افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

عالیشاه: برخی از مصاحبه های استقلالی ها عادلانه نبود/ این پیروزی پر برکت پرسپولیس است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 282605
عالیشاه: برخی از مصاحبه های استقلالی ها عادلانه نبود/ این پیروزی پر برکت پرسپولیس است – پرسپولیس نیوز

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که هواداران استقلال حساب جداگانه ای دارند اما انصاف نیست که برخی مصاحبه ها را از تیم رقیب تحت فشار قرار دهیم. امید عالیشاه گفت: بعد از بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی ام لیگ برتر و پیروزی سرخ ها در لیگ برتر، آقای عثمر صبر و […]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که هواداران استقلال حساب جداگانه ای دارند اما انصاف نیست که برخی مصاحبه ها را از تیم رقیب تحت فشار قرار دهیم.

امید عالیشاه گفت: بعد از بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی ام لیگ برتر و پیروزی سرخ ها در لیگ برتر، آقای عثمر صبر و حوصله نشان داد و شایستگی های خود را به اثبات رساند. تیم ما در شرایطی قهرمان شد که مردم تا آخرین دقیقه بازی مقابل استقلال خوزستان تیم را تشویق کردند. تیم ما شایسته قهرمانی بود و امیدوارم این قهرمانی ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: قهرمانی فصل گذشته به دلیل مصاحبه هایی که انجام شد اهمیت دوچندان داشت. حساب استقلالی ها جداست، اما درست نیست که این و آن را بدنام کنید و با مصاحبه به دیگران فشار بیاورید تا تیمتان قهرمان شود. این منصفانه نیست. امیدواریم دیگر شاهد این نوع مصاحبه ها نباشیم. البته بحث هواداران استقلال جداست.

کاپیتان پرسپولیس خطاب به پرسپولیسی ها گفت: هواداران واقعا لیاقت این قهرمانی را داشتند. گفتم تیم ما زمانی قهرمان شد که 3 بر صفر از استقلال خوزستان عقب بودیم و هواداران روحیه خود را از دست ندادند و انرژی خود را روانه زمین کردند.

عالیشاه در مورد گل دیرهنگام سرخپوشان به مس رفسنجان اظهار داشت: احساس بازی تاثیرگذار بود و باید زودتر گل می زدیم اما در نهایت توانستیم قهرمان لیگ شویم و خدا را شکر می کنیم و دست تک تک هواداران را می بوسیم. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)