افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بیشتر از زاویه تزریق ژل نگاه نکنید. خودتان این کار را با این چند محصول آرایشی انجام دهید!

  • کد خبر : 28238
بیشتر از زاویه تزریق ژل نگاه نکنید.  خودتان این کار را با این چند محصول آرایشی انجام دهید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که یکی از رازهای زیبایی داشتن چهره ای جذاب و بی نقص است. به نظر شما برای داشتن صورت کامل چه باید کرد؟ اگر نظر ما را می خواهید، برای داشتن چهره ای جذاب ابتدا باید پوستی شاداب و شفاف داشته باشید و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که یکی از رازهای زیبایی داشتن چهره ای جذاب و بی نقص است. به نظر شما برای داشتن صورت کامل چه باید کرد؟ اگر نظر ما را می خواهید، برای داشتن چهره ای جذاب ابتدا باید پوستی شاداب و شفاف داشته باشید و سپس از ترفندهای آرایشی ترند 2023 مطلع شوید. به عنوان مثال یکی از این ترفندهای زیبایی کانتورینگ صورت است، بنابراین به جای جراحی یا تزریق اقدام کنید. ژل و پرکننده برای کج کردن صورت خود، خود را با یک کانتور حرفه ای تغییر دهید. کانتورینگ و زاویه دار کردن صورت مانند فتوشاپ عمل می کند. با کانتورینگ و زاویه دار کردن صورت، گونه ها برجسته می شوند، چهره جذاب و درخشان می شود و در کل ساختار استخوانی صورت بیشتر نمایان می شود. البته همه اینها بستگی به نحوه کانتورینگ صورتتان دارد. پس از کانتورینگ، بد نیست بدانید که یک کرم پودر یا پنکیک آرایشی خوب می تواند راز داشتن چهره ای جذاب و زیبا باشد.

آرایش و تغییر چهره با لوازم آرایشی مخصوص انجام می شود، شما می توانید با استفاده از این وسایل آرایشی عیوب صورت را پنهان کنید. البته یک نکته را در مورد کانتور صورت فراموش نکنید و آن این است که از رنگ های روشن برای برجسته سازی استفاده می شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از ترفندهای جذاب دنیای آرایش برای داشتن چهره ای بی نقص آشنا شوید.

کرم پودر Skin Illusion Velvet Clarins رو بزنید البته بعد پرایمر

فراموش نکنید که یکی از اولین قدم ها برای داشتن پوستی شاداب و شفاف استفاده از پرایمر و کرم پودر مناسب برای پوست شماست. سپس بعد از استفاده از پرایمر می توانید کرم زیرسازی را بزنید.کرم زیرسازی پیشنهادی ما برای آرایش جذاب تابستانی کرم زیرسازی پوست کلارینز Illusion Velvet است. زیرا این پایه آرایش گزینه ای مناسب برای انواع پوست است و بافتی مایع با جلوه ای مات و طبیعی دارد که بلافاصله عیوب را از بین می برد و از براق شدن پوست جلوگیری می کند. بافت سبک آن به خوبی روی پوست می خوابد و پوست را مات، مخملی و سالم نشان می دهد. عصاره های طبیعی موجود در این کرم پودر باعث آبرسانی و تغذیه پوست می شود و از ترشح چربی اضافی جلوگیری می کند که ماندگاری آرایش را افزایش می دهد.

مدل سازی صورت

مدل سازی صورت

پالت کانتور ستاره فیلم شارلوت تیلبری; دکتر زیبایی خود باشید

بعد از زدن کرم پودر و کرم پودر می توانید به سمت جذاب ترین قسمت آرایش حرفه ای خود بروید، در این قسمت صورت خود را مانند یک پزشک زیبایی البته بدون خطرات ثانویه مدل خواهید کرد. برای انجام این کار به صورت حرفه ای، بهتر است از پالت کانتور ستاره فیلم شارلوت تیلبری استفاده کنید. پالت کانتور فیلم Charlotte Tilbury Film Star حاوی برنز و هایلایتر است که می توانید برای کانتور کردن صورت خود از آنها استفاده کنید. برنزر دارای دانه های رنگدانه و مروارید است که به پوست رنگ آفتابی می بخشد. هایلایتر با رنگ طلایی برای هر رنگ پوستی قابل استفاده است. فراموش نکنید که تمام رنگ های روشن تر برای هایلایت استفاده می شود.

مدل سازی صورت

مدل سازی صورت

پنکیک گوچی؛ زاویه صورت خود را اصلاح کنید

یکی از ابزارهای آرایشی جذاب که باعث می‌شود آرایش طولانی‌تر و مرتب‌تری داشته باشید، پنکیک آرایشی است. بنابراین لازم است در آخرین مرحله آرایش پوست خود از پنکیک مناسب پوست خود استفاده کنید. پیشنهاد ما برای هوای گرم تابستان پنکیک گوچی است، زیرا پنکیک گوچی پوست را صاف و یکدست می‌کند و جلوه‌ای کاملا مات دارد. بافتی سبک و ابریشمی دارد و می توان آن را به تنهایی یا روی آرایش با اپلیکاتور اسفنجی نرم خود استفاده کرد. این پنکیک آرایشی به خوبی روی پوست می خوابد و پوششی سبک تا متوسط ​​دارد، اما فراموش نکنید که رایحه گلی این پنکیک بر جذابیت آن می افزاید.

مدل سازی صورت

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.