افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

تفسیر ایمانی از اولین حملات تندروها به علی لاریجانی پس از اعلام کاندیداتوری / چهره ای موثر است و صحنه انتخابات را به هیجان می آورد.

  • کد خبر : 281054
تفسیر ایمانی از اولین حملات تندروها به علی لاریجانی پس از اعلام کاندیداتوری / چهره ای موثر است و صحنه انتخابات را به هیجان می آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، توییت آخر شب علی لاریجانی مبنی بر تایید حضورش در انتخابات و حضورش در ستاد انتخابات بامداد امروز واکنش فوری تندروها را در پی داشت. سخنرانی اولیه لاریجانی که در آن بر رفع مشکلات معیشتی، رفع تحریم ها و اهمیت آزادی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد، به سرعت تندروها […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، توییت آخر شب علی لاریجانی مبنی بر تایید حضورش در انتخابات و حضورش در ستاد انتخابات بامداد امروز واکنش فوری تندروها را در پی داشت. سخنرانی اولیه لاریجانی که در آن بر رفع مشکلات معیشتی، رفع تحریم ها و اهمیت آزادی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد، به سرعت تندروها را وارد میدان کرد تا حمله به این نامزد انتخاباتی را آغاز کنند.

ظاهرا لاریجانی رایزنی هایی انجام داده و در نهایت کاندیدا شده است.

اما واکنش تندروها و حملات آنها به لاریجانی در عوض حتی بیش از گذشته جالب بود تا جایی که به گفته ناصر ایمانی هنوز توییت لاریجانی خشک نشده بود که تندروها علیه وی حملات و واکنش های تند را آغاز کردند.

ناصر ایمانی یکی از چهره های سیاسی اصولگرا را در واکنش به توییت شب گذشته علی لاریجانی و ثبت نام امروز وی در وزارت کشور به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری چگونه ارزیابی می کنید؟ وی به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: به هر حال یکی از قوی ترین کاندیداهایی که روی صحنه می رود آقای لاریجانی بود و این اتفاق افتاد.

کاندیداتوری لاریجانی اتفاق خوبی است، سناریو هیجان انگیزتر خواهد بود

وی افزود: به هر حال این اتفاق خوبی است زیرا سناریوی انتخابات را تا حدودی هیجان انگیزتر می کند و در هر صورت حضور چهره های موثر و نه افراد ناشناس و کم تجربه می تواند انتخابات را بسیار پر رنگ تر کند.

ناصر ایمانی در واکنش به هجمه های شخصیت های تندرو و به طور کلی جریان تندرو به حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در رابطه با موضوع تندروها باید گفت که متأسفانه نگذاشتند که آنها سه خشکیدند و حملات خود را آغاز کردند متأسفانه این رفتارها بی اخلاقی سیاسی است و در واقع همین افراد افراطی و گرایش ها هستند که فضای انتخاباتی را دلسرد می کنند و مشارکت مردم را در انتخابات کاهش می دهند.

ناسازگاران صحنه انتخابات را سیاه می کنند

این شخصیت سیاسی تاکید کرد: اینها کسانی هستند که بر سناریوی انتخابات سایه انداخته اند و اگر این افراد که مورد هجمه آنها قرار می گیرند مانند آقای لاریجانی یا دیگران بتوانند آرای مردم را به دست آورند در نهایت رئیس جمهور خواهد شد. انتخاب شود. که هجمه های زیادی صورت گرفته و به نوعی آن شخص را لکه دار کرده اند و اگر رئیس جمهور نشود به شخصیتی کاملا متهم با اتهامات واهی و به تعبیری خارج از صحنه سیاسی تبدیل می شود. ممکن است که این به نوعی ضرر برای کشور باشد.

ایمانی خاطرنشان کرد: در واقع این سوال تندروها و منابع قدرتی که این تندروها را تحریک کرده و آنها را عروسک خیمه شب بازی کرده است باید خشک شود.

شما باید با جریان سریع مقابله کنید زیرا …

این چهره سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا این تندروها و روشنفکران جایگاهی در بین مردم دارند؟ فرمود: قطعاً در میان مردم جایگاهی ندارند. از سال 1355 که در مطبوعات از جریان موسوم به اصلاح طلبی و خردادی های دوم نام برده می شد، مرتباً مشکل جریانی به نام جنبش رادیکال را نقد می کردیم. در واقع افراط گرایی و رادیکالیسم و ​​آوانگارد ربطی به این جناح و آن جناح ندارد، در واقع این مکتب ربطی به آن مکتب ندارد، به عبارت دیگر جریان و مکتب هستند. خودشان هستند و این تندروها هم در دنیا وجود دارند و در کشورهای غربی هم زیاد هستند و به هر جهت و هر مکتبی که هستند باید با دولت ها و جریان های سیاسی و به ویژه دولت ها مقابله کنند. مردم.

وی افزود: در واقع این جریان های افراطی آسیب رسان به حیات سیاسی کشور تلقی می شوند و ممکن است امروز خواستار آزادی و آزادیخواهی باشند و فردا دفاع از انقلاب، نظام را مطالبه کنند. و رهبری . ، و هیچ تفاوتی با آنها وجود ندارد. مهم نیست که هر دو برای آنها یکسان است و باید اصلاح شود.

۲۷۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.