افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سرمربی ازبکستان: ایران یکی از نامزدهای قهرمانی جهان است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 282360
سرمربی ازبکستان: ایران یکی از نامزدهای قهرمانی جهان است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه ونانسیو لوپز، مربی تیم ملی فوتسال ازبکستان، از زمانی که به این تیم آمد تغییرات بزرگی در فوتسال ازبکستان ایجاد کرد و توانست سومین عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا را از آن خود کند. علاوه بر این، به عنوان میزبان جام جهانی 2024، این تیم به دنبال ماجراجویی های […]

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه ونانسیو لوپز، مربی تیم ملی فوتسال ازبکستان، از زمانی که به این تیم آمد تغییرات بزرگی در فوتسال ازبکستان ایجاد کرد و توانست سومین عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا را از آن خود کند. علاوه بر این، به عنوان میزبان جام جهانی 2024، این تیم به دنبال ماجراجویی های بزرگ است.

سایت فیفا در گفتگو با لوپز به تحلیل شرایط تیم ازبکستان پرداخته است. لوپز در خصوص آمادگی این تیم برای جام جهانی گفت: کم کم داریم جلو می رویم. با هر بازی که انجام داده ایم پیشرفت کرده ایم. از اکتبر گذشته، این تیم دستاوردهای بیشتری داشته است. بازیکنان ما نه تنها بازی می کنند، بلکه از لحظه لحظه بازی آگاه هستند.

وی گفت: آماده هستیم تا 40 دقیقه بازی را کنترل کنیم. این چیزی بود که گاهی از کنترل ما خارج می شد و تمرکزمان را از دست می دادیم. ما پیشرفت کرده ایم و یکی از نشانه های آن این است که در جام ملت های آسیا عملکرد خوبی داشتیم. با اینکه در این مسابقات سوم شدیم اما توانستیم به فینال برسیم. در نیمه نهایی در ضربات پنالتی مقابل ایران که جزو مدعیان جام جهانی خواهد بود شکست خوردیم.

وی در خصوص شرایط خود در ازبکستان گفت: ازبکستان کشوری بسیار میهن پرست است و مردم اینجا به شدت از کشور خود حمایت می کنند و هر چیزی که مربوط به کشور، تیم ملی و ازبکستان باشد مردم را جذب می کند. مردم اینجا می توانند در یک رویداد ورزشی شرکت کنند فقط به این دلیل که تیم ملی در حال بازی است، حتی اگر این ورزش را دنبال نکنند. مردم کاملا از تیم ملی حمایت می کنند.

وی همچنین خطاب به رقبای ازبکستان در جام جهانی درباره تیم هلند گفت: هلند تیمی است که بازیکنانش کیفیت فردی بالایی دارند و از حضور مربی اسپانیایی که این کار را بلد بوده بهره می برند و این تیم بازتاب بازی توست. سبک مربی اما کیفیت فردی بازیکنان چیزی است که باید بسیار مراقب آن باشیم.

سرمربی ازبکستان در خصوص تیم پاراگوئه گفت: پاراگوئه سال هاست در بالاترین سطح قرار دارد. آنها مدت هاست که جزو تیم های اصلی فوتسال آمریکای جنوبی هستند و تیم بسیار باتجربه ای دارند. بازیکنان باتجربه ای که سال ها در این تیم بازی می کنند که برخی از آنها سابقه حضور در اسپانیا و ایتالیا را دارند. آنها تیم بسیار باهوشی هستند که می دانند در هر مرحله چه کاری انجام دهند و چگونه بازی خود را به حریف دیکته کنند.

لوپز درباره کاستاریکا نیز گفت: کاستاریکا مدت هاست بهترین تیم کونکاکاف بوده است. آنها لیگ قدرتمندی دارند و همیشه به جام جهانی می رسند. فدراسیون آن بهترین عملکرد را در فوتسال در منطقه کونکاکاف دارد. اگرچه این تیم در حال بازسازی است و از بازیکنان جوان استفاده می کند اما همیشه می توانند با سبک بازی خود مشکلات زیادی برای حریف ایجاد کنند. دیدار مقابل کاستاریکا آخرین بازی ما در مرحله گروهی است و اگرچه همه دیدارها مهم هستند اما این دیدار شرایط متفاوتی خواهد داشت.

وی در خصوص نامزدهای قهرمانی جهان نیز گفت: بالاخره عوامل زیادی وجود دارد که می تواند سرنوشت جام جهانی را رقم بزند. آنچه مشخص است این است که تیم قهرمان تیم برزیل، آرژانتین، اسپانیا، پرتغال یا ایران خواهد بود. اینها تیم های مورد علاقه من هستند و فکر می کنم یکی از این پنج تیم قهرمان شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.