افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

محدودیت های ترافیکی از 13 تا 19 خرداد در جاده ها اعمال شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 284004
محدودیت های ترافیکی از 13 تا 19 خرداد در جاده ها اعمال شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد شیرانی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۲ خرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۸ خرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان ممنوع است. -مشهد. و بالعکس. بدیهی است تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری مانعی […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد شیرانی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۲ خرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۸ خرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان ممنوع است. -مشهد. و بالعکس. بدیهی است تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری مانعی در تردد مجاز نخواهد داشت.

ادامه: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال در بزرگراه خلیج فارس (تهران – قم) در محدوده و او آباد به سمت پل شهید کاظمی از ساعت 22:00 امروز تا ساعت 16:00 دوشنبه. 14 خرداد ممنوع و مسیر جایگزین خروجی حسن آباد یا خروجی فرودگاه امام خمینی و بزرگراه ساوه – تهران است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی لطفاهمچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حامل ها وی از ممنوعیت حمل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 18 امروز تا ساعت 18 روز دوشنبه 23 خرداد در محور قم – تهران سابق خبر داد و گفت: مسیر جایگزین ساوه – تهران و قم – است. گرمسار». آزادراه ها.”

شیرانی همچنین اعلام کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است.

وی با تشریح ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در روز جمعه 27 خرداد ماه، این خبر را اعلام کرد و افزود: از ساعت 11 صبح از ابتدای بزرگراه تهران – شمال به مقصد چالوس محدودیت ترافیکی اعمال می شود. از ساعت 12:00 ممنوعیت تردد یک طرفه (شمال به جنوب) از مرزن آباد به سمت تهران از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) و از ساعت 2: 00 بعد از ظهر بعد از ظهر همچنین ساعت 24:00 طرح تکمیل شده و از پل زنگوله به مرزن آباد مسیر دو سمت بودن.

شیرانی تاکید کرد: البته تردد از محور قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای اهالی و مردم منطقه آزاد است اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند در روزهای محدودیت جنوبی – شمال آزاد است. از ساعت 8 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی لطفا وی در ادامه محدودیت های ترافیکی را در صورت ترافیک سنگین پیش بینی کرد و گفت: روز پنجشنبه (27 خرداد) از ساعت 14:00 ابتدای بزرگراه تهران – شمال، محدودیت ترافیکی به مقصد چالوس اعمال می شود. از ساعت 15 ممنوعیت تردد از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) اعمال می شود. همچنین از ساعت 17:00 مرزن آباد به سمت تهران در یک جهت (از شمال به جنوب) اعمال می شود و از ساعت 24:00 طرح تکمیل و از پل زنگوله به مرزن راه دوم سمت بودن

محدودیت ترافیکی در صورت ترافیک سنگین در روز شنبه ادامه یافت. وی در تاریخ 28 خردادماه با اعلام این خبر گفت: از ساعت 12:00 محدودیت ترافیکی از ابتدای بزرگراه تهران – شمال به مقصد چالوس اعمال می شود. از ساعت 13:00 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می شود. همچنین از مرزن آباد به سمت تهران در یک جهت (از شمال به جنوب) از ساعت 15:00 اعمال می شود. ساعت 24 پروژه تکمیل می شود و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو سمت بودن

شیرانی با اشاره به محور هراز گفت: تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است. همینطور تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به جز حامل ها مواد احتراق و فاسدشدنی در محور هراز امروز (23 خرداد) از ساعت 12 الی 24 و روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 6 الی 24 ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی لطفا وی گفت: در صورت افزایش حجم تردد و با صلاحدید ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از روز یکشنبه (23 خرداد) تا شنبه (29 خرداد) به صورت رفت و برگشت از محدوده محدودیت موقت وجود دارد . فروش تا پلیس لاریجان و بالعکس انجام می شود.

وی در ادامه اعلام کرد: تردد انواع تریلر و کامیون مستثنی است. حامل ها سوخت و مواد فاسدشدنی در مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر – فیروزکوه از ساعت 6 صبح روزهای دوشنبه و جمعه (24 و 28 خرداد) ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون ممنوع است. حامل ها سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت 8 الی 12 در روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه در محور رشت – قزوین سابق و بالعکس ممنوع است.

شیرانی به قاچاق انواع تریلر و کامیون به استثناء ادامه می دهد حامل ها سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت 8 الی 12 روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه (13، 15 و 18 خرداد) در محور آستارا – اردبیل ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی لطفا وی ادامه داد: رانندگان و مسافران می توانند با شماره های 120 و ۸۸۲۵۵۵۵۵ برای انتخاب بهترین زمان و مسیر برای رسیدن به مقصد با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده ها تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.