افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پرسپولیس با گل آفساید قهرمان شد

  • کد خبر : 282544
پرسپولیس با گل آفساید قهرمان شد

تیم فوتبال استقلال با وجود پیروزی 2 بر صفر مقابل پیکان در هفته گذشته، موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و با نایب قهرمانی به کار خود در لیگ بیست و سوم پایان داد. جواد نکونام پس از این دیدار گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم و امیدوارم از امروز بتوانیم فصل آینده را آغاز […]

تیم فوتبال استقلال با وجود پیروزی 2 بر صفر مقابل پیکان در هفته گذشته، موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و با نایب قهرمانی به کار خود در لیگ بیست و سوم پایان داد.

جواد نکونام پس از این دیدار گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم و امیدوارم از امروز بتوانیم فصل آینده را آغاز کنیم. ما باید تیمی را ببندیم که با اختلاف امتیاز قهرمان می شود چون با اختلاف یکی دو امتیاز می آید و کاری نمی توانیم بکنیم.

وی ادامه داد: در برخی جاها قدرت کافی نداشتم و شرمنده هواداران بودم. در بعضی جاها دیگر توان پرداخت آن را نداشتم. امکان ندارد همه آنها درگیر مشکل بوده باشند. تیم من در طول فصل سخت کار کرد و سعی کردیم در هر بازی بیشترین بهره را داشته باشیم. من هم مثل هواداران عصبانی و ناراحت هستم. این تقصیر من نیست و به ما تحمیل شده است. امروز آنها مهر نهایی را به تیم ما زدند.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سعی می کنیم تیمی را تشکیل دهیم که مردم را خوشحال کند. من باید هر دقیقه برای موفقیت تیم بجنگم. من مثل تمام دوران فوتبالم سخت جنگیدم. دعوای من ناجوانمردانه بود. پرسپولیس در آفساید گل زد و ناعادلانه پیروز شد. قهرمانی واقعی استقلال است که با فوتبال پاک به اینجا رسید. من از این بابت ناراحتم و امیدوارم سیستم ویدیویی بیاید تا کسی حقش را ضایع نکند.

جواد نکونام ادامه داد: نمی خواهم بیشتر از این صحبت کنم که فردا مشکل حل می شود. می خواهم چند روزی از این محیط دور شوم و بعد برگردم و برای فصل بعد تیمی بسازم که همه از تماشای آن لذت ببرند.

وی در خصوص ورود سیستم ویدئویی به فوتبال ایران گفت: با آمدن این سیستم هیچ تیمی نباید حق را از دست بدهد. اگر نیاید این اتفاقات دوباره می افتد. تا این سیستم نیاید همه می فهمند که 15 تیم یک کار را انجام می دهند و یک تیم کار دیگری را انجام می دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با بیان اینکه گل آفساید باعث تغییر قهرمان لیگ شد، ادامه داد: تیم رقیب در چند بازی اخیر خوب بازی نکرد اما این تیم پیروز شد. همین امروز داوران به آنها کمک کردند. آنهایی که باید خجالت بکشند در خانه هستند. استقلال را زدند. اگر این تیم با این شرایط قهرمان می شد، پرونده برخی افراد این فوتبال بسته می شد.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سقف قرارداد برای حذف پدر استقلالی ها به پایان رسید. یک تیم بیش از یک میلیون دلار برای جذب بازیکنان خارجی پرداخت کرده است. برخی از بازیکنان ما قرارداد خود را کاهش دادند. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ کسانی که این کار را کردند می خواستند نکونام قهرمان نشود. مهم این است که ما توانستیم بجنگیم.

جواد نکونام با تاکید بر اینکه رنج زیادی کشیده است، گفت: یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس به دیدن من در اردو آمد و گفت: می توانی تنهایی با همه مبارزه کنی؟ این جانباز به درستی گفت من نمی توانم به تنهایی با همه بجنگم.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سال آینده تیمی را تشکیل خواهم داد که بهترین باشد. اما امیدوارم مثل پارسال هر کاری از دستشان بر می آید برای ناکام گذاشتن استقلال انجام ندهند. تیمی که امسال باید قهرمان می شد قهرمان شد. آنها یک گل در آفساید به ثمر رساندند. در آفساید بودن گل پرسپولیس شکی نیست.

نکونام ادامه داد: از فردا مذاکره با بازیکنان جدید را آغاز می کنیم. با سه بازیکن صحبت کرده ایم و به سایر بازیکنان هم اعلام کرده ایم که می توانند با باشگاه به توافق برسند و در استقلال بمانند. همه بازیکنان فعلی در لیست من هستند مگر اینکه نخواهند بمانند.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همه لیدرها می دانستند که جام حذفی باید در ورزشگاه پاس برگزار شود و به همین دلیل برای تماشای مسابقات قهرمانی به این ورزشگاه آمدند. هیچکس فکر نمی کرد پرسپولیس گل بزند. او حتی مجبور شد گل بخورد. آیا ممکن است این تیم در دقیقه 86 به گل برسد؟/بیشتر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.