افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

همکاری ستاد مرکزی و اپراتورهای اتصال برای حمایت از طرح های بومی سازی

  • کد خبر : 281136
همکاری ستاد مرکزی و اپراتورهای اتصال برای حمایت از طرح های بومی سازی

به گزارش بازار، سید محمد کرباسی با اشاره به شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردمی» با تاکید بر اینکه اقتصاد دانش بنیان یکی از نشانه های بارز مشارکت مردم در جهش تولید است، گفت: اقتصاد دانش بنیان اوجین و بازیگران اصلی حوزه دانش بنیان مردم و بخش خصوصی هستند، بنابراین یکی از مصادیق موضوع […]

به گزارش بازار، سید محمد کرباسی با اشاره به شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردمی» با تاکید بر اینکه اقتصاد دانش بنیان یکی از نشانه های بارز مشارکت مردم در جهش تولید است، گفت: اقتصاد دانش بنیان اوجین و بازیگران اصلی حوزه دانش بنیان مردم و بخش خصوصی هستند، بنابراین یکی از مصادیق موضوع امسال اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

وی گفت: در این راستا برنامه هایی را در ستاد توسعه فناوری های اتصال و ارتباطات معاونت علمی اتخاذ کرده ایم و یکی از برنامه های انجام شده در این زمینه ارائه تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه است. اطلاعات و فناوری ارتباطی که با مؤسسات همکار در این زمینه که مأموریت مشترکی با آنها داریم همکاری می کنیم، در حال ایجاد همکاری های مشترک با آنها هستیم.

کرباسی ادامه داد: هوشمندسازی از دیگر برنامه های این ستاد است که طی آن با انتشار فراخوان به دنبال شناسایی واسطه ها هستیم تا ارتباط بین صنایع بزرگ و شرکت های دانش بنیان در حوزه هوشمندسازی را تسهیل کنیم. الگوی این همکاری استفاده از اعتبارات مالیاتی برای صنایع بزرگ است و ستاد در این راستا آنها را همراهی خواهد کرد.

دبیر هیأت توسعه فناوری های اتصال و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان الگوی حمایتی این هیئت را در برنامه کریدور هوشمند ارائه تسهیلات متناسب با فعالیت این کریدورها دانست. برای تبدیل این نصب ها به صورت رایگان.

کرباسی خاطرنشان کرد: اخیرا فراخوانی را با همکاری یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور منتشر کردیم که طی آن از طرح های تحقیقاتی در حوزه فناوری های نوین ارتباطی حمایت می شود.

به گفته وی، حمایت از این طرح ها از محل اعتبارات مالیاتی این اپراتور تامین می شود.

کرباسی حمایت این ستاد را در راستای بومی سازی حوزه های مرتبط برشمرد و گفت: طی دو ماه گذشته کارگروه های تخصصی را در ستاد تشکیل دادیم و هر کدام از این کارگروه ها ماموریت شناسایی اولویت های فناورانه در حوزه های مرتبط و مرتبط را داشتند. شناسایی بازیگران و تعریف پروژه های توسعه فناوری.

وی هوش مصنوعی را یک ابزار هوش عنوان کرد و گفت: یکی از ابزارهای هوش، هوش مصنوعی است و در حوزه هوش مصنوعی نهادهای متعددی در کشور وجود دارد که کار ملی بین آنها تقسیم شده است و این ستاد یک نهاد مرتبط، علاوه بر این، موسساتی نیز قرار داده شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.