افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

صدای بمب های ضعیف نقل و انتقالات در استقلال

  • کد خبر : 28282
صدای بمب های ضعیف نقل و انتقالات در استقلال

آفتاب نیوز: استقلال با به خدمت گرفتن دو بازیکن جدید، ضعیف ترین تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی محسوب می شود. نکته جالب اینکه آبی پوشان پایتخت در بازار نقل و انتقالات زمستانی لیگ 22 خریدی نداشتند و در آن زمان عنوان ضعیف ترین تیم را از آن خود کردند. جواد نکونام در روزهای […]

آفتاب نیوز:

استقلال با به خدمت گرفتن دو بازیکن جدید، ضعیف ترین تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی محسوب می شود. نکته جالب اینکه آبی پوشان پایتخت در بازار نقل و انتقالات زمستانی لیگ 22 خریدی نداشتند و در آن زمان عنوان ضعیف ترین تیم را از آن خود کردند. جواد نکونام در روزهای اخیر به شدت نسبت به عملکرد مسئولان باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد و بلافاصله علی خطیر مدیرعامل موقت استقلال با حمایت نکونام قول داد بازیکنان مورد نظر سرمربی آبی ها را جذب کند. -سرمایه تحت پوشش

نکونام در صحبت های خود به عدم جذب بازیکنانی مانند رضا اسدی و سعید عزت اللهی اشاره کرد و همچنین اعلام کرد که انتقال بازیکنانی مانند امیرحسین حسین زاده، مهدی قیدی و البته محمدرضا خالدآبادی منتفی است. به نظر می رسد پس از صحبت های سرمربی استقلال و گلایه های شدید او، جلساتی در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد و آبی ها قرار است به سرعت در نقل و انتقالات تابستانی کار خود را از سر بگیرند و برای جذب گزینه جواد به دنبال او هستند. نکونام او می خواست رضایت سرمربی تیمش را جلب کند.

مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان تنها بازیکنانی هستند که استقلال در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته اند و در بین بازیکنان تمدید شده، محمدحسین مرادمند تنها بازیکنی است که حاضر به تمدید قرارداد است و گفته می شود جواد نکونام حداقل 7 ملی پوش را به خدمت گرفته است. بازیکن و یک خارجی اعلام نیاز کرده است. نکته جالب اینکه طبق آخرین نظارت ها از خط دروازه تا خط حمله سرمربی آبی پوشان پایتخت به دنبال تقویت تیمش است و گفته می شود آبی پوشان در روزهای آینده در پست های مختلف بازیکن جذب خواهند کرد.

هیجک خالدآبادی از پرسپولیس به استقلال!

محمدرضا خالدآبادی با توجه به سنش یکی از چهره های خاص بازار نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید. با توجه به اینکه علیرضا رضایی یکی از بازیکنان بزرگسال محسوب می شود، جواد نکونام در روزهای اخیر درخواست جذب این دروازه بان از تیم امید ایران را داشت و از سوی دیگر پس از جدایی احمد گوهری، پرسپولیسی ها به دنبال جذب دروازه بان مناسب بودند. . جایگزینی برای او و گفته می شد گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی نیز محمدرضا خالدآبادی است.

دروازه بان 22 ساله فوتبال ایران که در تیم هوادار بازی می کند این روزها در اردوی تیم امید در ترکیه حضور دارد اما گفته می شود مسئولان باشگاه استقلال ساعتی پیش به توافق نهایی رسیده اند. با مسئولان باشگاه هوادر درباره جذب خالد آبادی. استقلالی ها که ابتدا با طلب 11 هزار میلیونی هواداران مواجه بودند، در نهایت با مدیران باشگاه تهرانی برای پرداخت 9 هزار میلیون تومان برای صدور رضایت نامه محمدرضا خالدآبادی به توافق رسیدند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، این دروازه بان. یکی از خریدهای تابستانی استقلال خواهد بود تا آبی پوشان پایتخت به نوعی گزینه مورد نظر حریف سنتی خود را ربودند!

مدافع جدید استقلال از رفسنجان آمد

رافائل سیلوا قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و گفته می شود با وجود پرس و جوها، مدافع برزیلی تمایلی به بازگشت ندارد. در ادامه عارف غلامی که فصل گذشته در تیم استقلال حضور داشت، پس از پایان قرارداد جواد نکونام جایی در اندیشه های جواد نکونام ندارد و سرمربی استقلال به مسئولان باشگاه اعلام کرده است که نیازی به تمدید قرارداد غلامی نیست. در مقطعی که آبی ها موفق شدند آرمین سهرابیان را در تابستان جذب کنند و قرارداد محمدحسین مرادمند نیز تمدید شد.

جواد نکونام برای اطمینان خاطر از خط دفاعی درخواست کرده بود یک مدافع میانی به خدمت بگیرد. در روزهای اخیر رایزنی مدیران باشگاه استقلال با ایمان سلیمی آغاز شده و گفته می شود که قراردادهای نهایی با سلیمی و این مدافع باتجربه که فصل گذشته در این تیم حضور داشت، تابستان استقلالی ها انجام شده است. علاوه بر این احتمال اضافه شدن یک مدافع جوان از آکادمی استقلال به جمع شاگردان جواد نکونام وجود دارد که در این زمینه گفته می شود نکونام به دنبال استفاده از مهران فیض آبادی در لیست تیمش است تا با حضور 4 مرکزی مدافعان (در صورت قطعی شدن انتقال سلیمی) نگرانی وجود دارد. کادرفنی استقلال باید از پست دفاع وسط برکنار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.