افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بادامکی: افتخار ما نیست که جواب شما را بدهیم/ مطمئنم گل ما آفساید نبود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 284768
بادامکی: افتخار ما نیست که جواب شما را بدهیم/ مطمئنم گل ما آفساید نبود – پرسپولیس نیوز

حسین بادامکی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس می گوید طرح مسائلی مانند جام شرفت و جام متال بی اساس است و باشگاهش اصلا درگیر این مسائل نیست. حسین بادامکی، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس می گوید: این صحبت ها دیگر جالب نیست. همه دوست دارند و در مورد فوتبال و اتفاقات آن اظهار نظر می کنند و […]

حسین بادامکی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس می گوید طرح مسائلی مانند جام شرفت و جام متال بی اساس است و باشگاهش اصلا درگیر این مسائل نیست.

حسین بادامکی، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس می گوید: این صحبت ها دیگر جالب نیست. همه دوست دارند و در مورد فوتبال و اتفاقات آن اظهار نظر می کنند و هرکسی آزاد است هر چه می خواهد بگوید و ما به نظر همه احترام می گذاریم اما مهم قهرمانی پرسپولیس است. شایستگی های تیم ما را نمی توان دست کم گرفت. نه می توان فوتبالی را که پرسپولیس در این فصل ارائه کرد زیر سوال برد و نه از فوتبال زیبایی که ما ارائه کردیم غافل شد.
وی درباره گل آفساید گلسیانی نیز گفت: درباره آن گل باید بگویم، خیلی از کارشناسان داوری گفته اند گل ما آفساید نبوده است اما خیلی ها هم نتوانسته اند نظر واضحی بدهند چون واقعا نیاز به دستیار تصویری وجود دارد. داور”. فناوری.” البته مطمئنم که گل آفساید نبود. اگر فیلم ها را از زوایای مختلف تماشا کنید متوجه می شوید که آفساید نبوده است. در صحنه اصلی و در تصاویر، چون زاویه دوربین کج شده است. ، همه فکر می کنند پای گیورگی جلوی مدافع حریف است اما اینطور نیست.

بادامکی می گوید: تیم ما حق قهرمانی را داشت اما عده ای به خود اجازه می دهند حرف بزنند و نظر بدهند. باید به قهرمانی پرسپولیس احترام بگذاریم و زحمات این تیم را زیر سوال نبریم. کسانی که اینطور حرف می زنند باید نقاط ضعف خودشان را برطرف کنند و بگویند کجا ضعیف بودند و قهرمان نشدند.

وی در پاسخ به سوالات استقلالی ها در مورد جام شرفت و جام فلزی می گوید: فکر می کنم پاسخ این سوالات به من و پرسپولیس نیست. در فوتبال ایران هر بار که تیمی نتیجه نمی گیرد اعضای آن تیم یا باشگاه سعی می کنند توجه هواداران خود را به مسائل دیگری معطوف کنند. وقتی آنها کارشان را خوب انجام نمی دهند باید به تیم های دیگر فشار بیاورند و افکار هوادارانشان را منحرف کنند و بگویند ما کارمان را درست انجام دادیم و مشکل از رقیب بود، در حالی که ما در پرسپولیس روی کارمان متمرکز بودیم. . با این حرف ها از کار و شکوه این قهرمانی کم نمی شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)