افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

پوتین با رئیس جمهور آفریقای جنوبی گفتگو کرد

  • کد خبر : 28415
پوتین با رئیس جمهور آفریقای جنوبی گفتگو کرد

دفتر مطبوعاتی کرملین روز شنبه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با همتای آفریقای جنوبی خود تلفنی گفتگو کرده است. به گزارش روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین در گفتگوی تلفنی با سیریل رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی، به موانع باقی مانده بر سر راه صادرات روسیه پرداخت که طبق قرارداد غلات باید برطرف می […]

دفتر مطبوعاتی کرملین روز شنبه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با همتای آفریقای جنوبی خود تلفنی گفتگو کرده است.

به گزارش روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین در گفتگوی تلفنی با سیریل رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی، به موانع باقی مانده بر سر راه صادرات روسیه پرداخت که طبق قرارداد غلات باید برطرف می شد.

دیدار امیر موسوی با فرمانده ارتش پاکستان + جزئیات

به گزارش دفتر مطبوعاتی کرملین، در ادامه این گفتگوی تلفنی، پوتین با اشاره به بسته توافقات استانبول گفت: تعهدات مندرج در یادداشت تفاهم بین روسیه و سازمان ملل در خصوص رفع موانع صادرات تاکنون. مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه اجرا نشده است. علاوه بر این، هدف اصلی این توافق که تامین غلات به کشورهای نیازمند از جمله قاره آفریقا است، محقق نشد.

دفتر مطبوعاتی کرملین افزود: سیریل رامافوزا از رئیس جمهور روسیه به خاطر استقبال گرم و گفتگوهای سازنده در مورد راه های احتمالی برای حل و فصل اوضاع پیرامون اوکراین در جریان سفر هیئت آفریقایی به سن پترزبورگ در ژوئن گذشته تشکر کرد. روسای جمهور دو کشور توافق کردند در نشست سران روسیه و آفریقا در پایان جولای نشستی جداگانه برای تبادل نظر درباره دستور کار دوجانبه و بین المللی برگزار کنند.

روسای جمهور دو کشور همچنین در مورد ابتکار صلح آفریقا بحث و تبادل نظر کردند و توافق کردند که در نشست پترزبورگ نشستی برای تبادل نظر در مورد دستور کار دوجانبه و بین المللی برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.