افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

رکوردهای پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 283887
رکوردهای پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس که در کسب عنوان قهرمانی لیگ ایران رقیبی ندارد، شانزدهمین قهرمانی خود در این رقابت ها را برای خود و هوادارانش به دست آورد. پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی لیگ ملی ایران و لیگ برتر خلیج فارس از نزدیکترین رقیب پیشی گرفت.اولین قهرمانی پرسپولیس در مسابقات کشوری به سال 1347 برمی گردد […]

تیم فوتبال پرسپولیس که در کسب عنوان قهرمانی لیگ ایران رقیبی ندارد، شانزدهمین قهرمانی خود در این رقابت ها را برای خود و هوادارانش به دست آورد.

پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی لیگ ملی ایران و لیگ برتر خلیج فارس از نزدیکترین رقیب پیشی گرفت.
اولین قهرمانی پرسپولیس در مسابقات کشوری به سال 1347 برمی گردد که البته این مسابقات باشگاهی شامل عنوان قهرمانی لیگ نبود. مسابقات قهرمانی لیگ از سال 1349 با قهرمانی جام حذفی منطقه آغاز شد و پرسپولیس در سال 1350 اولین قهرمانی لیگ خود را به دست آورد.
پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال ایران در لیگ برتر با 9 عنوان قهرمانی رکورددار است.

سرخپوشان ایران از سال 1347 فعالیت جدی خود را در فوتبال آغاز کردند اما با وجود سابقه فعالیت کمتری نسبت به نزدیکترین رقیب خود، اکنون رکورددار قهرمانی و کسب جام در مسابقات رسمی کشور و از تهران هستند.
پرسپولیس سی و نهمین جام خود را به دست آورد و در حالی که سال هاست به عنوان پرافتخارترین قهرمان مسابقات کشوری و کشوری شناخته می شود، اکنون در تعداد جام ها بی رقیب است.
تیم فوتبال پرسپولیس، 16 قهرمانی لیگ کشور ایران، 7 قهرمانی جام حذفی کشور، 5 قهرمانی سوپرجام کشور، یک قهرمانی باشگاهی ایران، یک قهرمانی آسیا، 6 قهرمانی باشگاهی تهران (در سال های تعطیلی لیگ کشور)، 2 قهرمانی در جام حذفی تهران و قهرمانی شهید سپندی در تاریخ افتخارات پرسپولیس وجود دارد و این جدا از سایر عناوین قهرمانی که در این آمار لحاظ نکرده ایم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)