افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

اندیشه معاصر

  • کد خبر : 284680
اندیشه معاصر

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرتجهیزات استقلال تهران با هدایت جواد نکونام در بیست و سومین دوره لیگ برتر پس از پرسپولیس با 67 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.پس از کسب مقام دوم جواد نکونام، زمزمه هایی مبنی بر اخراج این مربی از مدیریت تیم استقلال به گوش می رسد. […]

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرتجهیزات استقلال تهران با هدایت جواد نکونام در بیست و سومین دوره لیگ برتر پس از پرسپولیس با 67 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.
پس از کسب مقام دوم جواد نکونام، زمزمه هایی مبنی بر اخراج این مربی از مدیریت تیم استقلال به گوش می رسد.

تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت جواد نکونام با 67 امتیاز پس از پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر در رده دوم قرار گرفت تا آبی پوشان در این فصل نتوانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

پس از کسب مقام نایب قهرمانی توسط استقلالدر شبکه های اجتماعی اخباری مبنی بر تغییر کادرفنی آبی ها برای فصل آینده منتشر شد و باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به این موضوع دامن زد که تیمی در خور شأن هواداران استقلال می سازیم.

برخی از رسانه های فعال در شبکه های اجتماعی از «ریکاردو ساپینتو»، «آندره آ استراماچونی» و فرهاد مجیدی به عنوان 3 گزینه آخر مدیریت استقلال برای جانشینی نکونام نام بردند، در صورتی که این موضوع تاکنون از سوی مسئولان استقلال تایید نشده است.

ناگفته نماند که ریکاردو ساپینتو به دلیل اتفاقات فینال حذفی جام حذفی سال گذشته مقابل پرسپولیس 4 ماه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شد و بعید است که دوباره در لیگ برتر ایران بازی کند.

نکونام سال گذشته با جدایی ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد و قراردادی سه ساله با آبی پوشان امضا کرد. نکونام در فصل بیست و سوم با استقلال فراز و نشیب های زیادی داشت و در هفته های پایانی لیگ انتقادات متعدد او به عملکرد داوران باعث شد تا استقلال وارد حاشیه جدیدی شود و برتری را از دست بدهد.

پس از مشخص شدن مالک باشگاه استقلال، هر ماه جلساتی بین اعضای هیئت مدیره و نمایندگان مالک باشگاه استقلال برگزار می شود و در آخرین جلسه که 3 روز پیش برگزار شد، همه اعضا اعلام کردند. از عملکرد نکونام رضایت داشتند و اصرار داشتند. در حفظ آن

همچنین با وجود انتخاب مالک باشگاه. استقلال، تغییرات در کادر مربیگری و … در اختیار اعضای هیئت مدیره نخواهند بود و با برگزاری مجمع باشگاه تصمیم گیری می شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده، هنوز زمان دقیق برگزاری جلسه باشگاه استقلال مشخص نشده است، اما گمان می رود این جلسه کمتر از یک ماه دیگر برگزار شود و احتمال تغییراتی در جلسه وجود دارد. مدیریت استقلال باشگاه.

پایان/*

اندیشه معاصر در ایتا، روبیک، پیام رسان بله و تلگرام ادامه هید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.