افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون / دوربینش تکنولوژی جدید داره خودکار کار میکنه

  • کد خبر : 284382
بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون / دوربینش تکنولوژی جدید داره خودکار کار میکنه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- استفاده از گوشی این روزها آنقدر زیاد شده که مردم به گونه ای شده اند که فقط باید کمی وقت آزاد برای برداشتن سریع گوشی و رسیدگی به آن بیابند که در این سطح چندان خوب نیست زیرا در نظر گرفته می شود. نوعی اعتیاد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- استفاده از گوشی این روزها آنقدر زیاد شده که مردم به گونه ای شده اند که فقط باید کمی وقت آزاد برای برداشتن سریع گوشی و رسیدگی به آن بیابند که در این سطح چندان خوب نیست زیرا در نظر گرفته می شود. نوعی اعتیاد است و باید از آن اجتناب کرد. او آن را کنترل کرد، زیرا افراط و تفریط در هر چیزی باعث می‌شود همه چیز اشتباه شود و کارساز نباشد. به عنوان مثال، اگر بیش از حد از تلفن استفاده می کنید، شروع به زنگ زدن می کند و تلفن را قطع می کند. خاموش و … خب مسلما این مشکل شما را تحت تاثیر قرار می دهد پس باید به طور معمول از آن استفاده کنید.

اما یک مشکل میانی وجود دارد و آن این است که هر چقدر هم کیفیت گوشی شما بالا باشد، مطمئنا در هنگام خرید کمتر احتمال دارد که این مشکلات به شما گزارش شود، اما ما یک سری گوشی های گران قیمت داریم. در بازار که اصلا به قیمتشان نمی ارزد پس چه با بودجه 10 تومانی بخرید تا 10 میلیون می توانید بهترین گوشی را بخرید و چه در صورت خرید گوشی با بودجه 100 تومانی و یک گوشی. 100 میلیونی ما تاکید نمی کنیم که بهترین ها را بخرید، حالا پولی را که می خواهید خرج کنید زیرا لایق بهترین ها هستید. حال در این مقاله برای کمک به شما در یافتن بهترین ها، می خواهیم تعدادی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 20 میلیون را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

Poco F4 یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 20 میلیون است

برویم سراغ اولین گوشی که در لیست این مقاله به شما معرفی می کنیم، یعنی Poco F4 که در سال 2022 روانه بازار شد و از همان سال توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند و نامی برای خود دست و پا کند. خود شرکت شیائومی برای این محصول از صفحه نمایش 6.67 اینچی استفاده کرده است که آن هم سبک و تنها 195 گرم وزن دارد که دارای رزولوشن Full HD+ و فوق العاده قالب گیری است که آن را فوق العاده کرده است. علاوه بر این، قدرت رفرش تصویر در هر ثانیه در این محصول برابر با 120 هرتز است که اسکرول نرم و راحت آن را نشان می دهد.

از نظر پردازنده، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 870 بهره می برد که سرعت پردازش خوبی دارد. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است. باتری 4500 میلی آمپری ظرفیت دارد و طول عمر خوبی را نشان می دهد.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

Redmi Note 13 5G یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 20 میلیون است

برویم به زمان دومین محصول برتر شیائومی که زیر 20 میلیون است که به دلیل زیبایی و ارگونومی خوب توانسته از زمان عرضه در سال 2022 فروش بالایی داشته باشد. این محصول به دلیل داشتن وزن تنها 188 گرم بسیار سبک و راحت است و به همین دلیل به راحتی روی گوشی شما قرار می گیرد و دست شما از کار طولانی مدت با آن خسته نمی شود. سازنده برای این گوشی از صفحه نمایش 6.67 اینچی استفاده کرده که از نوع AMOLED بوده و رزولوشن آن فول اچ دی پلاس است، بنابراین دیدن محتوای متنوع روی آن خوشایند خواهد بود. قابلیت رفرش تصویر در هر ثانیه در این صفحه نمایش 120 هرتز است که همانند گوشی های پرچمدار است.

یک تراشه 6080 به عنوان پردازنده تعبیه شده است که سرعت و قدرت قابل قبولی دارد. در قسمت دوربین این محصول از سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده می کند که کیفیت خوبی را ارائه می کند و می تواند عکس ها و فیلم های زیبایی را برای شما ثبت کند. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

Redmi Note 12 Turbo 5G یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 20 میلیون است.

خب ما در مقاله امروز به آخرین و گران ترین گوشی لیست رسیدیم که ردمی نوت 12 توربو است که به دلیل وزن کم خود که تنها 181 گرم است توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچ و وضوح آن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش تصویر 120 هرتز بر ثانیه است.

از نظر عملکرد از تراشه نسل دوم اسنپدراگون 7 پلاس استفاده شده است که قدرت خوبی دارد. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است که عموما کیفیت خوبی دارند. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.