افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

جباری: باشگاه باید برای موفقیت نیا مراسم تودیع برگزار می کرد/ بازیکنان هم همین رفتار را می بینند و بر تعداد قراردادها می افزایند.

  • کد خبر : 28280

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است فوتبال ایران قدر کارگرانش را نمی داند و مراسم خداحافظی در آن تعریف نشده است. رضا جباری مهاجم سابق پرسپولیس می گوید: اینکه بازیکنی در لیست مازاد قرار بگیرد یا نه تصمیم سرمربی تیم است. به هر حال مسئولیت نتایج پرسپولیس در فصل آینده بر عهده یحیی گل محمدی است و […]

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است فوتبال ایران قدر کارگرانش را نمی داند و مراسم خداحافظی در آن تعریف نشده است.

رضا جباری مهاجم سابق پرسپولیس می گوید: اینکه بازیکنی در لیست مازاد قرار بگیرد یا نه تصمیم سرمربی تیم است. به هر حال مسئولیت نتایج پرسپولیس در فصل آینده بر عهده یحیی گل محمدی است و او تصمیم می گیرد چه کسی بماند یا چه کسی برود و چه کسی بخرد. در این صورت نمی توان سرمربی پرسپولیس را مقصر دانست. نکته ای که در این رسانه وجود دارد استقبال و بد بودن فوتبال ایران است. می بینید که چگونه یک ستاره یا یک بازیکن برتر فوتبال در فصل نقل و انتقالات به یک تیم می پیوندد. عکس‌ها، فیلم‌ها، اطلاعیه‌ها و تبریک‌های یادگاری فراوانی وجود دارد، اما وقتی دوران حرفه‌ای این بازیکن به پایان می‌رسد، بدون خداحافظی خشک و خالی می‌روند.

مهاجم فنی پرسپولیس چندی پیش خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که فوتبالیست های نسل کنونی به فکر قراردادهای بالاتر و پول بیشتر هستند نیز به همین طرز تفکر برمی گردد. بازيكنان امروز مي بينند كه با بازيكنان ديروز چه برخوردي شده و با خود مي گويند كه حداقل يك قرارداد بالا ببندند تا فردا زياد از اين رفتار و بي تفاوتي ناراحت نشوند. به نظر من باشگاه پرسپولیس می توانست مراسم خداحافظی فاخری را برای موفقیت نیا برگزار کند و از زحمات او در این سال ها به نحو شایسته تقدیر کند اما تا اینجای کار اینطور بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح می کند: در سال های اخیر هم همین شرایط حاکم بود. برای درک این موضوع به وداع های خاموش و غمگین بزرگانی چون مجتبی محرمی، محسن عشوری، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و بسیاری دیگر نگاهی بیندازید. اما این موضوع فقط مختص باشگاه پرسپولیس نیست و این بی توجهی در سایر باشگاه ها و حتی در سطح ملی مشهود بوده است. من شخصا به عنوان یک پرسپولیسی از نیا کمال ساغام به خاطر 8 سال حضور در پرسپولیس و زحماتی که کشیده تشکر می کنم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

رضا جباری در خصوص نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس نیز می گوید: محمدحسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی و شهاب زاهدی بازیکنان شناخته شده ای هستند و خریدهای خوبی محسوب می شوند. با توجه به جدایی احمد گوهری این تیم به یک دروازه بان دوم مناسب نیاز دارد و بعد از رفتن عیسی آل کثیر هم به یک مهاجم زهردار نیاز دارد. امیدوارم پرسپولیس با خریدهای درست فصل آینده را با موفقیت پشت سر بگذارد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)