افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

مخبر: ثمره تلاش دیپلمات شهید ما آزادسازی قدس شریف خواهد بود.

  • کد خبر : 284962
مخبر: ثمره تلاش دیپلمات شهید ما آزادسازی قدس شریف خواهد بود.

رئیس نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: راه درخشان شهید امیر عبداللهیان با تربیت نسلی که راه او را در نظام دیپلماسی پیشتاز کردند ادامه خواهد یافت و مطمئنا ثمره تلاش های او روزی به جهانیان نمایان خواهد شد. آزادی قدس شریف به گزارش ایسنا، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری بعدازظهر دوشنبه با حضور در منزل […]

رئیس نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: راه درخشان شهید امیر عبداللهیان با تربیت نسلی که راه او را در نظام دیپلماسی پیشتاز کردند ادامه خواهد یافت و مطمئنا ثمره تلاش های او روزی به جهانیان نمایان خواهد شد. آزادی قدس شریف

به گزارش ایسنا، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری بعدازظهر دوشنبه با حضور در منزل خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت وزیر فقید، اظهار کرد: دولت و دولت مردم قدردان زحمات و تلاش های شهدای خدمت هستند و در بین این شهدا شهید امیر عبداللهیان وزیر پر مشغله امور خارجه کشورمان بود که در دوران خدمت خود تاثیری نادر در تحکیم روابط کشورمان با آن کشور داشت. همسایگان، ثبات منطقه، گسترش صلابت جبهه مقاومت و رسوایی رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان.

وی افزود: اگرچه امروز جای این شهدا در میان ما خالی است اما شهادتشان افتخاری جاودانه بود که به همت این عزیزان رزق و روزی آنها شد و باید به آنها غبطه خورد.

سرپرست رئیس جمهور، شهید امیر عبداللهیان را دیپلماتی انقلابی دانست که قریب به هزار روز در رأس دستگاه سیاست خارجی، با رویکردی انقلابی و زمین گرا، نه تنها برای تحکیم روابط ایران با کشورهای شرق و شرق تلاش کرد. غرب جهان اما توانست ثبات را در منطقه به ارمغان آورد و مورد تمجید بسیاری از سیاستمداران منطقه و جهان قرار گرفت.

این مخبر اضافه کرد: در ماه های اخیر در حالی که دنیا نظاره گر جنایات صهیونیست ها در کشتار کودکان بود، شهید امیر عبداللهیان با مجاهدت 24 ساعته اجماع منطقه ای و بین المللی را علیه رژیم اشغالگر قدس ایجاد کرد.

وی همچنین بر نقش ممتاز شهید امیر عبداللهیان در دولت، حرفه ای بودن در کار، تواضع، بزرگواری و توجه مستمر به دستورات مسلمین جهان تاکید کرد و ویژگی های شخصیتی وزیر شهید امور خارجه را برشمرد که حتی منتقدان و مخالفان او را تایید می کنند.

رئیس نهاد ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: راه درخشان شهید امیر عبداللهیان با تربیت نسلی که سرلوحه نظام دیپلماسی قرار داده است ادامه خواهد یافت و مطمئناً ثمره تلاش های وی برای مردم نمایان خواهد شد. روزی جهان با آزادی قدس شریف.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.