افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

نوید جدید برای افتتاح بزرگراه تبریز – بازرگان

  • کد خبر : 282073
نوید جدید برای افتتاح بزرگراه تبریز – بازرگان

به گزارش خبرنگار بازار، در این بازدید همچنین اعلام شد که اجرای پروژه با قوت ادامه دارد و خط برگشت آزادراه بین صوفیان و تبریز تیرماه سال جاری افتتاح می شود. در این بازدید همچنین خاطرنشان شد این پروژه تا بازرگان ادامه خواهد داشت و باند این پروژه بین تبریز و صوفیان در سال جاری […]

به گزارش خبرنگار بازار، در این بازدید همچنین اعلام شد که اجرای پروژه با قوت ادامه دارد و خط برگشت آزادراه بین صوفیان و تبریز تیرماه سال جاری افتتاح می شود.

در این بازدید همچنین خاطرنشان شد این پروژه تا بازرگان ادامه خواهد داشت و باند این پروژه بین تبریز و صوفیان در سال جاری به بهره برداری می رسد.

خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنایی کشور در این بازدید در گفت و گو با سرپرست استانداری آذربایجان شرقی قول داد مشکل آزادسازی و تملک اراضی مرز آزادراه بین تبریز و صوفیان حل شود. . در قالب ماده 9 قبل از فصل بعد.

سرتیپ صامت آذربایجان شرقی نیز که در این بازدید حضور داشت، برای تسریع در اجرای آن در هفته بعد مجبور به رفع مشکل معدن برای تامین مصالح مورد نیاز اتوبان تبریز – صوفیان شد.

محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در این بازدید بر استفاده از تمامی امکانات موجود برای تسریع در تکمیل و بهره برداری از بزرگراه تبریز – بازرگان بین تبریز – صوفیان به طول 24 کیلومتر تاکید کرد.

طراب محمدی افزود: با توجه به شروع فصل گرما و ترافیک سنگین آخر هفته بین تبریز – صوفیان، هرگونه تسریع در بهره برداری از باند برگشت بزرگراه تبریز – صوفیان می تواند تردد مردم عزیز را در این مسافت و رانندگی تسهیل کند. برای رضایت شما .

وی افزود: تسریع در تکمیل بزرگراه تبریز – صوفیان یک مطالبه مردمی است و ما تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام خواهیم داد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی امروز نیز از گذرگاه غیراصولی شهرک صنعتی بعث بازدید کرد.

در این بازدید اعلام شد که مسیر این تقاطع تا شهرک بعث اوایل تیرماه سال جاری افتتاح و کل طرح در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.