افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

جشن قهرمان لیگ برتر بدون نور – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 281984
جشن قهرمان لیگ برتر بدون نور – پرسپولیس نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: با توجه به نزدیک بودن به ارتحال امام خمینی(ره) مراسم قهرمانی بدون نور برگزار می شود. به گزارش سایت سازمان لیگ، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به برگزاری مسابقات همزمان امروز (شنبه) از هفته آخر لیگ برتر گفت: ما […]

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: با توجه به نزدیک بودن به ارتحال امام خمینی(ره) مراسم قهرمانی بدون نور برگزار می شود.

به گزارش سایت سازمان لیگ، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به برگزاری مسابقات همزمان امروز (شنبه) از هفته آخر لیگ برتر گفت: ما برای برگزاری مناسب مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره لیگ برتر آمادگی کامل دارند و دو جام قهرمانی و دو سری مدال های قهرمانی به همین ترتیب در ورزشگاه های آزادی و پاس قوامین دو سکوی قهرمانی یکسان آماده شده است ساخته شده که یکی آرم باشگاه استقلال و دیگری آرم پرسپولیس است.

وی افزود: مسئولان ارشد فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال در هیچ یک از دو ورزشگاه حضور نخواهند داشت و پس از مشخص شدن تیم قهرمان، برای انجام مراسم اهدای جام ها در ورزشگاه تیم قهرمان حضور خواهند داشت. دو تیم اجرایی کامل در دو ورزشگاه مستقر خواهند شد تا مراسم اختتامیه را به بهترین نحو برگزار کنند. با توجه به نزدیکی روزهای 14 و 15 خرداد و سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد، مراسم اهدای جوایز بدون نور و با کاغذ دیواری به رنگ های تیم قهرمان برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)