افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اگر استقلال نباشد انگیزه قهرمانی نداریم/ جام شریف را بردیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 284997
اگر استقلال نباشد انگیزه قهرمانی نداریم/ جام شریف را بردیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا درویش با حضور در برنامه تلویزیونی درباره قهرمانی جدید این تیم در لیگ برتر با مدیریت خود گفت: وقتی ساختار مدیریتی ثابت باشد می توان نتیجه گرفت. در این دو فصل و نیم چهار جام کسب کرده ایم و منتظر پنجمین جام هستیم. مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: البته دنبال […]

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا درویش با حضور در برنامه تلویزیونی درباره قهرمانی جدید این تیم در لیگ برتر با مدیریت خود گفت: وقتی ساختار مدیریتی ثابت باشد می توان نتیجه گرفت. در این دو فصل و نیم چهار جام کسب کرده ایم و منتظر پنجمین جام هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: البته دنبال این هستم. حالا که کار هست برای مدیر توانمند دیگری که بیاید و کار را انجام دهد سخت است. وقتی فهمیدم آنجا هستم، می توانم برای کار در زمینه تامین مالی برنامه ریزی کنم.

وی با اشاره به مشکلات ساختار مالی باشگاه خاطرنشان کرد: هیچ باشگاهی در ایران از نظر درآمدزایی واقعا شبیه پرسپولیس نیست. الان باشگاهی با درآمد میلیاردی در تقویم آنها وجود دارد، اما این پول بودجه سازمان آنهاست که درآمد واقعی نیست.

درویش ادامه داد: در دو فصل و نیم هیچ باشگاه ایرانی نتوانست درآمد خود را شناسایی کند. تیمی که می خواهد به آسیا برود هزینه بیشتری می طلبد که با توجه به کنسرسیوم بانکی که باشگاه را در اختیار گرفته است، انتظار داریم اتفاقات خوبی بیفتد.

وی در خصوص عکس یادگاری بازیکنان پرسپولیس در خانه با جام قهرمانی، تصریح کرد: از آنجایی که دیر شده بود و ما رفته بودیم یکی از بازیکنان جام را گرفت، ساعت دو سه صبح رفتیم و آن را گرفتیم. از او

درویش با یادآوری ادعاهای واهی مبنی بر اینکه نمی گذارند پرسپولیس قهرمان شود، این فصل را چند بار عنوان کرد: سال گذشته بعد از اینکه 5 بازی متوالی سوت زدیم به صندلی کمیته داوران رفتم. گفتند هر پنج بازی حق با شماست و ما عذرخواهی می کنیم، اما من گفتم: 10 بار عذرخواهی می کنم اما یک امتیاز به ما بدهید.

مدیرعامل سرخپوشان ادامه داد: امسال چهار هفته پیش با رئیس کمیته داوران تماس گرفتم و درباره قضاوت دو دیدار ما و رقیبمان صحبت کردم. باز هم گفت حق با شماست که می گویید به جای این عذرخواهی به ما امتیاز بدهید. گفتم نمی گذارند قهرمان شویم اما گفتم دست خدا روی همه دست است.

وی در خصوص اعتراضات پی در پی به تصمیمات داوری در دیدارهای پرسپولیس گفت: کسانی که می گویند داوری به نفع پرسپولیس بوده باید ثابت کنند.

درویش با انتقاد از برخورد با تیم قهرمان ایران گفت: پارسال که سه عنوان قهرمانی را به دست آوردیم، احوال ما را نپرسیدند و فدراسیون هم پیام تبریکی ارسال نکرد. امسال جالب است که بگوییم نه تنها پول ندادند بلکه برداشتند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: کشورهای اطراف ما که از نظر مالی بسیار ضعیف هستند به قهرمانان لیگ و جام حذفی پاداش می دهند اما در لیگ ما تفاوتی بین قهرمان و چهاردهم نیست حتی فدراسیون این کار را انجام داد حتی به مدیرعامل پرسپولیس هم زنگ نزنند، با وجود این همه قهرمانی و داشتن چند ملی پوش، ما را برای رفتن به جام ملت های آسیا صدا نکردند. مشکل اصلی اینجاست که وقتی همه سوالات ایجاد می شوند، هیچکس به دنبال پاسخگویی به آنها نیست.

وی بار دیگر به مشکلات مربوط به عدم پرداخت پول از سوی سازمان لیگ به باشگاه ها اشاره کرد و گفت: آیا متوجه نشدیم که درآمد 400 تا 500 میلیارد تومانی از تبلیغات محیطی چه شد؟ اخیرا متوجه شدیم که سازمان لیگ 20 درصد از فروش بلیت را بر عهده می گیرد. پول بلیت فروشی هم به حدی است که فدراسیون نیمی از آن را برای طلب خود نگه می دارد و نیمی دیگر را به شرکت توسعه و تجهیزات می برد. علاوه بر این در سال جاری جریمه های زیادی نیز اعمال شد.

وی در خصوص اظهارات جواد نکونام در مورد خرید میلیونی گفت: یکی از مشکلات این دوستان این بود که راحت صحبت می کردند. ما تاوان آرامش خود را با قهرمانی می دهیم. در سه هفته گذشته هیچ یک از اعضای باشگاه مصاحبه ای نداشتند. ما مجبور شدیم یک سند برای یک آگهی آپلود کنیم. از قرارداد بازیکنان ما مشخص است که با تماس با سازمان لیگ عدد و رقم را مشاهده کردند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان خوب در نیم فصل از جمله ارونوف، عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر و خدابندلو در ازای جدایی میلاد سرلک، عمری، گل محمدی و زاهدی گفت: شهاب نه. زاهدی فقط از ما پول نگرفت، بلکه به ما منتفع شد. در همین حال، تیم های آسیایی می توانند پول بیشتری سرمایه گذاری کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص سقف قرارداد این باشگاه در فصل بیست و سوم گفت: سقف قرارداد فصل جاری تنها یک بازیکن ما 20 میلیارد تومبه است و بقیه زیر این رقم قرارداد دارند.

درویش تاکید کرد: اورونوف بند خرید ندارد و یک فصل دیگر قرارداد دارد. ساعت 9 شب با او مذاکره کردیم و ساعت 3 بامداد قرارداد او را تسویه کردیم. شاید صحبت کردن با او سخت باشد، اما به نظر من او دوستی خوبی دارد.

درویش بار دیگر درباره اشتباهات داوری تصریح کرد: بهترین گواه، تصاویری است که می تواند پاسخگوی ادعاها باشد. متأسفانه برخی از مردان تمایل بیشتری به آلودگی فضا دارند. خود صحنه آفساید آنقدر سخت است که 90 درصد داوران می گویند ممکن است آفساید نباشد. هیچ کس به طور قطع نگفته که این زمین آفساید بوده است.

وی در خصوص کنایه های قهرمانی پرسپولیس گفت: جام افتخار برای تیمی است که قهرمان شد. هیچ چیز افتخارآمیزتر از جامی نیست که به دست می آوریم.

درویش در پایان نسبت به عملکرد استقلال واکنش خاصی نشان داد و گفت: شاید چون پرسپولیس در هفت هشت سال اخیر قهرمان شد و استقلال فقط یک بار قهرمان شد، مسئولان پرسپولیس آخرین بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند. آنها نسبت به سال گذشته که سوم شدند، بهتر شده اند. پرسپولیس بدون استقلال انگیزه ای برای قهرمانی ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.