افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

رادیو را می توان در گزارش های روتین تلویزیون/برنامه – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان شنید

  • کد خبر : 284324
رادیو را می توان در گزارش های روتین تلویزیون/برنامه – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان شنید

به گزارش خبرنگار مهر، رادیو رسانه شنوایی است و شبکه های رادیویی از طریق تلفن همراه، رادیو خودرو و سازمان ها مخاطبان خود را حفظ می کنند. با این حال صدا و سیما همیشه در کنار هم رسانه بوده و همکاری متقابل هر دو به دیده شدن و شنیدن برنامه های یکدیگر در رسانه های […]

به گزارش خبرنگار مهر، رادیو رسانه شنوایی است و شبکه های رادیویی از طریق تلفن همراه، رادیو خودرو و سازمان ها مخاطبان خود را حفظ می کنند. با این حال صدا و سیما همیشه در کنار هم رسانه بوده و همکاری متقابل هر دو به دیده شدن و شنیدن برنامه های یکدیگر در رسانه های مختلف کمک کرده است.

رادیو در سال های اخیر به دنبال ساختارهای جدیدی برای جذب مخاطبان جدید بوده است، مانند اجرای رادیو نما در تلویزیون و استفاده از عملکردهای فضایی بصری آن یا ایجاد «نمای رادیویی» و فیلمبرداری برنامه های رادیویی در شبکه نسیم قرمز.

در این میان، رونق دوباره جشنواره های رادیویی به برنامه نویسان رادیو نیز کمک می کند تا انگیزه تولید خود را حفظ کنند. مستندات از طریق جشنواره پژواک در رادیو احیا شد و این قالب از 2 سال پیش با جشنواره پادکست در رادیو اضافه شد.

این اتفاقات جدید باعث شده شبکه خبر تلویزیون به شبکه های رادیویی رفته و مهمترین برنامه ها و اتفاقات رخ داده در این شبکه ها را به نمایش بگذارد و هم اکنون رادیو در قسمت رسمی و روتین شبکه خبر معرفی، شنیده و دیده می شود.

در معرفی برنامه های رادیویی خبر به مهم ترین اقدامات هر شبکه اشاره شده است. به عنوان مثال در خبر ارائه شده از شبکه رادیویی خبر آمده است که رادیو جوان با محوریت حفظ زبان فارسی و در راستای گسترش زبان معیار و استفاده صحیح، نشست ویژه ای با سازندگان برنامه های خود برگزار کرده است. از کلمات فارسی

انتشار فراخوان سومین جشنواره سراسری «صدای گفتار» توسط رادیو فرهنگ انجام شد و رویکردهای انتخاباتی شبکه ها از دیگر محورهای این گزارش بود.

همچنین از ایرانصدا که اخیرا چندین نمایش با محوریت خدمات رئیس جمهور شهید برای کودکان ارائه کرده است، در شبکه خبر مورد اشاره قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.