افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

حمدان: هنوز زود است درباره آتش بس صحبت کنیم/ پیشنهادی از آمریکا دریافت نکرده ایم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 282665
حمدان: هنوز زود است درباره آتش بس صحبت کنیم/ پیشنهادی از آمریکا دریافت نکرده ایم – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامه حمدان از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس ظهر امروز (شنبه) در گفت و گو با شبکه تلویزیونی الجزیره از طرح مشترک طرف های آمریکایی، قطری و مصری برای آتش بس استقبال کرد. . و نظر رهبران مقاومت فلسطین را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برای پاسخگویی در حال بررسی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامه حمدان از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس ظهر امروز (شنبه) در گفت و گو با شبکه تلویزیونی الجزیره از طرح مشترک طرف های آمریکایی، قطری و مصری برای آتش بس استقبال کرد. . و نظر رهبران مقاومت فلسطین را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برای پاسخگویی در حال بررسی آن هستیم و حماس هنوز پیشنهاد رسمی برای طرح آتش بس از رئیس جمهور آمریکا دریافت نکرده است.

نماینده جنبش حماس در لبنان در بخشی دیگر از سخنان خود در جمع رسانه ها با اشاره به کشتار اخیر صهیونیست ها در غزه در دو روز گذشته، این جنایات را نشان می دهد. گردن زدن نیروهای اشغالگر از تصمیم دیوان بین المللی دادگستری برای توقف عملیات بیم دارند رافا و غزه را ترک کنند.

حمدان در نشست خبری بعد از ظهر امروز شنبه در بیروت تاکید کرد: چارچوب کلی ذکر شده در بیانیه های قطر، مصر و آمریکا به طور کلی مثبت است، اما باید جزئیات این طرح را بدانیم.

اسامه حمدان بیان کرد که این سخنرانی بایدن این شامل ایده‌های مثبتی بود، اما ما می‌خواهیم این موضوع به یک توافق جامع تبدیل شود که خواسته‌های ما را برآورده کند.

حمدان گفت که به هیچ وجه نمی توان پذیرفت که نیروهای اشغالگر در غزه یا در گذرگاه باقی بمانند. رافا مدیریت کنید

وی تصریح کرد که وزارت کشور فلسطین در غزه قبل از جنگ این گذرگاه را مدیریت می کرد رافا عهده دار بوده و پس از پایان جنگ آن را مدیریت خواهد کرد.

این رهبر حماس خاطرنشان کرد: هدف قطر و مصر برقراری آتش بس است.

اسامه حمدان با اشاره به اینکه نیاز به توافق جامع داریم گفت: دعوت به توافق گام مثبتی است اما تنها با امیدواری نمی توان به این هدف دست یافت.

حمدان تاکید کرد که ما به دنبال توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، کمک به فلسطینی ها و بازسازی این دیوار هستیم.

حمدان در بخشی دیگر از مواضع خود ضمن ابلاغ درود به جبهه های مقاومت حامی فلسطین در لبنان، یمن و عراق تاکید کرد که نبردی که توسط حامیان مقاومت فلسطین انجام می شود، نقطه عطفی است. جایگزین پایداری و پایداری ملت فلسطین در مسیر آرمان های فلسطینی ها قرار دارد.

این عضو ارشد جنبش صهیونیستی حماس در جای دیگری از سخنان خود گفت: اکنون صهیونیسم مترادف با نازیسم شده است و رژیم غاصب باید به عنوان رژیم صهیونیستی شناخته شود. نازیسم قطعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.