افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

رضایی: دو بازی سخت و مهم در پیش داریم/ازبکستان خطرناک است

  • کد خبر : 283875
رضایی: دو بازی سخت و مهم در پیش داریم/ازبکستان خطرناک است

اخبار را چاپ کنید رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دو دیدار سخت و مهم در پیش داریم و تلاش می کنیم با هماهنگی بازیکنان و مربیان، تمامی مسابقات را با موفقیت به پایان برسانیم. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، وی در حاشیه اولین روز از اردوی تیم ملی فوتبال گفت: حتی […]

print_imageاخبار را چاپ کنید

رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دو دیدار سخت و مهم در پیش داریم و تلاش می کنیم با هماهنگی بازیکنان و مربیان، تمامی مسابقات را با موفقیت به پایان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، وی در حاشیه اولین روز از اردوی تیم ملی فوتبال گفت: حتی یک روز هم بازیکن نداشتیم و نمی توان اسم آن را اردو گذاشت. برخی از بازیکنان لژیونرهای خود را به اردوی تیم اضافه کردند. شنبه با 6، 7 بازیکن تمرین کردیم اما دیروز همه بازیکنان در تمرین بودند.

رضایی ادامه داد: به دلیل سفرهای طولانی برخی بازیکنان و همچنین خستگی آنها نتوانستیم در زمین چمن تمرین کنیم. کار با وزنه و ریکاوری برای رفع خستگی بازیکنان در دستور کار ما بود. امروز دوشنبه 14 ژوئن اولین تمرین خود را با حضور همه ادامه می دهیم.

مربی تیم فوتبال اضافه کرد: با توجه به زمان کمی که داریم سعی می کنیم هم کارهای تاکتیکی و هم ریکاوری را به بهترین نحو انجام دهیم. نفراتی که به تیم ملحق شدند کسانی هستند که از قبل تاکتیک های تیم ملی را می دانستند و سعی می کنیم با هماهنگی خوبی به مصاف رقبای خود برویم.

رضایی در خصوص اضافه شدن بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی گفت: مسابقات لیگ کاملا رعایت شد و بازیکنان جوان مستعد هستند و می توانند در آینده برای تیم ملی مثمر ثمر باشند. در تیم ملی بازیکنان باتجربه و جوانی حضور دارند و سعی می کنیم از ترکیب بازیکنان در مسابقات استفاده کنیم.

وی در خصوص دیدار مقابل ازبکستان و اینکه دو بازیکن شاخص این تیم (آستون آرونوف و جلال الدین مشاریپوف) در لیگ برتر حضور دارند، تصریح کرد: نباید هیچ دیداری را دست کم بگیریم و بازی با هنگ کنگ سخت و دشوار خواهد بود. بازی به بازی جلو می رویم. رطوبت و گرمای زیاد در هنگ کنگ ما را آزار خواهد داد. تیم ملی ازبکستان کیفیت بالایی دارد و در سال های اخیر روی تیم های پایه خود سرمایه گذاری کرده است و امیدوارم هواداران تیم ملی ما را در این دیدار تنها نگذارند تا بتوانیم این بازی بسیار حساس را با نتیجه خود به پایان برسانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.