افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کرمانی مقدم: برد شمس آذر روحیه تیم را تقویت کرد/ تمرکز و اشتباه نکردن راز قهرمانی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 282108
کرمانی مقدم: برد شمس آذر روحیه تیم را تقویت کرد/ تمرکز و اشتباه نکردن راز قهرمانی است – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با پیروزی مقابل شمس آذر بیشتر راه قهرمانی را طی کرده است و باید با تمرکز بازی کند و کمتر اشتباه کند تا در آزادی جشن قهرمانی بگیرد. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: پرسپولیس بازی آسانی مقابل مس رفسنجان […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با پیروزی مقابل شمس آذر بیشتر راه قهرمانی را طی کرده است و باید با تمرکز بازی کند و کمتر اشتباه کند تا در آزادی جشن قهرمانی بگیرد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: پرسپولیس بازی آسانی مقابل مس رفسنجان نخواهد داشت، هر چند که بازی سختی برای پرسپولیس مقابل شمس آذر بود که سربلند بیرون آمد و 90 درصد خود را تایید کرد. قهرمانی. مس رفسنجان نیز از بدو ورود نویدکیا تغییراتی در این تیم ایجاد کرد و نتایج خوبی کسب کرد. مطمئنم پرسپولیسی ها در این دیدار تمام تلاش خود را می کنند تا با غلبه بر این تیم قهرمانی خود را در آزادی جشن بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: تیم از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بعد از پیروزی مقابل شمس آذر بیشتر مسیر را طی کرده و تنها چند قدم تا قهرمانی فاصله دارد که باید با تمرکز زیادی بازی کند. و کمتر اشتباه کنید تا با جشن قهرمانی در آزادی هواداران را خوشحال کنید.

کرمانی مقدم تصریح کرد: با وجود اینکه پرسپولیس پیشتاز است، اما از آنجایی که فقط با استقلال اختلاف امتیازی دارد، تساوی کمکی به پرسپولیس نمی کند و محکوم به برد است. البته استقلال مقابل پیکان بازی آسانی نخواهد داشت، چون پیکان در خطر سقوط از لیگ قرار دارد، با تمام قوا به مصاف استقلال می رود و این احتمال وجود دارد که پیکان مقابل استقلال پیروز شود.

وی در ارزیابی از تیم مس رفسنجان نیز گفت: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است، البته هر تیمی که مقابل سرخ آبی ها بازی کند انرژی آنها دوچندان می شود، انگیزه و سرعت آنها بیشتر می شود و شکست آن تیم باعث می شود. به راحتی امکان پذیر نیست با این حال امیدوارم و مطمئنم پرسپولیس مس رفسنجان را شکست دهد.

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس ضعف خاصی دارد یا خیر؟ وی افزود: در دیدارهای گذشته خط دفاعی ضعیف بود اما اکنون شرایط راضی کننده است و پرسپولیس مشکل خاصی را تهدید نمی کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که تیم پرسپولیس زیر نظر اسمار در نیم فصل چقدر موفق بود؟ وی خاطرنشان کرد: اسمار در کنار یحیی گل محمدی بود و شناخت کافی از پرسپولیس دارد. او لیگ ایران را می شناسد و ذهنیت بازیکنان را کاملا می شناسد. او تاکنون نتایج خوبی کسب کرده، فوتبال هجومی بازی کرده و در پرسپولیس پیشرفت خوبی داشته است. حتی فکر می کنم تغییرات در کادر مربیگری نه تنها به ضرر پرسپولیس نبود، بلکه به نفع پرسپولیس هم بود، زیرا او قبلا با این تیم زندگی می کرد و شناخت کاملی از پرسپولیس دارد و همان سیستم یحیی را در باشگاه پیاده کرد. تیم بدون اینکه متوجه تغییری در آن شود. به همین دلیل است که پرسپولیس تا به امروز موفق بوده است.

کرمانی مقدم در پایان درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای اولین بار بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده و احساس خوبی نسبت به بازیکنان خارجی داریم که کمک زیادی به پرسپولیس کردند. آنها باید این بازیکنان را برای فصل آینده نیز حفظ کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)