افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان اعلام شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 281893
شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان اعلام شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه فرهنگیان طی اطلاعیه ای ضمن تشریح نحوه انتخاب رشته، نحوه پذیرش و مزایای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان از ثبت نام خود در روزهای اخیر خبر داد. این اطلاعیه به شرح زیر است: دانشگاه فرهنگیان به متقاضیانی که این دانشگاه را برای تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب کرده اند و به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه فرهنگیان طی اطلاعیه ای ضمن تشریح نحوه انتخاب رشته، نحوه پذیرش و مزایای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان از ثبت نام خود در روزهای اخیر خبر داد.

این اطلاعیه به شرح زیر است:

دانشگاه فرهنگیان به متقاضیانی که این دانشگاه را برای تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب کرده اند و به شغل شریف معلمی علاقه مند هستند، نکاتی در مورد نحوه انتخاب رشته، نحوه پذیرش و همچنین مزایای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان برای اطلاع رسانی تبریک می گوید. شرکت کنندگان در آزمون پذیرش ویژه دانش آموز معلم گزارش می دهد که جزئیات در زیر فاش شده است:

انتخاب رشته و پذیرش:

1- قبولی در دانشگاه فرهنگیان با توجه استان بوم و شهرستان بم با توجه به محدوده قبولی اعلام شده در هر یک از کد رشته های انتخابی داوطلبان همان استان یا شهرستان می توانند آن کد رشته محل ها را انتخاب کنند.

2- پس از تکمیل انتخاب رشته برای هر کد رشته محل از بین داوطلبانی که آن کد رشته محل را انتخاب کرده اند با توجه نمره (مرحله اول آزمون سراسری و آزمون تربیت معلم ویژه) به میزان سه برابر توان در نظر گرفته شده، جهت ارزیابی صلاحیت های تدریس دانشگاه فرهنگیان ارائه می شود.

3- پذیرش نهایی بر اساس مجموع امتیازات کسب شده از آزمون سراسری + آزمون تربیت معلم ویژه، سوابق تحصیلی و ارزشیابی صلاحیت تدریس می باشد.

اعلام نتیجه نهایی و فرصت تصمیم گیری. گرفتن:

1- اعلام نتیجه نهایی دانشگاه فرهنگیان قبل از انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری خواهد بود و با هماهنگی های انجام شده پس از اعلام نتایج، پذیرفته شدگان چند روز فرصت تصمیم گیری خواهند داشت. گرفتن در خصوص ثبت نام نهایی یا انصراف داده خواهد شد.

2- پذیرفته شدگان در صورت عدم تمایل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان باید قبل از صدور کارنامه انتخاب رشته کنکور سراسری درخواست خود را جهت انصراف از دانشگاه فرهنگیان ارائه دهند. آموزش و پرورش مشخصات این افراد را به صورت جمعی به سازمان سنجش و سنجش آموزش کشور ارائه می کند و این افراد می توانند در کنکور سراسری انتخاب رشته کنند.

توجه: بنابراین انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان مانعی برای انتخاب رشته کنکور سراسری نیست.

مهمترین مزیت های تحصیل در دانشگاه فرهنگیان:

الف) از ابتدا و در طول تحصیل در دانشگاه فرهنگیان حقوق دریافت کنید

ب) استخدام رسمی – آزمایشی از بدو تحصیل و استخدام رسمی – قطعی پس از فراغت از تحصیل

ج) استفاده از بیمه سلامت و عضویت در صندوق فرهنگیان

از) اضافه کردن 4 سال تحصیل به سوابق استخدامی

ساعت) معافیت از خدمت سربازی دانشجویان پسر در ازای انجام آن متعهد شدم خدمت کنم علوم در دانشگاه فرهنگیان

برای اطلاعات بیشتر به بروشور سازمان سنجش کشور مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.