افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

جلسه کمیته اخلاق افشین پیروانی برگزار شد

  • کد خبر : 28344

افشین پیروانی امروز با حضور در کمیته اخلاق توضیحاتی در خصوص پرونده تشکیل شده و محرومیتی که متوجه وی شده بود ارائه کرد. پس از اعلام قوانین مربوط به سقف قرارداد و شرایطی که تیم ها در نقل و انتقالات رعایت می کنند، سرمربی پرسپولیس اظهارنظرهای انتقادی کرد که واکنش سریع کمیته اخلاق را در […]

افشین پیروانی امروز با حضور در کمیته اخلاق توضیحاتی در خصوص پرونده تشکیل شده و محرومیتی که متوجه وی شده بود ارائه کرد.

پس از اعلام قوانین مربوط به سقف قرارداد و شرایطی که تیم ها در نقل و انتقالات رعایت می کنند، سرمربی پرسپولیس اظهارنظرهای انتقادی کرد که واکنش سریع کمیته اخلاق را در پی داشت و او به مدت 20 روز از این تیم اخراج شد.

پیروانی که با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و شرایط متفاوت تیم های قدرتمند در این رقابت ها نگران آینده شیرهای سرخ بود، در انتقادات خود خواستار رعایت عدالت در این زمینه و شرایط و … تیم هایی برای حضور موفق در آسیا.

اما به نظر می رسد اشتباه در بیان و توضیح این موضوع واکنش کمیته اخلاق را برانگیخت و به همین دلیل با حذف فالوورها همراه شد. افشین پیروانی به تشریح این موضوع پرداخت و گفت: در جلسه کمیته اخلاق این موضوع را مطرح کردیم و به نقطه نظرات خوبی رسیدیم. با این حال واقفیم که ابلاغ قانون سقف قراردادها با هدف پیشبرد اهداف فوتبال ایران و کاهش شکایات و پرونده های مالی از باشگاه های ایرانی است.

وی در ادامه بیان کرد: البته در این خصوص و اجرای قانون و عدالت موضعی ندارم و اگر حرفم درست بیان نشد و یا به کسی لطمه زد عذرخواهی می کنم.

پیروانی در پایان گفت: صحبت های من در مورد اینکه دور از قهرمانی به دنبال پرسپولیس و استقلال هستم بازتاب درستی نداشت. حضور من در تمرین تیم (دیدار تدارکاتی پرسپولیس و شمس آذر) نیز به این دلیل بود که هنوز رای کمیته اخلاق به من و باشگاه ابلاغ نشده بود و قصد قانون شکنی وجود نداشت.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)