افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
10

بنابراین. زیاد. کاسه ها اولین نگاه SI به بازی های پیش رو.

  • کد خبر : 2840
بنابراین.  زیاد.  کاسه ها  اولین نگاه SI به بازی های پیش رو.

در اینجا چیزی است که هنگام فاش شدن برنامه کاسه 2022-23 برای ما برجسته بود. این سوپر باول فوتبال کالج قبل از بازی عنوان ملی است … یکشنبه انتخابی است! Sports Illustratedمربیان آنالیز و تفسیر زنده در طول روز ارائه کردند زیرا تمام 41 جفت بازی FBS با تمرکز ویژه بر مسابقات خارج از پلی […]


در اینجا چیزی است که هنگام فاش شدن برنامه کاسه 2022-23 برای ما برجسته بود.

این سوپر باول فوتبال کالج قبل از بازی عنوان ملی است … یکشنبه انتخابی است! Sports Illustratedمربیان آنالیز و تفسیر زنده در طول روز ارائه کردند زیرا تمام 41 جفت بازی FBS با تمرکز ویژه بر مسابقات خارج از پلی آف فوتبال کالج فاش شد.

(برای پوشش پلی آف محور ما، پیش نمایش ایالت جورجیا-اوهایو و پیش نمایش میشیگان-TCU را بررسی کنید.)

پت فورد: نتایج جام حذفی فوتبال پس از کالج مانند برگه‌های رای پستی از شهرستان ماریکوپا در حال فروپاشی است، و زمان آن رسیده است که به مجموعه گسترده مسابقات فراتر از مسابقاتی که در مورد قهرمانی ملی تصمیم می‌گیرند نگاه کنیم. باشد که تیم مورد علاقه شما هیچ انصرافی نداشته باشد و هیچ انتقالی از هم اکنون تا زمان کاسه نداشته باشد! (اما روی آن حساب نکنید.)

واکنش اول: بقیه شش سنگ سال نو: تطابق عالی در رز کاسه (یوتا-پن ایالت)، کاسه شکر (آلاباما-ایالت کانزاس) و یک کاسه نارنجی بسیار نارنجی (کلمسون-تنسی). فقطایالت پنیک تیم غیر از 10 تیم در رده بندی نهایی CFP است، و شما می توانید استدلال کنید که Nittany Lions باید می بود. به علاوه سیندرلا تولین 2022 در مقابل USC و احتمالاً برنده جایزه Heisman Caleb Williams in the Cotton. من همه را دوست دارم.

آیا موج سبز می تواند در برابر USC حرکت کند؟

استفن لو / USA TODAY Sports

ریچارد جانسون: از بازی های کاسه ای قبل از سال نو شما هستید نه می خواهم کاسه درمان را از دست بدهم، جایی کهUTSAبر عهده می گیردتروی. تروجان‌ها یکی از بهترین دفاع‌ها را در کشور دارند و کاملاً در حال شکست هستند، با کسب امتیاز 10 از 11 و تنها باخت در شکست Hail Mary از App State. آنها یک مربی جوان برای تماشا در Jon Sumrall دارند. Roadrunners با توزیع فرانک هریس به WR های برقی زاخاری فرانکلین و جاشوا سفوس، یک آفن هیجان انگیز به ارمغان می آورد. استایل ها دعوا می کنند و این یک دعوا خوب خواهد بود.

ریچارد: کاسه بیرمنگام طعم کارولینایی دارد. ECU (شمال) در مقابل کارولینای ساحلی (جنوب). این یکی برای همه کارولینایی ها است.

پت: آیا این هم یک تطابق مبتنی بر خردل در مقابل سرکه است؟ من هم اینچنین فکر میکنم. و من فکر می کنم من طرفدار خردل هستم.

ریچارد: ویژگی های کاسه نیومکزیکوBYUوSMUدر ریمچ یکی از حماسی‌ترین بازی‌ها – فصل عادی یا فصل بعد – در تمام دوران در سال 1980، زمانی که Cougars در آخرین 2:33 بازی، 21 امتیاز را از بین برد. بیایید امیدوار باشیم که تاریخ به تکرار خود نزدیک شود و یک بازی کلاسیک دیگر را دریافت کنیم.

پت: معجزه جیم مک ماهون! برای جزئیات بیشتر به YouTube مراجعه کنید.

راس دلنجر: در مورد آنچه می خواهید بگوییدنوتردامتاریخچه (و افراد زیادی این کار را انجام می دهند)، اما ایرلندی ها هنوز یکی از جذاب ترین برنامه ها در فوتبال دانشگاهی هستند. نبردی بین Gator و Holiday Bowl برای ایرلندی ها وجود دارد، گزارش ها برت مک مورفی.

راس: نکته ای که باید در نظر داشت: SEC و ACC هر کدام از یک فرآیند انتخاب داخلی برای تقسیم تیم ها بین کاسه های خود استفاده می کنند. دفاتر کنفرانس SEC و ACC انتخاب می کنند که اکثر تیم هایشان به کجا می روند. این تصمیمات را از مدیران کاسه حذف می کند، که ممکن است برای تیم های خاص جزئی باشد. تیم‌هایی که در جدول رده‌بندی کنفرانس بسیار پایین‌تر از سایرین به پایان می‌رسند، جهشی وجود نخواهد داشت.

پت: من مطمئن هستممیسوریدوست دارم این نکته با صدای بلند و واضح بیان شود، راس. گرد و غبار زیادی از لارنس در مورد اینکه ببرها با رقیب منفور سابق یک کاسه مسابقه می دهند، پراکنده شد.کانزاساما Mizzou با توجه به اینکه تکلیف کاسه آن در دستان لیگ بود، با قدرت از آن عقب نشینی کرد. اما رقبا با هم رقابت خواهند کرد، حتی اگر دیگر با هم بازی نکنند. (قابل توجه: این اولین بار در 15 سال است که کانزاس می خواهد نقشی در بازی در میسوری داشته باشد.)

پت: متأسفم که نیومکزیکو باول در اولین شنبه وضعیت خود را از دست داد – جمعه شانزدهم دو بازی وجود دارد – اما من مسابقه را دوست دارمایالت فرسنودر مقابل.ایالت واشنگتن. بولداگ ها بسیار داغ هستند، هشت برد متوالی از جمله ناراحتی بویز استیت در چمن آبی برای بردن قهرمانی کوهستان غرب. The Cougars توسط QB Cameron Ward جذاب رهبری می شود، انتقالی که از Incarnate Word به دنبال 3000 یارد در اولین فصل FBS خود پرتاب کرده است.

راس: این اولین سالی است که لاس وگاس باول در چرخش SEC قرار دارد. Gators بلیط خود را به Sin City برای بازی در ایالت اورگان دریافت می کنند!

پت:فلوریداطرفداران باید آن سفر را دوست داشته باشند. مکان جدید، استادیوم جدید درخشان و بدیهی است که مکانی بسیار سرگرم کننده برای رفتن. هواداران یوتا و USC در The Strip و زمین های گلف زمانی که من هفته گذشته برای مسابقات قهرمانی Pac-12 آنجا بودم، اوقات خوشی را سپری می کردند.

راس: اوه مرد Alamo Bowl سرگرم کننده، سرگرم کننده، سرگرم کننده است.واشنگتندر برابرتگزاس. دو جادوگر تهاجمی – استیو سرکیسیان و کالن دی بوئر – با دو QB برجسته، مایکل پنیکس جونیور و کوین اورز.

پت: یک کنفرانس پویا که باید تماشا کرد: یک کاسه بزرگ برای Pac-12. لیگ سال گذشته در بازی های کاسه ای شرم آور 0-5 پیش رفت، بخشی از یک فصل پرفروش. Pac-12 باید این فصل بازگشت را به شکلی بسیار بهتر به پایان برساند. علیرغم شکست (و باخت هفت رقمی) USC که به پلی آف راه پیدا نکرد، به مسابقات کاسه کمک خواهد کرد. همه در لیگ یک نقطه سقوط می کنند که باید به بردهای بیشتری منجر شود.

موارد بارز: USC در هر شبکه اکشن یکی از موارد مورد علاقه اولیه 4.5 امتیازی نسبت به Tulane in the Cotton است. UCLA یک امتیاز 2.5 امتیازی بیش از پیتسبورگ در سان باول است. و ایالت اورگان یک نقطه مورد علاقه بیش از فلوریدا در لاس وگاس است. واشنگتن در آلامو بول با 4.5 امتیاز نسبت به تگزاس، و ایالت واشنگتن یک سگ یک امتیازی به فرزنو در نیومکزیکو است. من شانس هاسکی ها را در برابر لونگ هورنز دوست دارم (البته انصراف های معلق).

راس: پر مک مورفی، بیلور و نیروی هوایی در کاسه نیروهای مسلح، که در فورت ورث در محدوده استادیوم فوتبال TCU برگزار می شود، ملاقات می کنند. ها! البته بیلور و تی سی یو سابقه طولانی دارند که به سال 1899 باز می گردد. بازی خرس ها در استادیوم رقیبشان چه لذتی دارد!

پت: سفر آسان برایبیلورطرفداران اما درآمد زیادی از هتل برای شهر میزبان فورت ورث ندارد.

راس:تکزاس تکواوله خانمدر کاسه تگزاس آیا همه ما برای لین کیفین با کلاه گاوچرانی آماده هستیم؟

پت: به رایس برای اولین پیشنهاد کاسه اش از سال 2014 با رکورد 5-7 تبریک می گویم. با نبود تیم‌های 0.500 یا بهتر برای پر کردن همه جای کاسه، جغدها به لطف امتیاز APR بالا، پیشنهادی برای بازی جنوب می‌سی‌سی‌پی در کاسه درخت قرض‌دهنده در موبایل دریافت می‌کنند. برو دانشگاه!

پت: طبق گزارش ها، Music City Bowl با آیووا و کنتاکی، یک فصل پس از بازی آن دو در Citrus Bowl، مطابقت خواهد داشت. آیا به اندازه کافی زجر نکشیده ایم؟ اینها به ترتیب بدترین تخلفات در Big Ten و SEC هستند.

راس: هاوکیز با 255 یارد در یک بازی در رتبه دوم قرار دارد. میانگین امتیاز کنتاکی 335 است. در مجموع، دو تیم میانگین 590 یارد حمله در یک بازی را دارند. از نظر برخی دیدگاه ها، تنسی، بهترین حمله کشور، امسال به طور میانگین نزدیک به 540 یاردی در هر بازی داشت. چیزی که من می گویم این است که … احتمالاً در مرکز شهر نشویل هانکی-تونکس بیشتر از این بازی لذت خواهید برد. بازی را رها کنید و به نوار بروید!

راس: گویا گیتور بول در نبرد برای ایرلندی ها پیروز شد. آنها با کارولینای جنوبی دیدار می کنند که به اندازه هر تیم دیگری در این کشور داغ است.

پت: بنابراین… چه کسی در آن کاسه گیتور، از نوتردام دفاع می کند؟ درو پاین در پورتال نقل و انتقالات حضور دارد و دیگر عضوی از تیم نخواهد بود. تایلر بوشنر، بازیکن اول بازی که برای فصل عادی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف در بازی دوم مقابل مارشال شکست خورد، ممکن است بتواند بازگردد. اگر نه، استیو آنجلی، دانشجوی سال اول، می‌تواند اولین اقدام دانشگاهی خود را ببیند. او یک ثبت نام اولیه بود که یک مسابقه برنده بازی را در بازی بهار رهبری کرد.

راس: دیو دورن یا مایک لاکسلی امسال با مایو پوشیده خواهند شد.ایالت NCومریلنددر دوک مایو کاسه در شارلوت ملاقات کنید!

پت:ایالت فلوریدااوکلاهمادر کاسه Cheez-It در اورلاندو. (بسیاری از کاسه‌ها و مکان‌های Cheez-It، زمان کمی برای ثابت نگه داشتن همه آنها وجود دارد.) بیست و دو سال پیش، این مسابقه مسابقات قهرمانی BCS بود که توسط Sooners برنده شد. زمان تغییر می کند.

پت: Take The Over Special برای فصل کاسه من استاورگانکارولینای شمالیدر کاسه تعطیلات سخت ترین ساعت: UConn-Marshall in the Myrtle Beach Bowl.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

• گنجاندن پلی آف TCU باعث صرفه جویی در فصل می شود
در استخدام دیون سندرز، اعتبار کلرادو بدهید
ببخشید سابان آلاباما سزاوار پیشنهاد پلی آف نبود





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.