افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ترابی: از اشتباهات داوری بیشتر از استقلال سود نمی بریم/ رفیعی: خوب نیست مدام دنبال بهانه باشیم/ فرجی: بازیکنان پرسپولیس در روزهای اخیر نخوابیده اند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 282685
ترابی: از اشتباهات داوری بیشتر از استقلال سود نمی بریم/ رفیعی: خوب نیست مدام دنبال بهانه باشیم/ فرجی: بازیکنان پرسپولیس در روزهای اخیر نخوابیده اند – پرسپولیس نیوز

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ بیست و سوم به صحبت پرداختند که قسمت دوم آن به شرح زیر است. علی نعمتی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت: باید از همه تشکر کنم و به ویژه به یحیی گل محمدی، کریم باقری و همه بازیکنان مصدوم و همچنین […]

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ بیست و سوم به صحبت پرداختند که قسمت دوم آن به شرح زیر است.

علی نعمتی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت: باید از همه تشکر کنم و به ویژه به یحیی گل محمدی، کریم باقری و همه بازیکنان مصدوم و همچنین بازیکنانی که سرباز شدند تبریک بگویم. به هوادارانمان که سنگ تمام گذاشتند و شایسته این قهرمانی بودند، تبریک می گویم.

وی در خصوص این موضوع که جواد نکونام در گفت و گوی خود گفته بود قهرمان شده ایم، گفت: یحیی گل محمدی در تیم ما فرهنگ سازی کرد. پارسال در 10 بازی اخیرمان با هیچ تیمی بازی نکردیم و پیروز شدیم و در نهایت قهرمان شدیم. امسال هم همین روال را ادامه دادیم و دومین قهرمانی پیاپی خود را کسب کردیم و به هوادارانمان تبریک می گوییم. ما کاری به تیم های دیگر نداریم. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به صحبت های بیرانوند بسیار نگران کننده درباره فصل آینده، تصریح کرد: بازی در پرسپولیس این مشکلات را دارد. همه بازیکنان کیفیت خوبی دارند و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد. هواداران این تیم لایق بهترین ها هستند.

بیرانوند: به بازیکنان پرسپولیس یک میلیون دلار پیشنهاد شد

علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: مربیان و بازیکنان می روند اما فقط هواداران می مانند و این پرچم را به ورزشگاه می آورند. در برخی بازی ها تمرکز نداشتم و خوب نبودم، اما این هواداران بودند که مرا تشویق کردند و تشویقم کردند. خوشبختانه پرسپولیس قهرمان شده و این شخصیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: این بهترین نسل تاریخ پرسپولیس است که از دوران برونکو شروع شد و باید به این بازیکنان احترام گذاشت. فصل گذشته سه جام بردیم و با اینکه امسال یک جام بردیم، انگار هیچ کاری نکرده ایم. با این حال هواداران باعث شدند این موضوع را فراموش کنیم. قهرمانان واقعی هوادارانی هستند که فوتبال را درک می کنند.

بیرانوند گفت: از جام افتخار صحبت می کنند که بی احترامی است. استقلال تیم قابل احترامی است و به نظرم باید هر سال مدعی باشد اما نباید با احساسات هواداران بازی کرد. اگر اینجا هستم به لطف هواداران استقلال است که هر سال جزو مدعیان بوده اند. من را ناراحت می کند که با احساسات او بازی می شود.

دروازه بان پرسپولیس گفت: بازیکنان و مربیان می روند و هواداران می مانند. باید به شخصیت و کار ما احترام گذاشت. حالا شلوغ نباشند تا هرکسی دنبال پول است برود آنجا. به خاطر شرایطی که هستم و قرارداد دارم به هیچ چیز فکر نمی کنم و اگر روزی بخواهم بروم به قولم عمل می کنم. خدا را شکر شرمنده آنها نشدم.

بیرانوند تصریح کرد: بازیکنان ما هوادار شده اند. لیگ برتر با ملی پوشان قرارداد میلیونی بسته است در حالی که آنها با نیمی از این پول حاضرند در پرسپولیس بمانند. قرارداد 20 میلیاردی یک بازیکن ملی را با قرارداد یک میلیون دلاری مقایسه کنید.

وی یادآور شد: پرسپولیس عشق است اما باید به فکر آینده هم باشیم چرا که فوتبال فراموش شده است. وضعیت برخی از پیشکسوتان را می بینید.

فرجی: بازیکنان پرسپولیس این روزها نخوابیده اند

فرشاد فرجی پس از بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی ام لیگ برتر و قهرمانی سرخ ها در لیگ برتر گفت: همه هواداران پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارند. با خودم گفتم اگر قهرمان نشویم، چه پاسخی به آنها بدهیم. خدا به قلب ما و همه هواداران نگاه کرد. این قهرمانی برای ما یک دنیا ارزش دارد.

و افزود: فشارهای زیادی را در این فصل متحمل شده ایم. در پرسپولیس نمی توانی 70 ساله هم باشی و هر تیمی با قدرت 100 درصد با تو روبرو شود. شما باید انگیزه و قدرت زیادی داشته باشید. مقابل استقلال خوزستان فکر می‌کردیم بازی آسانی داریم و پیروز می‌شویم، اما در نیمه اول تنبیه شدیم. در قسمت دوم تقسیم بندی می کنیم و عظمت پرسپولیس را نشان می دهیم. این فرهنگ پرسپولیسی ها بود که تا دقیقه 90 مثل بازی امروز ما را تشویق کردند. همه ما روزهای خوب و بد داریم، به هر دلیلی ممکن است یک بازیکن اشتباه کند یا روز خوبی نداشته باشد، اما اگر از ما حمایت کنید درس بزرگی به ما داده اید و خودتان هم فهمیدید که ما تا دقیقه 90 عقب بودیم. اما در نهایت 4-3 پیروز شدیم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: این روزها هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس نخوابیدند و من هم در همین حالت بودم. هواداران باید باور کنند که وقتی تا دقیقه 90 تیم را تشویق می کنند، نتیجه آن قهرمانی پرسپولیس است و این یک الگوی بزرگ برای سایر تیم ها است. همه تیم ها فکر می کنند پرسپولیس در زمین پیروز می شود اما واقعیت این است که از داخل رختکن تا تمرین، دلیلی برای قهرمانی این تیم وجود دارد. بیشتر مصدومیت پرسپولیس در تمرینات رخ داد چون همه زحمت می کشند و تمرین می کنند.

استقلالی ها زیاد حرف زدند؛ واکنش شما به این حرف ها چیست؟ فرجی در پاسخ به این عبارت به خبرنگار تسنیم گفت: ما کمتر حرف می زنیم و بیشتر تلاش می کنیم تلاش می کنیم موفق شویم جوابی ندارم فوتبال تلاش نیست. کوری و حرف زدن برای تماشاگران است و باید آن را در زمین امتحان کنی.

وی در مورد وضعیت تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: این موضوع بستگی به این دارد که آنها ما را بخواهند. خانه مان را فروختیم تا به پرسپولیس بیاییم و اگر باز هم ما را بخواهند با جان و دل در تیم می مانیم.

ریگی: استقلال هم فصل فوق العاده ای داشت و تا آخر جنگید

مسعود ریگی پس از نهمین قهرمانی سرخ ها در لیگ دسته اول فوتبال گفت: روز بسیار خوب و قهرمانی شیرینی بود که به هواداران تقدیم کردیم.

وی درباره گل تعیین کننده خود به شمس آذر قزوین گفت: در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر مقابل استقلال خوزستان 4 بر 3 پیروز شدیم. در دیدار مقابل نساجی که 10 نفره بودیم، 2 بر 1 پیروز شدیم و خدا را شکر توانستم یک گل هم بزنم و سهم کمی در این قهرمانی داشته باشم. من سالی یک بار گل می زنم و خدا را شکر آن گل در قهرمانی تاثیر داشت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت های بازیکنان و کادر فنی استقلال گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم اما استقلالی ها فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند و تا روز آخر جنگیدند. این تیم تا دو سه هفته پیش در بالای جدول بود و سخت جنگید و به آنها تبریک می گویم که فصل خوبی داشتند.

ریگی به صحبت های عثمر درباره خودش و اینکه او را مورچه کارگر خطاب کرده است، گفت: اسمار مهربان است و من به وظیفه خود عمل کردم. سعی می کنم هر کاری که مربی از من می خواهد به بهترین شکل در زمین انجام دهم و خدا را شکر در نهایت همه زحمات بچه ها نتیجه داد و قهرمانی شیرینی به دست آوردیم.

وی درباره وضعیت قراردادش برای فصل آینده تصریح کرد: قرارداد دارم.

صادقی: باشگاه پرسپولیس بازیکنان را ناکام گذاشته است

سعید صادقی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و کسب عنوان شیرهای سرخ در لیگ برتر گفت: خدا را شکر توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و دمشان داغ است. واقعاً حیف بود که امروز برنده نشدیم. خدا را شکر صد هزار بار توانستیم قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا قرارداد همکاری خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد، تصریح کرد: الان وقت چنین حرف هایی نیست. باشگاه در برخی جاها بازیکنان را ناکام گذاشته است. بازیکنان سال گذشته سه گانه و امسال قهرمان شدند. باشگاه باید با یک چهره خوب با آنها تمدید کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ادامه حضورش در پرسپولیس گفت: الان نمی توانم برای آینده تصمیم بگیرم. انشاالله در آینده تصمیم خودم را خواهم گرفت.

ترابی: ما از اشتباهات داوری بیشتر از استقلال سود نمی بریم

مهدی ترابی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی ام لیگ برتر گفت: با کسی صحبت نکرده ام. در حال حاضر ما به تعطیلات می رویم و به موقع با باشگاه صحبت خواهم کرد.

او درباره تاثیر اوستون آرونوف روی پرسپولیس گفت: اوستون خیلی به تیم کمک کرد. ما از ابتدا می دانستیم که او چقدر توانایی دارد. خدا را شکر توانستیم خرید بسیار خوبی انجام دهیم و الحمدلله شرمنده هواداران نشدیم.

بازیکن پرسپولیس درباره تاثیر یحیی گل محمدی در قهرمانی سرخ ها گفت: باید از آقای یحیی هم تشکر کنیم. او یک نیم فصل در این تیم حضور داشت و به این قهرمانی کمک کرد. امیدوارم هرجا هستی موفق باشی

بازیکن تیم حریف گفت پرسپولیس باید جام آفساید را کسب کند. ترابی در پاسخ به این عبارت گفت: لیوان را بالا می گیریم! قطعا ما از اشتباهات داوری بیشتر از آنها سود نمی بریم.

رفیعی: خوب نیست مدام دنبال بهانه بگردیم.

سروش رفیعی پس از قهرمانی پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا امیدوارم شما و همکاران رسانه ای تان خسته شده باشید. این فصل را مثل همیشه به خوبی پوشش دادید. به هوادارانمان که تا آخرین روز در کنار ما صمیمانه و گرم بودند تبریک می گویم. به تیم خوب، شایسته و قابل احترام استقلال می گویم قوت خدا.

وی گفت: رقابت با تیم استقلال کمک زیادی به ما برای این قهرمانی کرد. آنها هم مستحق این عنوان بودند و چندین هفته در صدر جدول بودند، اما فکر می کنم نتایج ما در برخی مسابقات باعث قهرمانی ما شد. از نظر فوتبالی با تمام احترامی که برای تیم های خوب استقلال، سپاهان و تراکتور قائلم، شایسته قهرمانی بودیم. جای یحیی گل محمدی و کریم باقری در این قهرمانی خالی ماند و به آنها تبریک می گوییم. بازی هم سخت بود و می دانستیم بازی سختی داریم. تیم مس رفسنجان بسیار باکیفیت بود و محرم عزیز تیم فوق العاده ای دارد و اگر بتوانند او را حفظ کنند برای سال آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت های جواد نکونام در مورد قهرمانی پرسپولیس گفت: نمی خواهم وارد یک سری داستان شوم. آقای نکونام و دوستان خوبم در استقلال هر کدام نظرشان را می گویند و من سعی می کنم به آنها احترام بگذارم اما دوست دارم قضاوت در مورد برخی مسائل را به عهده مردم بگذارم. ما با هم دوست هستیم و صحبت می کنیم و باید بگویم که شایسته این قهرمانی فوتبال بودیم.

رفیعی تصریح کرد: من بارها اینجا گفته ام که فوتبال ما مانند تمام دنیا به VAR نیاز دارد تا داوران کمتر اشتباه کنند. اگر سوتی به نفع ما بود برای پانزده تیم لیگ برتری این اتفاق افتاد. همه تیم ها، بازیکنان و هواداران این حرف ها را می فهمند و به همین دلیل به آنها و حرف استقلالی ها احترام می گذارم.

وی خاطرنشان کرد: چهار قهرمانی با تیم پرسپولیس و یک قهرمانی با تیم فولاد دارم. جام حذفی و سوپرکاپ را هم به دست آوردم و در جام ملت ها برای تیم ملی بازی کردم، اما امروز با این سن و سال و بعد از 18 سال حضور در لیگ، متوجه شدم که هیچ کدام از آن جام ها در حد و اندازه نیست. از ادب من ، رفتار، نگرش و انسانیت با هم جمع نمی شود و مهم این است که در کار و حرفه خود سعی می کنیم به نحو احسن شرمنده یکدیگر شویم و کار بهتری انجام دهیم و مردم از این فوتبال لذت ببرند. من بارها مرتکب اشتباه شدم و برخورد خوبی نداشتم، اما خوب نیست برای خروج از فاز لذت بردن از فوتبال دنبال بهانه و مدام حرف بزنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.