افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

لغو محدودیت ثبت سفارشات تجاری توسط وزارت حریم خصوصی

  • کد خبر : 284628
لغو محدودیت ثبت سفارشات تجاری توسط وزارت حریم خصوصی

به گزارش بازار، پس از اولین اطلاعیه سامانه جامع تجارت مبنی بر ممنوعیت موقت ثبت سفارش توسط واحدهای بازرگانی در وزارت حراست، این اطلاعیه پس از مدت کوتاهی حذف و اصلاح شد. بر این اساس در گام نخست برای واحدهای تجاری تنها مجوز ثبت سفارش 750 قلم کالا در نظر گرفته شد که همین مصوبه […]

به گزارش بازار، پس از اولین اطلاعیه سامانه جامع تجارت مبنی بر ممنوعیت موقت ثبت سفارش توسط واحدهای بازرگانی در وزارت حراست، این اطلاعیه پس از مدت کوتاهی حذف و اصلاح شد. بر این اساس در گام نخست برای واحدهای تجاری تنها مجوز ثبت سفارش 750 قلم کالا در نظر گرفته شد که همین مصوبه نیز با چالش های فراوانی همراه بود.

در اطلاعیه هفته گذشته سامانه جامع معاملات مجوز ثبت سفارش واحدهای تجاری برای محصولاتی مانند ماساژور، وافل و … اعطا شد که انتقادات جدی را به دنبال داشت.

اکنون در اطلاعیه جدید سامانه جامع معاملات، فهرست اولیه 750 قلم کالای مجاز برای سفارش واحدهای تجاری به بیش از 3700 قلم افزایش یافته است.

در اطلاعیه سامانه جامع تجارت خاطرنشان شده است که با تصمیم وزارت حراست، لیست نرخ های مجاز برای اخذ ثبت سفارش جدید از واحدهای بازرگانی مرتبط با این وزارتخانه به روز می شود. بر این اساس تعداد ردیف های تعرفه مجاز برای ثبت واحدهای تجاری به 3774 ردیف افزایش یافت.

لازم به ذکر است، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر علت توقف ثبت سفارش واردات شرکت های بازرگانی از سوی وزارت حراست، اظهار داشت: دستگاه مربوطه که به سرعت انجام شد. توسط خود وزارت امنیت تصحیح شده و روال قبلی در دستور کار نیست.

لازم به ذکر است سال گذشته حدود 44 میلیارد دلار کالا با مجوز وزارت امنیت وارد کشور شد که رقمی فراتر از سهمیه اولیه تعیین شده برای این وزارتخانه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.