افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ما نگران این هستیم که برخی با شهید رقابت کنند.

  • کد خبر : 283321

جمیله علم الهادی، همسر رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم ویژه برنامه «روایت تحول» بزرگداشت خادم الرضا و شهدای خدمت گزارش خدمات دولت سید ابراهیم رئیسی در عرصه علمی که با حضور فرهیختگان و نخبگان، اساتید و دانشجویان جامعه دانشگاهی استان خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی انجام […]

جمیله علم الهادی، همسر رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم ویژه برنامه «روایت تحول» بزرگداشت خادم الرضا ونگرانی جمیله علم الهادی از دوران بعد از ابراهیم رئیسی: نگران رقابت عده ای با شهید هستیم. شهدای خدمت گزارش خدمات دولت سید ابراهیم رئیسی در عرصه علمی که با حضور فرهیختگان و نخبگان، اساتید و دانشجویان جامعه دانشگاهی استان خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی انجام شد. مشهد گفت: سخت ترین درد انسان درد فراق است. انسان ها از جدایی می گذرند تا به این دنیا بیایند و بگذارند دیگران از جدایی بگذرند.

به گزارش مهر، علم الهادی در اولین نطق خود پس از رحلت رئیس جمهور گفت: ویژگی مهم ادبیات ایران شرح درد جدایی است که مولوی می گوید: چف گوش کن که شاکی است. در مورد جدایی ها.» همین درد می تواند مایه تعالی و تزکیه باشد، می تواند فرصتی برای رشد یک ملت باشد.

علم الهادی ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد رحلت رئیسی فرمودند: شکرگزاری کنید زیرا نظام چندین پله پیش رفت و شهادت ایشان برای نظام کمتر از جانش مبارک نبود.

همسر رئیس جمهور فقید گفت: ملت قهرمان ایران در این درس بارها رنج کشید و از غم حماسه آفرید. به گزارش معندین، جامعه جوان ایران ایده های انقلاب را تایید کرد، اما در این رویداد مردم با چشمانی گریان به جمهوری اسلامی رای دادند و این یک دستاورد بزرگ است.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ ایشان تبیین عملی نظام جمهوری اسلامی بود. شاید درک صحیح از جمهوری مبتنی بر ارزش‌های اسلامی بدون مثال برای نسل جوان مشکل باشد، اما شهید رئیسی در سه سال اخیر نشان داد که رابطه مردم و مسئولان چگونه باید باشد و چگونه باید باشد. اقتصاد. باید در جمهوری اسلامی مدیریت شود پس برقراری عدالت یعنی چه؟ شرکت فرهنگ و علم به نمایش گذاشته شد.

علم الهادی گفت: تقویت نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر اسلامی بودن جمهوریت دستاورد بزرگی است که توسط مردمی که شانه هایشان زیر بار غم بزرگ این واقعه می لرزید به نمایش گذاشته شد و با اشک با شهدا وداع کردند. در چشمان او.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مردم ایران با این اقدام اخیر نشان دادند که سزاوار این هستند که ابزارهای سنتی و شیوه های قدیمی و منسوخ ایجاد قدرت را کنار بگذارند، نشان دادند طرفدار صداقت هستند، طرفدار اخلاص هستند. به نفع عشق، خدمت. آنها طرفدار عدالت هستند. همانطور که خداوند در قرآن کریم فرمود شهید حذف نمی شود، شهید همچنان دغدغه جامعه را دارد. حرکت و نفوذ در جامعه دارد.

علم الهادی ادامه داد: اما ما نگران این هستیم که عده ای با شهید رقابت کنند، اما نمی توانیم با شهید رقابت کنیم یا برای کسب مقام او را مسخره کنیم. این انقلاب با خون شهدا زنده خواهد شد و ما باید با سربلندی از انقلاب و مقاومتی که حاصل خون شهداست دفاع کنیم.

یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: جریان مقاومت جریانی است که باید خون تازه به آن پمپاژ شود، روزهای آینده روزهای سخت مقاومت خواهد بود و باید حماسه خلق کنیم. من نگرانم مردم بعد از این مراسم به فکر استراحت باشند، در حالی که باید بیش از گذشته تلاش کنیم و با این افتخار بزرگی که به ما داده شده، باید از مقاومت حمایت کنیم.

علم الهادی گفت: برادران و خواهران عزیز، غزه همچنان می سوزد، جنبش مقاومت همچنان تنهاست.

وی ادامه داد: همه مهمانانی که از کشورهای دیگر آمده بودند به من گفتند که یکی از حامیان اصلی خود را از دست داده اند و من هم گفتم به خاطر حضور مقام معظم رهبری مدظله العالی جای نگرانی نیست و مردم ایران تا آخر عمر در جبهه مقاومت خواهند ماند.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم در آینده ای حماسی تر از گذشته تلاش علمی و فرهنگی داشته باشید و نهضت ایران را به جنبش مقاومت جهانی تبدیل کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.