه دادلی، مهم نیست که متهم مرده دستگیر شده باشد یا زنده، زیرا مهم بسته شدن پرونده است. به گفته دادلی، این سه متهم با سلاحی که برای خودشان بود کشته شدند و وجود برخی نکات مبهم اهمیت خاصی ندارد. ادموند فکر می کند در این مورد شک دارد.

سید هاجنز هاش هاش با دادستان کل الیس لو صحبت می کند. هاجنز از لو می خواهد که در مورد انتخابات آتی در مهمانی خانگی اش صحبت کند و نامزد انتخابات شود. جک به سید نزدیک می شود به جک می گوید که آیا می خواهد در آستانه انتخابات از آلیس انتقام بگیرد. او از مت رینولدز که در مهمانی حضور دارد می خواهد که به آلیس لو یک کلاهک اخلاقی بدهد.

جک از سید می پرسد که چرا پیرس پچت در فعالیت های غیرقانونی شرکت می کند، اما سید از پاسخ دادن اجتناب می کند.

جک به سید زنگ می زند و به او می گوید که مت رینولدز به قتل رسیده است، اما سید از شنیدن این خبر خوشحال می شود.

از سوی دیگر، باد وایت به سمت لین براکن می رود. لین براکن در مورد زخم روی گردن باد می پرسد و باد می گوید از زمانی است که پدرش بطری را به سمت مادرش پرتاب کرد و باد سر راه بطری قرار گرفت. او به براکن می گوید که مشکلی در پرونده کافه «شب جغد» وجود دارد و فردی که دیک استنسلند را کشت، پرونده را به نفع او بسته است. لین براکن به باد وایت می گوید که می تواند این پرونده را حل کند.

باد وایت نزد پزشک پزشکی می رود تا از او در مورد اسرار قتل های کافه “جغد شب” بپرسد و …

قسمت پنجم برنامه رادیویی «پرونده محرمانه لس آنجلس» را بشنویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.