افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

حماسه انتخابات تکمیل کننده حماسه آزار شهدا است. انتخابات صحنه ای برای به قدرت رسیدن نیست

  • کد خبر : 284388
حماسه انتخابات تکمیل کننده حماسه آزار شهدا است.  انتخابات صحنه ای برای به قدرت رسیدن نیست

به گزارش بازار، رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) تاکید کردند که امروز درباره دو موضوع «فلسطین» و «حادثه شهادت رئیس جمهور و پیامدهای آن» سخنرانی خواهند کرد. «از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) نشان دادند: امروز از دیدگاه امام بزرگوار در مورد دو موضوع مهمی که از […]

به گزارش بازار، رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) تاکید کردند که امروز درباره دو موضوع «فلسطین» و «حادثه شهادت رئیس جمهور و پیامدهای آن» سخنرانی خواهند کرد. «از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) نشان دادند: امروز از دیدگاه امام بزرگوار در مورد دو موضوع مهمی که از خرداد سال گذشته تا امروز اتفاق افتاده است چند کلمه عرض کنم. فلسطین که اولین پرسش امروز جهان است و با هجمه عظیم مردمی آغاز شد و پیامدهای آن تا به امروز توجه جهانیان را به خود جلب کرده و آن را به اولین پرسش جهان تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: یکی حادثه تلخ از دست دادن رئیس جمهور عزیز و عزیزمان است که آن هم حادثه بزرگی است. عواقبی دارد؛ شهادت رئیس جمهور کشورمان و یارانش چه در عرصه داخلی و چه در سطح بین المللی یکی از مهمترین مسائل تاریخ انقلاب محسوب می شود. سپس چند کلمه در مورد موضوع انتخابات و این وظیفه ملی و عمومی که در عرصه انتخابات داریم می گویم.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به وضعیت انتخابات، تصریح کردند: انتخابات پیش روی ما، پدیده ای پر از دستاورد است. اگر انشاءالله با خیر و عظمت جشن گرفته شود، دستاورد بزرگی برای ملت ایران خواهد بود. بعد از این حادثه تلخ، مردم دور هم جمع می شوند، به مقام بعدی رای می دهند، این بازتاب شگفت انگیزی در جهان است. به همین دلیل این انتخابات بسیار مهم است.

وی حماسه انتخابات را مکمل حماسه ایذایی سیدالشهدا(ع) دانست و تاکید کرد: این کار مکمل کاری است که قبلا در جفا به شهدا انجام دادید. تا ملت ایران بتواند منافع خود را در معادلات پیچیده بین المللی حفظ کند و عمق راهبردی خود را تثبیت کند و توانمندی ها و استعدادهای طبیعی و انسانی خود را به مرحله ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند و نیز بتواند خلأها و خلأهای موجود را پر کند. اقتصاد و برای پرکردن فرهنگ به رئیس جمهور فعال، سازنده و آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز است.

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه در رقابت های قبل از انتخابات باید اخلاق در بین کاندیداها حاکم باشد، تصریح کردند: تهمت، تهمت، گِل پراکنی کمکی به پیشرفت امور نمی کند، به اعتبار ملی نیز لطمه می زند. صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه است، صحنه رقابت برای خدمت است، صحنه مبارزه برای کسب قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه و رقابت انتخاباتی می شوند آن را وظیفه می دانند. باید به وظیفه خود عمل کنند، خدای متعال هم دل مردم را هدایت می کند، انشالله به بهترین گزینه، انشالله رئیس جمهور شایسته ای برای ملت ایران تعیین شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.