افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

10 مدل از بهترین عطرهای تابستانی را به شما معرفی می کنیم. رایحه ای تازه و دلپذیر برای فصل گرم.

  • کد خبر : 28268
10 مدل از بهترین عطرهای تابستانی را به شما معرفی می کنیم.  رایحه ای تازه و دلپذیر برای فصل گرم.

در این مطلب 10 مدل از بهترین ادکلن ها و عطرهای تابستانی را ارائه می دهیم که رایحه ای مطبوع را برای آقایان فراهم می کنند. عطرها همیشه جزو جذاب ترین لوازم آرایشی محسوب می شوند و هر فصل رایحه منحصر به فرد خود را دارد. به طور کلی در فصول سرد مانند پاییز و […]

در این مطلب 10 مدل از بهترین ادکلن ها و عطرهای تابستانی را ارائه می دهیم که رایحه ای مطبوع را برای آقایان فراهم می کنند.

عطرها همیشه جزو جذاب ترین لوازم آرایشی محسوب می شوند و هر فصل رایحه منحصر به فرد خود را دارد. به طور کلی در فصول سرد مانند پاییز و زمستان از عطرهای گرم و در فصول گرم مانند بهار و تابستان از عطرهای تازه استفاده می شود.

عطرهای تابستانی باید رایحه ای تازه و ملایم داشته باشند، زیرا در فصل گرما هیچکس دوست ندارد رایحه گرم و شیرین شما را استشمام کند. پس باید در انتخاب عطر تابستانی خود دقت کنید.

معیارهای انتخاب بهترین عطر تابستانی مردانه

برای انتخاب بهترین عطر مردانه مناسب فصل گرم، معیارهای زیر را در نظر گرفته ایم:

  • باحال بودن
  • نوعی بو
  • نت های اولیه، میانی و پایانی
  • حجم و غلظت
  • نظرات خریداران قبلی

بهترین عطرهای مناسب برای فصل گرم

۱. عطر مردانه کرید اونتوس مدل

کرید اونتوس از عطرهای مردانه شیک و گران قیمت محسوب می شود. فصول گرم سال بسیار محبوب است.

طبیعت این عطر تازه و تلخ است و برای استفاده در فصول بهار و تابستان مناسب است. رایحه آن میوه ای و مدیترانه ای است و با رایحه های پرتقال، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز آغاز می شود. در نت میانی بوی نعناع هندی، گل رز و یاس و در نت پایانی بوی مشک، عنبر، خزه بلوط و وانیل به مشام می رسد.

اونتوس ادو پرفیومی با ماندگاری بالا و خوشبو است. حجم این محصول 120 میلی متر است که برای مدت کوتاهی قابل استفاده است.

2. عطر مردانه Cartier Roadster مدل

کارتیه

Cartier یکی از برندهای معروف در زمینه عطر است. کارتیه رودستر با شیشه زیبای خود خنکی و طراوت را در تمام مدت استفاده به روح شما تزریق می کند. طبیعت با طراوت این عطر با رایحه تند و شیرینش مخصوص فصول است. بهار و تابستان و حتی پاییز نیز کاملا مناسب است.


باید خواند شود: با 7 عطر زنانه مناسب برای استفاده در محل کار آشنا شوید


در نت های اولیه، میانی و پایانی عطر مردانه کارتیه انواع چوب، غذا، بوی مرکبات، میوه ها، گیاهان معطر، خاک و خاک، وانیل، گل قلع، گیاه پاتچولی، وانیل، پرتقال، نعناع و وتیور را می توان بویید. گالت کارتیه رودستر را تایپ کنید تحصیلات و دارای حجم 100 میلی لیتر می باشد.

3. مدل عطر مردانه شانل Bleu de Chanel

مرد عطر شنل

Chanel یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در تولید عطرهای زنانه و مردانه است. عطر Leu de Chanel شخصیتی تازه با رایحه ای تلخ دارد که برای استفاده در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است. این عطر فرانسوی در سال 2010 روانه بازار شد و طرفداران زیادی دارد. حجم عطر مردانه شانل 100 میلی لیتر است و در شیشه مشکی شفاف به شکل مکعب مستطیل قرار گرفته است. در نت های اولیه این عطر رایحه گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، ​​جوز هندی، فلفل قرمز، در نت میانی یاس، زنجبیل، سدر، خس خس و در نهایت در نت پایانی رایحه گیاهان دیده می شود. مانند رزین labdanum، رزین کندر هندی، درخت نعناع هندی… چوب صندل شما را فرا خواهد گرفت.

افرادی که از این عطر استفاده کرده اند از بوی تازه و ماندگار آن راضی هستند. Eau de Parfum غلظت بوی قوی تر و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر غلظت ها دارد.

4. عطر مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio

جورجیو آرمانی

عطر مردانه Acqua Di Gio در سال 2015 توسط جورجیو آرمانی معرفی شد که شیشه مشکی جذابی دارد و حجمی معادل 180 میلی لیتر دارد. نوعی عطر است که بیشترین غلظت و ماندگاری را دارد و از نظر غلظت و حجم عطری نیست که خیلی سریع مصرف شود و تمام شود.

عطر تابستانی جورجیو آرمانی رایحه ای تازه، تند و شیرین دارد که عمدتاً بوی طبیعت و غذا می دهد. هنگامی که عطر را روی لباس یا بدن خود اسپری می کنید، بوی پرتقال و اقیانوس و به دنبال آن مریم گلی، رزماری و شمعدانی به مشام می رسد.

در نهایت بویی که از جورجیو آرمانی بینی شما و اطرافیانتان را پر می کند نعناع هندی و عود خواهد بود. ترکیب بوی شیرین و با طراوت عطر آرمانی احساس آرامش و شادی را همزمان در فرد ایجاد می کند.

5. عطر مردانه Hermes Voyage D’Hermes

هرمس

ادو پرفیوم غلظت به معنای ماندگاری طولانی است، بنابراین اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا هستید، عطر مردانه هرمس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این عطر تازه با حجم 100 میلی لیتر دارای رایحه ای مطبوع است که برای استفاده در تابستان و بهار مناسب است.

عطر اولیه هرمس با گریپ فروت، ادویه جات و هل شروع می شود، با رایحه چای، گل و نت سبز ادامه می یابد و در نهایت با مشک و نت های چوبی به پایان می رسد. بوی تلخ Voyage D’Herme عمدتا به دلیل وجود چوب و چای است. بطری این عطری عالی برای تابستان. طراحی شیک و خاصی دارد و درب آن باز می شود.

6. مدل عطر مردانه بولگاری Le Gemme Tygar

بلغاری

اگرچه قیمت خرید بالایی دارد اما نام اصیل، ماندگاری بالا، کیفیت و بوی خوب این عطر قیمت آن را توجیه می کند. حجم آن 100 میلی لیتر است و عطر آن در یک بطری مشکی و طلایی شیک و زیبا ارائه شده است.

عطر مردانه بولگاری غلظت و ماندگاری بالایی دارد که رایحه ای تند، تلخ و تازه از خود متصاعد می شود. نت ابتدایی گریپ فروت، نت قلبی کهربا اگزان و نت پایانی از رایحه های چوبی تشکیل شده است. ساختار چوبی و مرکباتی عطر مردانه بولگاری آن را به گزینه ای جذاب برای مردان شیک پوش در فصول گرم سال تبدیل کرده است.

7. عطر مردانه آکوا دی پارما مدل Colonia Sandalo

آب پارما

ادکلن آکوا دی پارما در دو حجم 100 و 180 میلی لیتری تولید می شود که قطعا قیمت متفاوتی دارند. می توان گفت حجم 180 میلی لیتری به اندازه دو عطر 100 میلی لیتری برای شما موثر است و اگر به رایحه این عطر علاقه دارید خرید حجم 180 میلی لیتری را به شما توصیه می کنیم.

این عطر مردانه تازه و مناسب تابستان است و از طبیعت بویی ترش می دهد. بعد از اسپری اولین رایحه هایی که استشمام می کنید پرتقال، لیمو و ترنج و سپس اسطوخودوس و هل و در نهایت تونکا، عنبر و چوب صندل است.


باید خواند شود: پرفروش ترین برندهای عطر و ادکلن در بازار ایران کدامند؟


8. عطر مردانه Zerzhov Casamurati Fiero مدل

زارژوف کاساموراتی

Zarzhov Casamorati یک برند ایتالیایی است که به دلیل طراحی شیشه ای و رایحه های ماندگار خود به شهرت رسیده است. Eau de Parfum Zerzhov Summer مدل Fiero دارای رایحه تلخ طبیعت با طبیعتی تازه است که برای استفاده در فصول گرم بسیار مناسب است.

نت بالایی از لیمو، پرتقال خونی، ترنج، علف لیمو تشکیل شده است. نت میانی شامل بهارنارنج، نعناع، ​​ترخون و آویشن است. در نهایت بویی که استشمام خواهید کرد بوی گیاهانی مانند وتیور، چوب صندل، نعناع هندی، دانه تونکا و جوز هندی خواهد بود. اگر بوی مرکبات را دوست دارید، فیرو انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

9. عطر مردانه ام میکالف مدل Royal Vintage

ام میکالف

دارای حجم 100 میلی لیتر و شیشه نقره ای رنگ آن بسیار زیبا و شیک می باشد. عطر مردانه ام میکالف فرانسوی رویال وینتیج اولین بار در سال 2013 معرفی شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

رایحه این عطر تلخ و تازه است و نت اولیه آن چوب، نت میانی تند و نت پایانی سنگ و چرم است. بوی تلخ آن عمدتا به دلیل وجود چوب و چرم است.

10. عطر مردانه Dior Sauvage مدل

دوار

غلظت این عطر که از نوع ادو پرفیوم است باعث ماندگاری آن می شود و همانطور که می دانید عطرهای با ماندگاری بیشتری می توان استفاده کرد. علاوه بر این حجم 200 میلی لیتری دیور از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

عطر دیور ساواژ عطری است تازه، تلخ و تند که عمدتاً رایحه طبیعت دارد. نت بالایی ترنج یا ترنج و نت میانی جوز هندی است. دارای انیسون ستاره ای، فلفل سیچوان و اسطوخودوس و در نهایت نت پایانی وانیل و آمبروکسان است. عطر تابستانی دیور ساواژ در کشور فرانسه تهیه و تولید می شود.

خلاصه ای از بهترین ادکلن ها و عطرهای تابستانی

در این مطلب 10 عطر تابستانی مردانه را معرفی می کنیم که رایحه ای شاداب و مطبوع دارند و در فصول گرم سال نیز قابل استفاده هستند.

این عطرها دارای رایحه ها و قیمت های متفاوتی هستند و بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید بهترین را برای خود و یا به عنوان هدیه به دیگران انتخاب کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.