افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

96 دقیقه ای که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 282479
96 دقیقه ای که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند گرجستان گلسیانیحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (60-وحید امیری)، […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند گرجستان گلسیانیحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (60-وحید امیری)، سروش رفیعی (50-کارت زرد)، آستین آرونوفمهدی ترابی (4- کارت زرد)، امید شاه عالی و عیسی آل کثیر (کارت زرد – 62)

ترکیب مس: حامد لک (کارت زرد – 75)، محمد نژاد مهدی (مجید نصیری – 55)، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علیمحمدی، فرشید باقری (کارت زرد – 5)، سعید واسعی (عرفان – 36) شهریاری)، محمدمهدی محبی، منتظر محمد و سجاد شهباززاده

این دیدار از ساعت 19:04 با 4 دقیقه تاخیر آغاز شد و در دقیقه اول بازی پشت محوطه پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی برای مس اعلام شد اما مسی ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

در دقیقه 4 مهدی ترابی به دلیل خطا روی بازیکن مس از داور مسابقه کارت زرد گرفت. یک دقیقه بعد فرشید باقری روی تیم امید خطا کرد. شاه عالی او از داور کارت زرد گرفت تا دو تیم از نظر تعداد کارت زرد برابر باشند.

در دقیقه 5 یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس ایجاد شد که توپ را از زمین ارسال کرد شاه عالیاسماعیلی فر با ضربه سر توپ را از کنار دروازه مس ارسال کرد.

در دقیقه 9 ضد حمله خطرناک مس رفسنجان برای این تیم موقعیت ایجاد کرد که ضربه منتظرمحمد بین مدافعان پرسپولیس قرار گرفت و بیرانوند به راحتی توپ را در اختیار گرفت. پس از این موقعیت بازیکنان پرسپولیس رو به جلو بازی کردند و توپ در اختیار عبدالکریم حسن قرار گرفت که او قصد شوتزنی داشت اما حامد لک در دو نیمه صاحب توپ شد.

واکنش بیرانوند مانع از گلزنی این بازیکن عراقی شد

در دقیقه 13 موقعیت خوبی برای بازیکنان مس ایجاد شد که ضربه علیرضا بیرانوند در دو قدمی توسط محمد استفاده شد.

در دقیقه 18 و نزدیک به کرنر توسط هانرمانی آرونوف یک اشتباه برای پرسپولیس انجام شد. مرکز جستجوی بی نتیجه از کنار در مسی انجام شد.

در دقیقه 28 و در حالی که توپ در اختیار است آستین آرونوف وی هنگام تلاش برای ورود به محوطه مس در برخورد با رامتین سلیمان زاده روی زمین افتاد اما داور اشتباه را باور نکرد تا اعتراض هواداران پرسپولیس را برانگیزد.

در دقیقه 30 و به دلیل گرمای هوا داورخنک کننده آجرتام

اولین حمله به پرسپولیس در دقیقه 43!

در دقیقه 44 دانیال اسماعیلی از سمت راست توپ را گرفت مرکز ضربه عیسی آل کثیری در فاصله کمی از دروازه مس به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ابتدای نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد اما شاگردان اسمار گوش ماهی آنها در ضربات پایانی دقت کافی نداشتند. در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی هیچ موقعیتی به همراه نداشت و بیشتر توپ در مرکز زمین بود.

موقعیت سوزی آل کثیر

در دقیقه 58 در جناح راست پرسپولیسی ها موقعیتی را روی دروازه مس ایجاد کردند که با پاس تیم امید. شاه عالیعیسی آل کثیر با ضربه سر وارد دروازه شد و توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

بی احتیاطی و حسرت رفیع برای پرسپولیسی ها

در دقیقه 68 بازیکنان پرسپولیس این بار از سمت چپ به سمت در مسی حمله کنید. در و وحید امیری با پاسی وسیع به خط دفاعی نفوذ کرد و سعی کرد توپ را به محمدحسین کنعانی زادگان بدهد که مدافع مس توپ را قطع کرد و در ادامه ضربه سروش رفیعی از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

موقعیت سوزان پرسپولیس به اسماعیلی فر رسید

در دقیقه 73 پرسپولیس دوباره از سمت چپ حمله کرد این بار توپ به اسماعیلی فر رسید و او با یک شوت به زمین در محوطه کار را تمام کرد و توپش از کنار دروازه به بیرون رفت.

گلسیانی پیام و قهرمانی پرسپولیس

در دقیقه 85 مرکز توپ زیبا برای گرجستان گلسیانی او از راه رسید و با ضربه سر زیبا و دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس شود.

بعد از گل پرسپولیس این بار عیسی آل کثیر فرصت گلزنی داشت و در تک به تک مقابل حامد لک با یک شوت. تراشه او ضربه ای به توپ زد و توپش با فاصله کمی به بیرون رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.