افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

فرشته کریمی: در فوتبال بانوان رفتاری مثل نکونام ندیده ام/پرسپولیس مستحق قهرمانی بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 283800
فرشته کریمی: در فوتبال بانوان رفتاری مثل نکونام ندیده ام/پرسپولیس مستحق قهرمانی بود – پرسپولیس نیوز

فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را عادلانه دانست. فرشته کریمی ستاره بی بدیل فوتسال بانوان که به همراه تیم بانوان ایران دو بار قهرمان قاره آسیا شده و عنوان بهترین بازیکن قاره کهن را نیز از آن خود کرده است، پس از شانزدهمین دوره قهرمانی پرسپولیس، در مصاحبه ای […]

فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را عادلانه دانست.

فرشته کریمی ستاره بی بدیل فوتسال بانوان که به همراه تیم بانوان ایران دو بار قهرمان قاره آسیا شده و عنوان بهترین بازیکن قاره کهن را نیز از آن خود کرده است، پس از شانزدهمین دوره قهرمانی پرسپولیس، در مصاحبه ای تیم شرق را به حساب آورد. شایسته قهرمانی است

کریمی گفت: دیروز تمرین داشتم همزمان بازی پرسپولیس را تماشا می کردم و از ته دل دعا می کردم این تیم گل بزند و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: به همه بازیکنان، مربیان و مدیران این تیم تبریک می گویم و به هواداران این تیم که شایسته این قهرمانی بودند تبریک می گویم.

ستاره تیم فوتسال بانوان در ادامه گفت وگوی خود به وحید امیری اشاره کرد و گفت: از مصدومیتم خلاص شدم و در این مدت نیاز به دستگاهی داشتم تا سریعتر به زمین برگردم که وحید امیری به من داد و این هم از اوست. خیلی ممنونم.

کریمی در پایان درباره صحبت های جواد نکونام گفت: من در فوتبال و فوتسال بانوان چنین حرف هایی را نشنیده ام و نمی توانم نظر بدهم اما معتقدم خداوند همیشه ناظر است و عدالت را رعایت می کند. با توجه به همه تیم ها، پرسپولیس شایسته قهرمانی بود. در ادامه با توجه به صحبت های آقای تاج برای فصل آینده منتظر تشکیل تیم های بانوان برای تمامی باشگاه ها هستیم و این خبر بسیار خوبی برای دختران خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)