افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

لاک زیبا برای ناخن های بلند / اگر دختر خاص بیاید روحت از تنوع شاداب می شود

  • کد خبر : 283015
لاک زیبا برای ناخن های بلند / اگر دختر خاص بیاید روحت از تنوع شاداب می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- به روزهای گرم تابستان نزدیک می شویم. شاید بهتر باشد بگوییم درست در میانه روزهای گرم تابستان هستیم، هرچند تابستان هنوز شروع نشده است! اما جدا از اینکه این فصل تابستان بسیار گرم است و حتی گاهی در اثر گرما باعث نابودی ما می شود، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- به روزهای گرم تابستان نزدیک می شویم. شاید بهتر باشد بگوییم درست در میانه روزهای گرم تابستان هستیم، هرچند تابستان هنوز شروع نشده است! اما جدا از اینکه این فصل تابستان بسیار گرم است و حتی گاهی در اثر گرما باعث نابودی ما می شود، زیبایی های خاص خود را نیز دارد. به عنوان مثال، در این فصل می توانید لباس های تازه و استایل های رنگارنگ ما را بپوشید. تابستان را می توان از نظر رنگ شدیدترین فصل سال دانست، زیرا می توانید از چشمگیرترین رنگ ها در مدل موهای خود استفاده کنید و جذابیت خود را چند برابر کنید. از طرفی یکی از اقلام مورد علاقه سبک تابستانی لاک ناخن است که استایل شما را منحصر به فردتر می کند. درست مانند یک ظاهر طراحی شده، لاک ناخن را می توان در این فصل تیز کرد و رنگ هایی را به خود گرفت که در تمام سال نداشته است! رنگ های رنگارنگی مانند صورتی، سبز، زرد و یاسی که دارای طرح های خاص هستند. بله، حتی طرح های لاک ناخن نیز می توانند در تابستان خاص باشند و از دنیای تکرارها متمایز شوند. چگونه بگوییم در ادامه با صفحات ناخنی که بلند هستند و طرح های منحصر به فردی دارند آشنا می شویم. ناخن هایی که به طور قابل توجهی بلند هستند و هیچ طرحی را نمی پذیرند!

از عروسی تا عزاداری از لاک ناخن صدفی استفاده کنید

قبلا در لاک ناخن فقط رنگ سفید در نظر گرفته می شد. اما چند سالی است که لاک های صدفی رنگ محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این استایل اغلب زرق و برق دار می تواند برای همه رنگ های پوست عالی باشد و زیبایی یک خانم شیک پوش را به نمایش بگذارد. اما این سبک رنگ برای رنگ پوست گندمی ایده آل تر است زیرا رنگ آن تیره تا روشن است و بیشتر رنگ ها هم روی لباس و هم روی لاک ناخن خوب به نظر می رسند. از لاک صدفی برای ناخن های بلند غافل نشوید، واقعاً لوکس و جذاب به نظر می رسد.

لاک ناخن بلند

لاک ناخن بلند

لاک ناخن سبک فرانسوی در نوع خود.

فرنچ نیز یکی از سبک های پرطرفدار است که قبلا فقط در رنگ سفید دیده می شد اما اکنون در انواع رنگ ها کاربرد دارد و از همه مهمتر طرح های خاص برای ناخن های بلند در ترند جدید مورد توجه قرار گرفته است. این طرح های اغلب زیبا توجه زیادی را به خود جلب می کنند و برای خانم های جسور که مجذوب سبک های یونیکم هستند مناسب است. زیرا وقتی شما یک مینیمالیست هستید احتمالاً این سبک را دوست ندارید و فکر می کنید اگر از آن استفاده کنید دیگران در فضاهای عمومی به شما نگاه می کنند. فرنچ مخصوص ناخن های بلند ظاهری منحصر به فرد خواهد داشت.

لاک ناخن بلند

لاک ناخن بلند

لاک ناخن بلند

لاک ناخن Ombre که می تواند ناخن های بلند را تقویت کند

Ombre نوعی رنگ است که به طور گسترده در لاک مو و ناخن استفاده می شود. در ombre از دو یا سه رنگ استفاده می شود که در یکدیگر محو می شوند. استایل امبره برای ناخن های بلند ایده ای چشمگیر است که زیبایی دستان شما را چند برابر می کند تا هرکس دستان شما را می بیند برای چند لحظه ناخن های شما را فراموش کند. Ombre برای پوست روشن و ناخن های بلند عالی است.

لاک ناخن بلند

لاک قرمز همیشه محبوب است

یک طرف لاک قرمز است و طرف دیگر کل رنگ لاک! آیا ممکن است رنگی آنقدر شیک و مناسب باشد که برای هر مراسمی، برای هر مدل و رنگ لباسی، برای ناخن های بلند یا کوتاه، برای هر رنگ پوستی قابل استفاده باشد؟ بله، لاک قرمز بسیار کلاسیک و ست است! از لاک قرمز برای ناخن های بلند غافل نشوید و زیبایی منحصر به فردی به دستان خود ببخشید. همچنین بدانید که احتمالاً نمی تواند قرمز قدیمی یا تکراری باشد.

لاک ناخن بلند

لاک ناخن بلند به صورت تک رنگ مات و براق.

تک رنگ ها نیز سبک هایی هستند که هرگز در لاک های ناخن تکرار نمی شوند. رنگ ها روشن و فراوان هستند و می توان آنها را به تعداد ستاره های آسمان شمرد. رنگ های اصلی محدود هستند اما رنگ هایی که از ترکیب رنگ های اصلی زاییده می شوند بسیارند. به همین دلیل می توانید با توجه به سلیقه و میل خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به صورت تک رنگ روی ناخن های کوتاه خود بزنید. لاک های تک رنگ چه به صورت براق و چه مات زیبایی خاص خود را دارند و هر کدام جلوه زیبایی خواهند داشت.

لاک ناخن بلند



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.