افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

تردد از شمال به جنوب در بزرگراه چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 284675
تردد از شمال به جنوب در بزرگراه چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرج در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی در محور شمالی کشور گفت: تردد از محور چالوس (از شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد. وی افزود: در محور چالوس، مسیر (از جنوب به شمال) بین بیلقان و پورکان […]

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرج در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی در محور شمالی کشور گفت: تردد از محور چالوس (از شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

وی افزود: در محور چالوس، مسیر (از جنوب به شمال) بین بیلقان و پورکان و بین پل زنگوله و سیاه بیشه و محدوده هزارچم، بزرگراه (تهران – شمال)، محدوده شهرستانک و انتهای تونل. البرز و محور قدیم تهران – بومهن و بزرگراه تهران – پردیس ترافیک سنگینی را در محدوده پل بزرگراه بابایی و جاجرود مشاهده کردیم.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: همچنین محور هراز از مسیر (جنوب به شمال) رشته کوه های آبعلی، مشاء، پلور و مرز آب اسک و گزنک و مرز وانا و بایجان و محدوده جاده چلاو و مسیر (از شمال به جنوب) حد فاصل محدوده ترافیکی کلارد، بایجان و گزنک محور سنگین و فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) بین گل احک و گیلاوند و بین سید آباد و امین آباد و پل. سفید و بزرگراه قزوین – رشت حدفاصل کوهین و شیرین سو و منطقه دولت آباد و امامزاده هاشم دارای ترافیک سین هستند.

وی افزود: همچنین محورهای شمالی مداخلات جوی ندارند.

سرهنگ شیرانی با اشاره به وضعیت فعلی ترافیک سایر محورهای مواصلاتی کشور گفت: بزرگراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل شهر جهان نما – ساسانی و بین مهراویلا – کمالشهر و بزرگراه تهران – قم (رفت و برگشت) در منطقه بهشت ​​زهرا (س) ترافیک زیادی دارد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرج گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و پل خرم آباد – زال انجام می شود.

وی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، رباط پشت بادام – بیاضه مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرج در پایان گفت: محدودیت تردد تمامی خودروها در محور شمال به جنوب چالوس اجرا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.