افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

گزارش AFC از گروه تیم ایران در مقدماتی جام جهانی – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

  • کد خبر : 282300
گزارش AFC از گروه تیم ایران در مقدماتی جام جهانی – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت های آسیا 2027 در عربستان سعودی برگزار می شود تا جایگاه تیم های صعود کننده مشخص شود. این در شرایطی است که چندین تیم صعود خود به دور سوم مسابقات را قطعی کرده اند و […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت های آسیا 2027 در عربستان سعودی برگزار می شود تا جایگاه تیم های صعود کننده مشخص شود. این در شرایطی است که چندین تیم صعود خود به دور سوم مسابقات را قطعی کرده اند و تیم های زیادی برای کسب جایگاه خود نیازمند نتایج مطلوب در دو روز اخیر هستند.

گروه E

ایران و ازبکستان برای کسب مقام اول در دیدارهای باقی مانده به مصاف هم می روند که هر دو تیم صعود خود به دور بعد را قطعی کرده اند. هر دو 10 امتیازی هستند و ایران با تفاضل گل بهتر صدرنشین است. ترکمنستان و هنگ کنگ از این گروه حذف شده اند.

ایران ابتدا در یک بازی خارج از خانه به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت. در حالی که ازبکستان میزبان ترکمنستان است و پیروزی هر دو تیم تقریبا مشهود است. در ادامه در دیداری حساس دو تیم ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هنگ کنگ – ایران

محل برگزاری: استادیوم مونگکوک (هنگ کنگ)
شروع: 20:00 به وقت محلی

ازبکستان – ترکمنستان

محل برگزاری: ورزشگاه بوندکار (تاشکند)
شروع: 20:30 به وقت محلی

18 تیم راه یافته به دور سوم از جمله ایران در 3 گروه 6 تیمی قرار می گیرند و به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می روند و در نهایت دو تیم برتر هر گروه مستقیما راهی جام جهانی خواهند شد. (6 تیم)

6 تیم سوم و چهارم به دو گروه سه تیمی تقسیم می شوند. تیم ها یک بار در زمین بی طرف به مصاف هم می روند. برندگان هر گروه جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنند. (دو تیم) و تیم دوم هر گروه به دور پنجم راه خواهند یافت.

یک تیم نیز نماینده آسیا در پلی آف بین قاره ای خواهد بود. به این ترتیب جایگاه های هشت و نیم قاره آسیا برای جام جهانی 2026 به این ترتیب مشخص می شود.

ایران در دیدار بعدی پنجشنبه 26 خرداد به مصاف هنگ کنگ می رود و سپس سه شنبه 22 خرداد به مصاف ازبکستان می رود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.