افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پرسپولیس لایحه دفاع از هواداران را به کمیته انضباطی ارسال کرد

  • کد خبر : 28233

باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعیه خود از افشین پیروانی را به کمیته انضباطی ارسال کرد. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هفته گذشته افشین پیروانی و حسین خبیری را به دلیل آنچه مصاحبه غیرمسئولانه درباره سقف بودجه و نشر اکاذیب و تهمت خوانده بود به مدت 20 روز از این تیم محروم کرد. یک روز پس از اعلام […]

باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعیه خود از افشین پیروانی را به کمیته انضباطی ارسال کرد.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هفته گذشته افشین پیروانی و حسین خبیری را به دلیل آنچه مصاحبه غیرمسئولانه درباره سقف بودجه و نشر اکاذیب و تهمت خوانده بود به مدت 20 روز از این تیم محروم کرد.

یک روز پس از اعلام این حکم، افشین پیروانی در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین روی نیمکت نشست و انتشار عکس های او باعث شد کمیته انضباطی وارد پرونده شود. کمیته انضباطی با صدور اطلاعیه ای به پیروانی و پرسپولیس 48 ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را در این خصوص به این کمیته ارائه کنند.

از این حیث معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس دیروز (جمعه) پروژه دفاعی خود را به کمیته انضباطی ارسال کرد تا روند این پرونده طی شود. ظاهراً علاوه بر پرونده کمیته اخلاق، پرونده دیگری نیز به دلیل عدم تمکین به حکم قوه قضائیه برای افشین پیروانی که در لایحه باشگاه پرسپولیس از او دفاع شده بود، در کمیته انضباطی تشکیل شد.

قرار است امروز (شنبه) جلسه کمیته اخلاق درباره پرونده حسین خبیری و افشین پیروانی بررسی شود و این دو مدیر پرسپولیسی نیز به این جلسه دعوت شدند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)