افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

بستری برای مبارزات انتخاباتی سالم فراهم کنید

  • کد خبر : 282828
بستری برای مبارزات انتخاباتی سالم فراهم کنید

در جلسه سران قوا مطرح شد. مهم ترین دستور کار اجلاس رهبری، چگونگی افزایش مشارکت مردمی و ایجاد بستری برای تبلیغات سالم کاندیداها در رادیو، تلویزیون و فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی و تریبون های محلی بود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نشست سران قوا به همت رئیس جمهور و با حضور […]

در جلسه سران قوا مطرح شد.

مهم ترین دستور کار اجلاس رهبری، چگونگی افزایش مشارکت مردمی و ایجاد بستری برای تبلیغات سالم کاندیداها در رادیو، تلویزیون و فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی و تریبون های محلی بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نشست سران قوا به همت رئیس جمهور و با حضور رئیس قوه قضائیه، رئیس شورای اسلامی، معاون شورای نگهبان و نماینده قانونی مجلس شورای اسلامی برگزار شد. رئیس جمهور . ، وزیر اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس مرکز ملی فضایی مججی، رئیس سازمان صدا و سیما و معاون سیاسی وزیر کشور برای آماده سازی مقدمات اجرا دیدار کردند. مطابق اصل 131 قانون اساسی و اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پس از شهادت شهید رئیسی.

معاون حقوقی رئیس جمهور در ابتدای این جلسه گزارشی از نحوه اجرای تصمیمات جلسات گذشته و همچنین عملکرد وزارت کشور و شورای نگهبان به عنوان دستگاه اجرایی و ناظر بر انتخابات ارائه کرد. و از وزارت کشور برای ایجاد بستر مناسب برای ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط تشکر کرد.

مهمترین دستور جلسه روز شنبه سران قوا، چگونگی افزایش مشارکت مردمی و فراهم کردن بستر سالم برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رادیو، تلویزیون و فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی و تریبون های بومی بود که در این راستا وزیر امور خارجه گفت: ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس مرکز ملی فضای مجازی و رئیس رسانه ملی به ارائه چشم انداز و برنامه های خود پرداختند.

در این دیدار رهبران بر لزوم افزایش مشارکت مردمی و در عین حال حفظ و حراست از فضای اخلاقی و پرهیز از هر نوع تخریب در تبلیغات نامزدها تاکید کردند.

همچنین در این جلسه با تاکید محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و در راستای حمایت از فضای رقابتی سالم، اخلاقی و برنامه محور، از دستگاه های نظارتی و قوه قضائیه خواسته شد تا شاخص های متمایز کننده سلامت را محاسبه کنند. و سلامتی. رقابت‌های انتخاباتی و اقدامات تخریبی، مطابق با اجرای قانون برای جلوگیری از وقوع جرایم، اقدامات پیشگیرانه در برابر خرابکاری انجام دهند و طبق قانون مردم، نسبت به اقدامات خرابکارانه احتمالی شهروندان نیز آگاه باشند. نامزدهای متخلف

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.