افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اسبقیان: ورزش ایران همچنان شانس راهیابی به المپیک پاریس را دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 281215
اسبقیان: ورزش ایران همچنان شانس راهیابی به المپیک پاریس را دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد شروین اسبقیان معاون وزارت ورزش و جوانان در حاشیه اختتامیه لیگ های قایقرانی ایران و در جمع خبرنگاران گفت: برنامه بسیار خوبی بود و تعداد زیادی از ورزشکاران قایقرانی بودند. ما در این برنامه حضور داشتیم و مورد تجلیل قرار گرفتیم.» وی ادامه داد: اجرای چنین برنامه ای انگیزه […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد شروین اسبقیان معاون وزارت ورزش و جوانان در حاشیه اختتامیه لیگ های قایقرانی ایران و در جمع خبرنگاران گفت: برنامه بسیار خوبی بود و تعداد زیادی از ورزشکاران قایقرانی بودند. ما در این برنامه حضور داشتیم و مورد تجلیل قرار گرفتیم.»

وی ادامه داد: اجرای چنین برنامه ای انگیزه ورزشکاران را برای ادامه موفقیت ها چند برابر می کند و می تواند به پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در آن سوی مرزها کمک کند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که ورزشکاران قایقرانی گلایه دارند که زیرساخت های خوبی در قایقرانی ندارند و چه برنامه ای برای رفع این مشکل دارند، گفت: قطعاً قابل اصلاح است و وزیر نیز به سندی در مورد وضعیت کشور اشاره کرد. آمادگی برای ورزش آنها کشوری داشتند که در مراحل آماده سازی است و مراحل پایانی خود را می گذراند. این سند یکی از دستاوردهای رئیس جمهور انقلابی ماست که تاکید کرد تا چهار ماه آینده باید تکلیف مشخص شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این طرح قطعا بر زیرساخت ها بر اساس استعداد و زیرساخت های استان ها تاکید شده و با حمایت دولت محترم و بخش خصوصی با جدیت دنبال می شود.

اسبقیان درباره انتخابات پیش از فدراسیون ها قبل از بازی های المپیک نیز اظهار کرد: انتخابات تا پایان مرداد ماه برگزار می شود. انتخابات فدراسیون های انجمن های ورزشی، دوومیدانی 31 خرداد، انتخابات فدراسیون ووشو و فدراسیون تنیس را در روزهای آینده برنامه ریزی و اعلام کرده ایم. همچنین برنامه انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد را اعلام خواهیم کرد. راگبی به یک انجمن مستقل تبدیل شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص پاداش مدال آوران گفت: در این خصوص با رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک جلسه رایزنی خواهیم داشت و هفته آینده اعلام می کنیم.

معاون وزارت ورزش و جوانان با توجه به اینکه به جشن المپیک پاریس نزدیک می شویم اما هنوز تعداد جایگاه ها به 40 نفر نرسیده است، تصریح کرد: هنوز وقت داریم و دو و میدانی باقی مانده است.

اسبقیان در پایان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ورزشکار ژیمناستیک گفت: مشکلی نیست و خود فدراسیون جهانی پیگیر است. آنها یک وکیل گرفته اند و او نگران نیست. این را فدراسیون جهانی تایید می کند و فدراسیون جهانی بر اساس شاخص ها آن را اعلام می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.